به گزارش پایگاه خبری نشان :

به گزارش "ورزش سه"، شاید مهم‌ترین هدف پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستانی تمدید قرارداد با احمد نوراللهی، کاپیتان سوم این تیم است که عملکرد درخشانی را به خصوص در سه فصل اخیر از خود نشان داده و در لیگ بیستم نیز در قامت مهره هجومی موثر ظاهر شد.

درباره پروژه سرخپوشان برای تمدید با نوراللهی شایعات بسیار زیادی منتشر شده و حتی گفته می‌شد که توافقاتی بین طرفین برای تمدید قرارداد صورت گرفته اما برخلاف ادعاهای فضای مجازی، چنین توافقی انجام نشده و پیشرفتی نسبت به هفته‌های گذشته در این ماجرا به وجود نیامده است.

نوراللهی که دو مشتری دست به نقد در خارج از کشور دارد، در برنامه فوتبال برتر تمایلش برای تمدید قرارداد را اعلام کرد تا خوش‌بینی‌ بین هواداران پرسپولیس درباره آینده این بازیکن در جمع قرمزها افزایش یابد ولی نکته مهم، مسئله مالی در پیشنهاد پرسپولیس به نوراللهی است که هنوز با میزان قابل قبول برای او فاصله جدی دارد.

هافبک شوتزن سرخپوشان با دو پیشنهادی که ارزش یکی از آنها بیشتر از یک میلیون دلار است، می‌تواند آینده خود را به کلی تغییر دهد و شاید بیش از آنچه که تاکنون در پرسپولیس دستمزد گرفته را در یک سال دریافت کند.

با این حال نکته مهم تمایل نوراللهی برای ادامه کار با پرسپولیس است. باوجود این تمایل، پیشنهاد پرسپولیس با آفرهای خارجی احمد نور فاصله جدی دارد و قرمزها هنوز تصمیمی برای افزایش قابل توجه مبلغ پیشنهادی نگرفته‌اند.

این موضوع درباره دیگر بازیکنانی که قراردادشان به پایان رسیده نیز صادق است؛ از وحید امیری تا کمال کامیابی‌نیا، امید عالیشاه و مهدی شیری. در یکی دو سال اخیر مبالغ رد و بدل شده در فوتبال ایران رشد باورنکردنی داشته و پیشنهادات خارجی هم باتوجه به افزایش نرخ ارز، به ارقامی شگفت انگیز تبدیل شده‌اند. به طور مثال دستمزد نوراللهی با قبول پیشنهاد ۱.۱ میلیون دلاری، به بیش از ۲۶ میلیارد تومان می‌رسد و این در حالی است که قرارداد این بازیکن تا یکی دو سال پیش در پرسپولیس کمتر از دو میلیارد تومان بود.

باتوجه به جدایی کنعانی‌زادگان و وضعیت بازار نقل و انتقالات، حفظ احمد نوراللهی و دیگر بازیکنانی که قراردادشان به پایان رسیده و همچنین حفظ شهریار مغانلو، شاید اهمیت بیشتری پیدا کرده و اگر مدیریت سرخپوشان نتواند این پروژه را در مسیر خود پیش ببرد، با یک شکست نقل و انتقالاتی بزرگ مواجه خواهد شد.