به گزارش پایگاه خبری نشان :

​خبرورزشی -ابوالفضل جلالی این فصل یکی از پدیده های لیگ برتر بود. مدافع چپ سایپا با وجود عملکرد ضعیف تیمش نمایش های خوبی داشت و همین درخشش او را به تیم ملی رساند. جلالی ٢٢ ساله در اردوی فروردین ماه تیم ملی توسط اسکوچیچ به تیم ملی دعوت شد و اولین بازی ملی خود را جلوی سوریه انجام داد.

 این بازیکن که سابقه حضور در تیم ملی امید را در کارنامه دارد عملکرد بسیار خوبی در این فصل از خودش نشان داد و با وجود ناکامی سایپا و سقوط این تیم به لیگ یک از جمله خوب‌های سایپا بود. آن طور که شنیدیم یحیی گل محمدی در نقل و انتقالات نیم فصل علاقه زیادی به جذب جلالی داشت و از مدیران پرسپولیس خواست مقدمات حضور این بازیکن در پرسپولیس را فراهم کنند.

باشگاه پرسپولیس هم همان موقع درخواست رسمی خود را برای جذب جلالی به باشگاه سایپا ارائه کرد ولی با پاسخ منفی نارنجی پوشان مواجه شد. پرسپولیس حتی حاضر بود یک بازیکن به همراه پول به سایپا بدهد ولی باز هم مدیران سایپا با این انتقال مخالفت کردند.

با اتمام لیگ بیستم و آغاز فعالیت تیم ها در نقل و انتقالات شنیده ها حاکی از آن است که جلالی باز هم جزو گزینه های سرمربی پرسپولیس قرار گرفته و حتی پیشنهاد حضور در پرسپولیس از طریق مدیربرنامه های جلالی به او داده شده است. طی روزهای گذشته اما موضوع کمی متفاوت شد و فرهاد مجیدی هم خواهان به خدمت گرفتن جلالی شد.

با توجه به جدایی میلیچ و نادری از استقلال این تیم برای فصل آینده خواهان جذب یک مدافع چپ است و فرهاد مجیدی نظر مثبتی روی مدافع جوان سایپا دارد. مجیدی با این کار یک پاتک به گزینه مورد علاقه سرمربی پرسپولیس زد تا بازیکن مورد علاقه سرمربی پرسپولیس را به استقلال ببرد. کاری که فرهاد مجیدی با موفقیت انجام داد و این بازیکن آینده دار را در آستانه پیوستن به استقلال قرار داد.

طی روزهای گذشته مدیران استقلال جلساتی با مدیربرنامه های جلالی داشتند و به توافقات کلی رسیدند. هرچند برای امضای قرارداد قرار است باز هم نشستی با هم برگزار کنند.

نکته دیگر در مورد توافق استقلال با  جلالی این است که این  بازیکن با سایپا قرارداد دارد و هر تیمی که این بازیکن را بخواهد باید رضایت این باشگاه را جلب کند که البته با توجه به سقوط سایپا به دسته پایین تر کار زیاد سختی نخواهد بود. آنطور که شنیدیم مدیران سایپا برای صدور رضایتنامه جلالی چیزی حدود ۲ میلیارد تومان می خواهد و باشگاه استقلال باید این مبلغ را به نارنجی پوشان پرداخت کند.

منبع: خبرورزشی