به گزارش پایگاه خبری نشان :

در نهایت بعد از مدافع و مهاجم پرسپولیس نوبت به هافبک دفاعی محبوب این تیم نزد هواداران رسید که با توجه به تفاوت عدد قرارداد ترجیح داد راهی امارات و تیم شباب شد. نوراللهی بعد از پایان قرارداد خود ابراز امیدواری کرده بود بتواند با این باشگاه برای تمدید قرارداد به توافق دست یابد. این در حالی بود که با ادعای باشگاه دو بار طرفین پای میز مذاکره نشستند اما در نهایت در حالیکه باشگاه در نظر داشت بالاتر از حد توان خود نیز به امید حمایت برخی حامیان مالی (هواداران خارج نشین) بخشی از رقم مدنظر را تامین کند، پیشنهاد اغواکننده شباب الاهلی آنها را از مذاکره دور کرد و در نهایت شماره هشت بعد از 6 سال از این تیم جدا شد و راهی لیگ امارات شد. 

اکنون برای پرسپولیس کمال کامیابی نیا، مهدی شیری، وحید امیری و امید عالیشاه برای تمدید قرارداد باقی مانده است. بازیکنانی که هر کدام دورادور در روند مذاکره با پرسپولیس قرار گرفته‌اند و البته هر کدام به دلایلی هنوز موفق به تمدید قرارداد نشده‌اند. بنا به ادعای برخی نزدیکان نرخ کنونی بازیکنان برای تمدید بین 10 تا 12 میلیارد برآورد شده است. به این شکل فارغ از سه بازیکنی که از تیم جدا شده‌اند، پرسپولیس برای تمدید قرارداد با 4 بازیکن باقیمانده (در صورتی که به توافق لازم برای کاهش خواسته مالی دست نیابد)، نیازمند این خواهد بود که بیش از 50 میلیارد تامین کند. 

به نظر می رسد با توجه به اینکه امید عالیشاه پا به سن گذاشته است، اگر رقم پیشنهادی را خود را نصف نکند، پرسپولیس تمایلی به تمدید با او ندارد اما سپاهان گویا با پیشنهادی قریب به 15 میلیارد تومان به توافق اولیه با عالیشاه دست یافته است.