به گزارش پایگاه خبری نشان :

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه الاهلی دقایقی پیش با انتشار یک کلیپ کوتاه خرید ستاره بوشهری فوتبال ایران را قطعی کرد. در منابع اماراتی این قرارداد پنج ساله عنوان شده و به نظر می‌رسد مبلغی بالای دومیلیون دلار برای استقلال منفعت مالی داشته است.

قایدی با این قرارداد به باشگاهی پیوست که پیش از این حسن روشن را بعنوان اولین ایرانی و یک ستاره بزرگ به خدمت گرفته بود . بعد از روشن نیز چهره‎هایی مثل علی کریمی ، جواد کاظمیان ، فرهاد مجیدی و میلاد میداوودی عضو این باشگاه قدرتمند شهر دبی بوده‌اند که مالکیت آن در اختیار فرزند شیخ محمد حاکم دبی است.

vqMUgoZCak0S

قایدی که طی ماه های گذشته مورد توجه باشگاه شباب الاهلی و همچنین الغرافه قطر و آ.ا.ک آتن یونان قرار گرفته بود، از 11 روز پیش راهی دبی شد تا به مذاکرات با تیم های خواهان خود ادامه دهد. از میان پیشنهادات رسیده به دست قایدی، باشگاه شباب الاهلی عزم بالایی برای جذب این بازیکن داشت و مذاکرات دو طرف به شکل جدی دنبال شد. در ادامه نیز احمد مددی مدیرعامل استقلال راهی امارات شد تا برای افزایش مبلغ انتقال قایدی، با مدیران شباب الاهلی وارد مذاکره شود.

در ویدیویی که باشگاه شباب الاهلی برای قایدی ساخته، او از پله های استادیوم استاد راشد بالا رفته و پیراهن این تیم را که بر تیر دروازه آویزان شده، بر تن می کند. همزمان با پوشیدن پیراهن توسط قایدی، صدای آژیر قرمز و اعلان هشدار نیز در پس زمینه این کلیپ پخش می شود تا این باشگاه به نوعی به سایر رقبای خود در امارات اعلام کند که یکی از استعدادهای فوتبال آسیا را به خدمت گرفته است و آنها یکی از مدعیان قهرمانی در فوتبال امارات خواهند بود.

vqMUgoZCak0S

در حالیکه چند دور مذاکره دو طرف بنا بر گفته مدیرعامل استقلال به بن بست خورده بود، از روز گذشته و با ارائه پیشنهاد جدید از سوی تیم اماراتی، دو طرف به توافق رسیدند و در نهایت باشوی کوچک با عقد قراردادی رسمی به این تیم پیوست.

امروز صبح نیز قایدی با انتشار یک پست اینستاگرامی، به صورت رسمی از هواداران استقلال خداحافظی کرد و راهی شباب الاهلی شد. البته گفته می شود این بازیکن طی روزهای گذشته نیز در تمرینات این تیم حضور داشته ولی امروز داستان پیوستن این بازیکن به تیم اماراتی به صورت رسمی اعلام شد.

باشگاه شباب الاهلی نیز با انتشار ویدیویی از مهدی قایدی، او را به عنوان خرید جدید خود معرفی کرد تا وینگر جوان استقلال فصل بعد را در لیگ امارات توپ بزند. هنوز از میزان دقیق مبلغ ترانسفر قایدی خبر رسمی منتشر نشده ولی گفته می شود این مبلغ بین 1.5 تا 2 میلیون دلار بوده است. مبلغی که می تواند به رکوردی در زمینه ترانسفر بازیکنان از لیگ ایران به خارج از کشور تبدیل شود.

پس از اینکه باشگاه شباب الاهلی موفق شد احمد نوراللهی کاپیتان پرسپولیس را جذب کند، حالا خرید دوم این تیم اماراتی از دیگر تیم بزرگ پایتخت یعنی استقلال است. شباب الاهلی فصل گذشته قهرمان جام حذفی امارات شد و سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کرده است.

مهدی قائدی