به گزارش پایگاه خبری نشان :
سه‌شنبه ۰۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۹
2,816 مشاهده / 37 دیدگاه92
 

در جلسه دروازه بان استقلال و مدیرعامل باشگاه اتفاقی رخ داد که باعث عصبانیت رشید مظاهری شد

احمد مددی فقط در شرایطی با جدایی رشید مظاهری موافقت می کند که باشگاه از انتقال او بتواند درآمدزایی کند.

به گزارش طرفداری، ظهر امروز رشید مظاهری همراه وکیلش در باشگاه استقلال حاضر شد و بعد از گذشت چند ساعت، دروازه بان استقلال با عصبانیت جلسه را ترک کرد. در این بین وکیل مظاهری بعد از خروج از باشگاه مدعی شد مددی به او گفته اگر می خواهی بروی به سلامت، در حالی که انگار اصل موضوع چیز دیگری است.

در این جلسه مظاهری از مددی خواست اجازه بدهد او محترمانه از استقلال جدا شود اما مدیرعامل باشگاه به این موضوع واکنش مهمی داشت، او به دروازه بان تیمش گفت اگر می خواهد جدا شود، تیم جدیدش را معرفی کند تا استقلال بتواند از انتقال او درآمدزایی کند.

اما مظاهری در جواب مددی ادعا کرد قراردادش را یک طرفه فسخ می کند و نیاز به پرداخت پول رضایتنامه نیست و در این بین مدیرعامل استقلال به او گفت اگر اقدام به انجام چنین کاری کند، از او شکایت و غرامت دریافت می کند.

مظاهری این بار با جدیت اعلام کرد به سازمان لیگ می رود و قراردادش را یک طرفه فسخ می کند که مددی جواب داد تصمیم با خودت است، اگر این کار را انجام بدهی، عواقبش با خودت است چون باشگاه از حق خود کوتاه نمی آید.

مددی ادعا می کند مظاهری هیچ بندی در قراردادش مبنی بر فسخ یک طرفه قرارداد ندارد که اگر داشت، بدون جلسه های متعدد با مدیران باشگاه تاکنون این کار را کرده بود.

گفتنی است از سپاهان به عنوان مقصد آینده رشید مظاهری یاد می شود و او می خواهد هرطور شده از استقلال جدا شود. استقلال تصور می کند اگر مظاهری واقعا خواهان جدایی باشد، می تواند رشید مظاهری را در مذاکره مستقیم با سپاهان به این باشگاه بفروشد و درآمدزایی کند. اما مظاهری همچنان مدعی است می تواند بدون پرداخت غرامت، قرارداد خود را یک طرفه فسخ کند و به هر تیمی که می خواهد برود.