به گزارش پایگاه خبری نشان :

به گزارش مشرق، کوکبی درباره مباحث مطرح شده درباره فسخ قرارداد خود با باشگاه تراکتور اظهار داشت: توافق نامه مالی با باشگاه تراکتور نوشتم که یک نسخه از آن در اختیار خودم، دیگری در اختیار تراکتور است و یک نسخه هم باید برای سازمان لیگ بفرستم. تا ۱۰ مهر هر زمان یک باشگاه پولی برای جذب من به حساب تراکتور بریزد، قراردادم یک طرفه فسخ می شود و بازیکن آزاد خواهم بود. 

وی افزود: مبلغ این توافق نامه ۴۵۰ میلیون تومان و همان قیمتی است که باشگاه تراکتور مرا خرید. در این میان حدود ۳۰۰ میلیون از قراردادم را هم بخشیدم. اگر تا آن تاریخ هر باشگاهی پول را به حساب تراکتور بریزد، قراردادم یک طرفه فسخ می‌شود.

مهاجم تیم تراکتور عنوان کرد: امروز از تبریز به تهران رسیدم و در این مدت هم در تمرینات شرکت کردم اما متاسفانه باشگاه ما اصلا وضعیت مناسبی ندارد و به هم ریخته است.

محمد عباس زاده مهاجم تیم فوتبال تراکتور نیز با حضور در سازمان لیگ قراردادش را با باشگاه تراکتور یک طرفه فسخ کرد. روز چهارشنبه نیز اکبر ایمانی کاپیتان این تیم پیام خداحافظی نوشت. با این ترتیب احتمال می رود که تراکتور یا منحل شود یا به دسته یک سقوط کند.