به گزارش پایگاه خبری نشان :

ستاره معصومی همسر مهدی قائدی فوتبالیست استقلالی است. ستاره معصومی و مهدی قائدی در تاریخ 10 دی 1398 ازدواج کردند. خبری که در رسانه ها بسیار درباره ازدواج ستاره معصومی و مهدی قائدی پیچیده است بزرگ بودن ستاره معصومی از همسرش مهدی قائدی است.  ستاره معصومی همسر مهدی قائدی فیلم جنجالی دیگری را در فضای مجازی منتشر کرد که واکنش تند بسیاری از کاربران را در پی داشت

مهدی قائدی و همسرش ستاره

مهدی قائدی

ستاره معصومی فیلمی را در حال خرید از پاساژی در امارات منتشر کرده است. این در حالی است که کاملا حجاب خود را کنار گذاشته و این بی حجابی با نشر دادن در فضای مجازی ترویج می کند. اما سوال دیگر مردم علت انجام این کارهای عجیب توسط برخی ورزشکاران و فوتبالیست های جوان ماست

ویدئو جنجالی از همسر مهدی قائدی

همسر مهدی قائدی شاخ اینستاگرام است

ستاره معصومی همسر مهدی قائدی که به یک شاخ اینستاگرامی تبدیل شده، عکسی از خود در کنار مادر و برادرش منتشر کرد.

نکته جالب این عکس، مادر او است که بسیار جوان به نظر می‌رسد و احتمالا در سنین میانسالی باشد.

زندگی ستاره معصومی همسر مهدی قائدی

زندگی ستاره معصومی همسر مهدی قائدی بیشتر خبر از دنیای رو به کشفی می‌دهد که در آینده بیشتر از آن خواهیم شنید. علاقه او به سگ‌ها در بیشتر تصاویر اینستاگرامی مشهود است. البته مهمترین موضوعی که در خصوص ستاره معصومی باید گفت ارتباط بسیار خوبی است که او با مهدی قائدی بازیکن استقلال دارد.

همسر مهدی قائدی در صنعت مدلینگ

مرور فعالیت‌های همسر مهدی قائدی نشان می‌دهد که احتمالا باید به زودی او را در زمینه مدلینگ جزو فعالان قابل توجه دید. این موضوع را البته باید از تعداد فالوورهای اینستاگرام او نیز فهمید. او چند وقت پیش در پستی از ۱۰۰ کا شدن فالوورهایش اظهار خوشحالی کرد و از آن‌ها تشکر نمود. البته تعداد فالوورهای اینستای او در حال حاضر ۵۴۷ کا فالوور دارد

مهدی قائدی

از دیگر مواردی که باید در خصوص او گفت علاقه و البته ظرفیت او در تبلیغات اینستاگرامی است. استوری‌های هایلایت شده او نشان میدهد که شاید به زودی باید شاهد تبلیغات از طرف همسر بازیکن ریز نقش استقلال باشیم.

زندگی شخصی ستاره معصومی با ستاره استقلال روزهای خوبی دارد. بعد از ازدواج ستاره معصومی با مهدی قائدی شائبه بزرگتر بودن او از همسرش دهان به دهان چرخید اما هیچیک از آن‌ها در مورد آن واکنشی ندادند. او در صفحه اینستاگرام خود درباره ازدواجش نوشت یا علی گفتیم و عشق آغاز شد.

زندگینامه مهدی قائدی

مهدی قائدی که به گفته خودش قایدی درست است نه قائدی، متولد چهاردهم آذرماه سال ۱۳۷۷ می باشند و زاده خطه جنوب کشورمان و در شهر بوشهر می باشند.

در خانواده ای ۵ نفره رشد کرده است و یک خواهر بزرگتر و یک برادر کوچکتر از خود دارد.

از کودکی به فوتبال علاقه داشتند و جسته و گریخته از سن ده سالگی بازی را در فوتبال شروع می کند و در تیم پایه فوتبال ایرانشهر شهر بوشهر به میدان می رود.

حدود ۸ سال در این تیم باقی می ماند و پس از اتمام ۱۸ سالگی به رده بزرگسالان این تیم منتقل می شود و در آنجا درخشش بی نظیری از خود نشان می دهد.

او در این دوره برای تیم اش ده گل به ثمر می رساند و از این حیث به عنوان پدیده لیگ یک را از ان خود می کند و توجهات باشگاه های برتر کشور را به تکنیک خود جلب می کند.

مهدی قائدی

بازی مهدی قایدی در تیم مورد علاقه اش

مهدی قایدی در مصاحبه ای اینطور گفته بود که از کودکی استقلابی بوده است و به این تیم علاقه داشته است و آرزوی بازی در این تیم را در سر داشته تا این که در هفدهم تیرماه سال ۱۳۹۶ پس از عملکردی درخشان در تیم ایرانجوان بوشهر، طی یک قرارداد ۵ ساله به خدمت تیم اصلی استقلال در می آید و برای اولین بار بازی در لیگ برتر را با استقلال کسب می کند.

مهدی قایدی؛ نیمار ایران

بسیاری از هواداران او را نیمار ایران می دانند و به دلیل تکنیکی که دارد این لقب را برای او انتخاب کرده اند. البته خود او نیز در مصاحبه ای نیز گفته بود که الگو اش در فوتبال نیمار است و دوست دارد تا شبیه او بازی کند.

همسر مهدی قائدی

مهدی قایدی خیلی زودتر نسبت به دیگر بازیکنان فوتبالی تصمیم به ازدواج رسمی می گیرد. این تصمیم شاید تحت الشاع حواشی باشد که از هک شدن صفحه اینستاگرام او و فاش شدن دایرکت هایش برگرفته باشد.

او در سن ۲۱ سالگی با خانمی به نام ستاره معصومی که از خودش هفت سال بزرگتر است ازدواج می کند تا شاید حواشی کمتری متوجه اش باشد.

چندی پیش نیز برای تولد همسرش جشن تولدی گرفت که در فضای مجازی تحت عنوان جشن تولد لاکچری همسر مهدی قایدی خبرساز شد.

هدف مهدی قائدی

مهدی قایدی در مصاحبه ای گفته بود که هدف اش بازی در تیم ملی است و باید طوری در استقلال بازی کنم که بتوانم تیم فنی تیم ملی را برای دعوت از خودم متقاعد کنم.

در نتیجه درخشش قایدی در استقلال، تیم ملی فوتبال کشورمان از او برای حضور در تیم ملی دعوت می کند. این اتفاق در سال ۱۳۹۶ می افتد و در آن سال در تیم ملی زیر ۲۰ سال کشورمان به میدان می رود و سه سال بعد به تیم ملی با مربیگری اسکوچیچ دعوت می شود.

عمل زیبایی:

اگر نگاهی به عکس چند سال پیش مهدی قایدی بیاندازیم متوجه تغییر چهره او می شویم.

به هر حال هر طوری که باشد چهره مهدی قایدی پس از عمل های زیبایی و زوایه دار کردن فک اش که انجام داده است، بسیار تغییر کرده و جذابیت این ستاره لیگ برتر فوتبال افزوده است.

آسیب دیدن در یک سانحه رانندگی:

بعد از ورود به استقلال، برای حل مشکل سربازی اش تصمیم می گیرد تا به دانشگاه برود و از این طریق معافیت سربازی کسب کند. در همین ماجرا زمانی که برای کارهای مربوط به دانشگاه اش به بوشهر سفر می کند، دچار یک سانحه رانندگی می شود و به بیمارستان منتقل می شود