به گزارش پایگاه خبری نشان :

جدایی پرویز مظلومی از هیئت مدیره استقلال؟/یک مدیر بلندپایه دیگر به استقلال اضافه می‌شود

خبرورزشی -ساعاتی پیش از اعلام اسامی جدید اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال در شامگاه جمعه دوم مهر ماه عنوان شد وزارت ورزش و جوانان پیش از انتخاب محمد مومنی قصد داشته از حضور بهتاش فریبا پیشکسوت باشگاه استقلال و مهاجم اسبق تیم ملی در جام جهانی آرژانتین به عنوان یکی از اعضا بهره ببرد.

در نهایت وزارت ورزش به دلیل امتناع بهتاش فریبا به خاطر مشغله شخصی، محمد مومنی را به عنوان عضو هیئت مدیره استقلال انتخاب می‌کند.

همچنین قرار بوده شخص دیگری به جای پرویز مظلومی در هیئت مدیره باشگاه استقلال حضور پیدا کند که پس از مشورت وزارت ورزش با نهادهای ذیربط عنوان شده که در این شرایط این فرد نمی تواند در هیئت مدیره باشگاه استقلال حضور داشته باشد.بنابراین پرویز مظلومی همچنان در جمع هیئت مدیره باقی ماند تا تعداد اعضا ۵ نفره شود.

اما پس از دیدار فرهاد مجیدی با مصطفی آجرلو دو اتفاق افتاد، نخست حذف معاونت ورزشی از چارت مدیریت باشگاه استقلال بود که به پایان کار مهدی پاشازاده تعبیر شد و ثانیا جایگزین شدن یک فرد دیگر به جای پرویز مظلومی. اتفاقی که ارتش مجازی فرهاد مجیدی از هفته ها پیش این موضوع را دنبال می کردند. 

از این رو غیبت پرویز مظلومی در جلسه تودیع و معارفه مدیرعامل قدیم و جدید که در روزهای گذشته تقریباً به طور مداوم در باشگاه حضور داشت شایعات پیرامون دلخوری مظلومی را تقویت کرد.