به گزارش پایگاه خبری نشان :

 

در شرایطی که چهار بازیکن فصل پیش استقلال راهی لیگ‌های خارجی شده‌اند، پنجمین بازیکن این تیم هم در مسیر قبلی‌ها قرار گرفته است.

وضعیت رشید مظاهری دروازه‌بان فصل پیش استقلال همچنان نامشخص است. مظاهری که پیش‌تر گفته بود در استقلال می‌ماند و می‌جنگد در تصمیمی غیرمنتظره قراردادش را به‌صورت یک‌طرفه با استقلال فسخ کرد تا این تیم را در آستانه جدال حساس با الهلال تنها بگذارد.

رشید مظاهری دلیل جدایی‌اش را اختلاف با احمد مددی عنوان کرده بود. بعد از جدایی احمد مددی از استقلال گفته می‌شد مظاهری دوباره به استقلال برمی‌گردد اما شایعه شد که فرهاد مجیدی به مصطفی آجرلو مدیرعامل جدید استقلال گفته از رفتار مظاهری ناراحت است و از آنجا که دروازه‌بان فصل پیش پیکان را هم به خدمت گرفته‌اند، نیازی به رشید مظاهری ندارد.

بنابراین با وجود ابراز علاقه مظاهری برای بازگشت به استقلال، این اتفاق فعلا رخ نداده تا موضوع پیشنهادهای خارجی او مطرح شود.

پیشنهاد خارجی رشید مظاهری چندان مناسب نیست، چون اگر چنین بود تابه‌حال درنگ نمی‌کرد، ولی ظاهرا به مدیر برنامه‌هایش خبر داده اگر داستانش با استقلال نهایی نشد، زمینه حضورش در لیگ خارجی را فراهم کند.

اگر چنین شود، بعد از شیخ دیاباته، محمد نادری، مهدی قایدی و هروویه میلیچ، او پنجمین بازیکن فصل پیش استقلال می‌شود که راهی لیگی خارج از ایران خواهد شد. ‌

البته دیگر ستاره استقلال یعنی فرشید اسماعیلی هم وضعیت نامشخصی دارد و گفته می‌شود در امارات به دنبال تیم بوده تا اگر زمینه بازگشتش به استقلال فراهم نشد فصل پیش رو را در خارج از کشور بازی کند.