به گزارش پایگاه خبری نشان :

مهدی طارمی موقعیت گلزنی مسلم را مانند یک مدافع از جلوی دروازه کره‌جنوبی دفع کرد و یک دقیقه بعد در شرایط نامساعد توپ را به شکل قیچی برگردان به سمت دروازه این تیم شوت کرد.

مصاف ایران و کره جنوبی در نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید اما در نیمه دوم دو گل به ثمر رسید که سهم هر تیم یک گل بود.

* سرمربی تیم ملی کره بعد از لو رفتن توپ و همینطور فرصت ایجاد ضد حمله در ابتدای بازی برای تیمش، از روی عصبانیت دستان خود را به روی هم کوبید و رو به دستیاران خود جملاتی را به زبان آورد.

سردار آزمون

* دراگان اسکوچیچ در دقایق ابتدایی بازی بعد از هر ارسال یا گرفتن جریان بازی از بازیکنان کره، بازیکنان خود را با دست زدن تشویق می‌کرد.

* حرکت خطرناک علیرضا بیرانوند جلوی سون هیومگ مین، بهترین فوتبالیست آسیا، با تعجب و حاضران در ورزشگاه همراه بود. دروازه‌بان تیم ملی در حالی که پا به توپ بود و سون را در یک متری خود می‌دید، به جای شوت زدن توپ، سعی در دریبل این بازیکن و پاس دادن داشت که در این کار هم موفق بود اما این کار او با تعجب اندک حاضران در ورزشگاه همراه شد.

* هر دو سرمربی به دفعات به عملکرد و تصمیمات داور عمانی اعتراض کردند.

* بازیکنان ذخیره دو تیم ایران و کره که به علت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و پیشگیری از انتشار کرونا روی سکوهای ورزشگاه آزادی مستقر شده‌اند، در هنگام حملات تیم‌های خود به عنوان تماشاگر  و هوادار هم تیمی‌های خود را تشویق می‌کردند.

* سردار آزمون که در نیمه اول این دیدار توپ زیادی به دست نیاورد، بعد از اینکه بازیکنان تیم ملی در شروع مجدد به او پاس ندادند، با دستان خود خطاب به دراگان اسکوچیچ خواست که بازیکنان بیشتر به او پاس بدهند.

* مهدی طارمی یک بار دیگر نشان داد که موقعیت‌های گلزنی راحت را دوست ندارد. او یک دقیقه بعد از اینکه در فاصله چند متری دروازه توپ را مانند یک مدافع دفع کرد، موقعیت بعدی را در شرایط نامساعد به شکل قیچی برگردان زد که دروازه‌بان کره‌ای آن را دفع کرد.

* علیرضا جهانبخش دوازدهمین گل ملی‌اش را به کره جنوبی زد که گل بسیار مهمی هم بود. او قبلاً هم مقابل کامبوج، سوریه و عراق گل زده بود و چهارمین گلش در مقدماتی جام جهانی را به کره جنوبی زد. 

* علیرضا بیرانوند در آخرین ثانیه‌های بازی ضربه خطرناک مهاجم کره‌ای را مهار کرد تا ایران را نجات داده باشد.