به گزارش پایگاه خبری نشان :

ستاره معصومی همسر مهدی قائدی بازیکن استقلال است . ستاره معصومی همسر مهدی قائدی هم این روزها به شاخ مجازی تبدیل شده است . ستاره معصومی همسر مهدی قائدی با انتشار یک پست و استوری در اینستاگرامش بار دیگر توجه کاربران را به خود جلب کرد . ستاره معصومی  همسر مهدی قائدی با انگشتر لاکچری و گران قیمتش مورد توجه قرار گرفت .عده ای از کاربران این رفتار زن مهدی قائدی را خودنمایی خواندند

خودنمایی زن مهدی قائدی

مهدی قائدی

 مهدی قائدی و همسرش در روز ۱۰ دی ۱۳۹۸ ازدواج کردند. عکسهای مراسم عقد این دو در همان ابتدا در بسیاری از رسانه های کشور پخش شد و خیلی ها معتقد بودند که مراسم آنها لاکچری برگزار شده

بیوگرافی زن مهدی قائدی

بیوگرافی ستاره معصومی همسر مهدی قائدی بیشتر خبر از دنیای رو به کشفی میدهد که در آینده بیشتر از آن خواهیم شنید. علاقه او به سگها در بیشتر تصاویر اینستاگرامی مشهود است. البته مهمترین موضوعی که در خصوص ستاره معصومی باید گفت ارتباط بسیار خوبی است که او با مهدی قائدی بازیکن استقلال دارد.  بیوگرافی همسر مهدی قائدی نشان می دهد که احتمالا باید به زودی او را در زمینه مدلینگ جزو فعالان قابل توجه دید. این موضوع را البته باید از تعداد فالوورهای اینستاگرام او نیز فهمید. او چند وقت پیش در پستی از ۱۰۰ کا شدن فالوورهایش اظهار خوشحالی کرد و از آنها تشکر نمود. البته تعداد فالوورهای اینستای او در حال حاضر ۵۴۷ کا فالوور دارد

مهدی قائدی و همسرش ستاره

مهدی قائدی

قائدی که جوان ترین بازیکن تاریخ لیگ برتر استقلال است برخلاف تصور بدون استرس کارش را در ورزشگاه آزادی دنبال کرد و طوری در زمین حاضر شد که کسی به این فکر نکرد او فقط ۱۸ سال سن دارد؛ باشوی استقلال با حرکتی که در دقیقه ۷۱ از میانه زمین آغاز شد، فاصله چند متری در کورس با میثم دورقی، کاپیتان استقلال خوزستان به وجود آورد و بعد نفوذ از بین دو مدافع حریف، همه را به یاد حرکات ویران کننده نیماری که به تازگی راهی پاری سن ژرمن شده انداخت.

اما علاوه بر حرکات تکنیکی، سانتر کوتاه قائدی در دقیقه ۷۲ که بعد از مدافعان استقلال خوزستان و در موقعیتی عالی مقابل تیرک دوم مقابل پای جابر انصاری فرود آمد و البته توسط این بازیکن به اوت زده شد، نشان داد با چشمانی باز فوتبال بازی می کند و می تواند پاس های طلایی منجر به گل هم بدهد

قرارداد مهدی قایدی با استقلال

پس‌از درخشش وی در لیگ یک، استقلال و پرسپولیس برای جذب وی دست به‌ کار شدند و او در نهایت با قراردادی ۵ ساله در ۱۷ تیر ۱۳۹۶ به استقلال پیوست.

علاقه مهدی قایدی از کودکی

از کودکی استقلالی بودم و دوست داشتم در این تیم بازی کنم. خدا را شکر شرایطی پیش آمد که با حضور یکی از مدیران باشگاه استقلال و صحبت‌ های علیرضا منصوریان به این تیم ملحق شدم.

اولین بازی برای استقلال

وی نخستین بازی رسمی خود برای این تیم را در ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ در هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران ۹۷–۱۳۹۶ مقابل استقلال خوزستان انجام داد

وی در این بازی در دقیقه ۶۴ به‌جای امید نورافکن وارد زمین شد و با حرکات تکنیکی خود، نمایش درخشانی از خود نشان داد.

مهدی قایدی

بی احترامی به مربی

مهدی قائدی در تاریخ ۲۲ مهرماه ۱۳۹۶ به دلیل آنچه که بی‌احترامی به پیراهن تیم و دست ندادن با وینفرد شفر مربی تیم استقلال عنوان شد، از سوی سرمربی تیم اخراج شد.

او هنگامی که با دمپایی در تمرین استقلال حاضر شده بود از تمرین منع شد و بعد از تبعید به تیم امید پس از چند هفته دوباره به تیم بزرگسالان پیوست.

الگو

الگوی فوتبالی من نیمار برزیلی است. بازیکنی که همیشه از شیوه فوتبالی او الهام گرفتم و تمام تلاشم را انجام دادم تا شکل و شمایل فوتبالی ام شبیه به او باشد.

هدف رسیدن به تیم ملی

هدف بعدی ام رسیدن به جام جهانی ۲۰۱۸ به عنوان سفیر استقلال و فوتبال پراستعداد بوشهر به این تورنمنت بزرگ است.

می خواهم از فرصت پوشیدن پیراهن استقلال به بهترین نحو استفاده کنم و در صورت قرار گرفتن در ترکیب کادر فنی تیم ملی را برای دعوت به اردوی تیم ملی تحت تاثیر قرار دهم چون شک ندارم کارلوس کی روش ترسی از دعوت جوانان به اردوی تیم ملی ندارد.

مشکل سربازی

قائدی ۱۷ ساله است و از آن‌جایی که برای پیوستن به استقلال تحصیل را رها کرده، یک سال دیگر مشمول خدمت سربازی خواهد شد و چاره‌ای به جز بازی در یک تیم نظامی نخواهد داشت.

مهدی می‌ تواند در ماه‌ های باقی‌ مانده تا قبل از مشمول شدن، تحصیل را جدی‌ تر بگیرد و سربازی را حداقل برای چند سال به تاخیر بیاندازد اما معاف‌ شدن از سربازی برای قائدی جوان، به معادله‌ های پیچیده‌ تری پیوند خورده است.

مهدی قایدی 

هک اینستاگرام

هک اینستاگرام مهدی قائدی و انتشار عکس و چت های خصوصی اش او را مدتی وارد حاشیه کرد، انتشار روابط غیر عرف و چت هایی که کرده بود تا جایی پیش رفت که پیش بینی می شد از استقلال اخراج شود.

تصادف شدید

مهاجم جوان استقلال که برای کارهای مربوط به دانشگاهش به بوشهر رفته بود ۸ بهمن ۹۶ در حادثه رانندگی مصدوم و روانه بیمارستان خلیج فارس شد.

او به همراه برخی دوستانش سوار بر ماشین در حال برگشت از تماشای مسابقات فوتبال ساحلی بودند که خودروی آنها در اتوبان امام علی (ع) بوشهر واژگون می‌ شود.

مهدی قائدی هم به علت خونریزی داخلی به اتاق عمل رفته و بعد از انجام عمل، در آی سی یو بستری شده است.

منبع : ساعد نیوز