به گزارش پایگاه خبری نشان :

سارا و نیکا کم وارد حاشیه نیستند. فیلم ها و عکس های متنوعی از سارا و نیکا منتشر می شود. سارا و نیکا از همان کودکی در سریال پایتخت بازی کردند و سارا و نیکا با این سریال بزرگ شدند. سارا و نیکا دنبال کننده های بسیاری را در فضای مجازی دارند. اخیرا فیلمی از پول خواستن یکی از بلاگرها از سارا و نیکا در فضای مجازی منتشر شده است

سلفی جذاب سارا و نیکا به همراه دوستانش

سارا و نیکا

یکی از بلاگرهای فضای مجازی و یوتوبر ها با تماس گرفتن با سارا و نیکا او را در چالشی شرکت داد. در ویدئویی که منتشر شد بلاگر ایسنتاگرامی به نیکا زنگ می زند و میگوید در دام مافیای ترکیه افتاده است و باید 30 هزار لیر معادل 100 میلیون تومان به حساب آن ها بزند ؛ نیکا هم در کسری از ثانیه قبول می کند؛ بلاگر ایسنتاگرامی هم قیمت را بالا می برد و تا 200 میلیون تومان و یا بیشتر هم می کشد، نیکا هم قبول می کند که بدون تامل پول را برای او واریز کند. پس از این اقدام نیکا ، بلاگرهای ایسنتاگرامی او را فردی با معرفت خطاب می کنند.

یکی از نکات مهم صمیمیت میان سارا و نیکا و شاخ های مجازی است که جنجال های بسیاری را در فضای مجازی به پا کرده است.  مدام از آن ها تبلیغ می گذارد و فیلم هایی را منتشر می کند. برخی از کاربران هم از جنبه دیگری به این موضوع پرداختند که چگونه دو دختر 17 ساله میتوانند در کسری از ثانیه 200 میلیون پول و یا بیشتر را به حساب دوستشان واریز کنند؟!

سارا و نیکا چهره اینستاگرامی شده اند

سارا و نیکا درست است که مدتی بازی نکرده اند اما همان مدت حضورشان در پایتخت و بعد از آن انتشار تصاویر خاص از آنها کافی بود تا به چهره اینستاگرامی تبدیل شوند و میلیونی فالوور داشته باشند. آنها تعداد بسیار زیادی کودکان و دهه هشتادی ها را در پیج خود دارند که تاثیر بسیار زیادی روی آنها دارد. رفتار سارا و نیکا کم کم دارد شبیه به شاخ های اینستاگرامی می شود.

تبلیغ جنجالی سارا و نیکا

سارا و نیکا فرقانی اخیرا بدون آنکه دانشی در زمینه سرمایه گذاری داشته باشند تبلیغاتی را درباره سرمایه گذاری در ارزهای خارجی در صفحه خود منتشر می کنند و این فقط تبلیغ نیست. آنها از سمت خودشان توصیه می کنند که مردم به فلان پیج اعتماد کند ! سارا و نیکا بازیگران دوقلوی سریال پایتخت بودند که با حضور در چند فصل این سریال به شهرت رسیدند. هرچند که حضور آنها زیاد جدی نبود و مردم بر این عقیده هستند که آنها بازیگران ضعیفی هستند اما برای آنها شهرت زیادی داشت و این شهرت با توجه به انتشار تصاویر نامتعارف از آنها که هنوز هم می گویند فتوشاپ بوده است، چند برابر شد و همین باعث شده که در اینستاگرام درامد بسیار زیادی داشته باشند.

منبع : وقت صبح