به گزارش پایگاه خبری نشان :

ترلان پروانه یکی از بازیگران پرحاشیه فضای مجازی است. ترلان پروانه با سعید عزت اللهی در رابطه بوده است. ترلان پروانه رابطه های جنجالی بسیاری با فوتبالی ها داشته است. ترلان پروانه فعالیت گشترده ای در فضای مجازی دارد.  ترلان پروانه اخیرا فیلم جدیدی را در فضای مجازی منتشر کرده است

جلف بازی ترلان پروانه

ویدیو حضور ترلان پروانه در یک کنسرت و اداهایی که برای فالوورهای خودش در می آورد سوژه رسانه ها و کاربران فضای مجازی شده است

ترلان پروانه رابطه بسیار صمیمی با فوتبالیست های ایرانی دارد و خیلی خوب آنها را می شناسد و همین شناخت او حاشیه هایی زیادی را درباره رابطه های او ایجاد کرده که اکثر آنها تکذیب شده است.

انتقاد ترلان پروانه و واکنش مسئولان به او

ترلان پروانه از روی احساسات لحظه ای و بدون اینکه تحقیقی درباره صحت داشتن یک موضوع انجام دهد اقدام به استوری کردن آن کرد که این اقدام او واکنش مسئولان را در پی داشت. 

او با انتشار یک استوری درباره نرخ جنین در کشور نوشت : شنیده بودم اما باور نکردم! نرخ دیه جَنین: اگر پسر باشد: ۴۸۰ میلیون اگر دختر باشد: ۲۴۰ میلیون و تاسف بار تر اینکه اگر جنسیت مشخص نشود ۳۶۰ میلیون! تو حساب کتابشون یعنی اگر پسر باشی دوبرابر دختر می ارزی؛ و اگر جنسیتت رو نفهمن هم باز بیشتر از یک دختر می ارزی! ترلان پروانه 18 تیر 1377 در شیراز متولد شد. او یکی از بازیگران جوان سینما و تلویزیون میباشد که از دوران کودکی وارد این حرفه شده است. فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک، یک برادر بزرگتر از خود بنام عرفان دارد، مادرش پریسا فروغی خانه دار که علاقه زیادی به بازیگری داشت و پدرش مهندس است

ترلان پروانه

عمل های زیبایی ترلان پروانه

ترلان پروانه مدتی پیش عمل زاویه فک انجام داده بود و لب هایش را هم با تزریق ژل برآمده تر کرد اما چهره اش به گفته بسیاری از دنبال کنندگانش به طور طبیعی زیبا تر بود اما حالا کم غیر طبیعی شده!

وی چند باری گفته بود که زیبایی اش خدادادی است و ادعا دارد مطب های عمل زیبایی از چهره او برای نشان دادن عمل چشم گربه ای چگونه می شود اما خودش نیز از این موضوع ناراحت است و میگوید چشم های به طور نچرال مدل دار می باشد.

بیوگرافی ترلان پروانه

ترلان پروانه 18 تیر 1377 در شیراز متولد شد. فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک، یک برادر بزرگتر از خود بنام عرفان دارد، مادرش پریسا فروغی خانه دار که علاقه زیادی به بازیگری داشت و پدرش مهندس است.

ترلان پروانه 

من برای ارتقای کار بازیگری ام بسیار تلاش کردم و انواع هنرها و فن ها را آموختم. فن بیان، زبان بدن، موسیقی، هنرهای رزمی، سوارکاری و … را یاد گرفتم تا در حرفه ام آماده تر باشم. این در حالی است که درس و مدرسه ام هم همیشه در کنار کارم بوده است.

منبع: برخط نیوز