به گزارش پایگاه خبری نشان :

فریبا نادری متولد 23 فروردین 1363 در تهران است . فریبا نادری بازیگر است. فریبا نادری فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک می باشد که از جلوی دوربین فعالیت خود را شروع کرد. فریبا نادری سپس بعد از ازدواج با یک کارگردان سر زبان ها افتاد . فریبا نادری برای بار دوم ازدواج کرده و حالا یک دختر هم دارد

استایل فریبا نادری

فریبا نادری

فریبا نادری با انتشار این عکس نوشت:

شما دوتا دلبر، فقط

دکترهای کاربلد نیستید.

رفیق هستید، یار هستید،

آدم حسابی هم هستید و توی کارتون حرفه ای.

با اطمینان سالهاست کنارتونم

بیوگرافی فریبا نادری

 فریبا نادری بازیگر و هنرپیشه سینما و تلویزیون در سال ۶۳ در شهر تهران به دنیا آمد او در سن ۱۹ سالگی با بازی در سریال مروارید سرخ برای اولین بار قدم به دنیای سینما گذاشت و با حضوری پر رنگ تر در سریال ستایش در سینما و تلویزیون مطرح گردید.

یکی از ماندگارترین نقش های فریبا نادری در تلویزیون بازی او در سریال ستایش به کارگردانی سعید سلطانی است. فریبا نادری در فصل دوم و سوم این سریال به ایفای نقش پرداخت. نقش منفی خانم نادری در سریال ستایش باعث شد مردم او بدشان بیاید و حتی به گفته خودش وقتی او را در خیابان می دیدند فحش و ناسزا هم بارش می کردند!

فریبا نادری با کارگردان سینما و تلویزیون مسعود رسام ازدواج کرد که البته آنها دارای اختلاف سنی ۲۷ سال بودند و مسعود رسام در سال ۸۸ بر اثر بیماری سرطان دار فانی را وداع گفت. هشت سال بعد از فوت مسعود رسام با مهرداد طباطبایی از فعالان مواد غذایی و لبنیات ازدواج کرد و در اسفند سال 96 با انتشار پستی خبر از مادر شدن و تولد دخترش یارا داد.

خانم بازیگر خرداد سال 96 رستورانی را با نام دلی جان تاسیس کرد. در مراسم افتتاحیه رستوران فریبا نادری بازیگرانی چون سمانه پاکدل، سام نوری، کمند امیر سلیمانی، مریم سلطانی، لاله اسکندری، گلاره عباسی، مژده لواسانی، مریم کاویانی و پژمان بازغی حضور داشتند.

سلفی جذاب فریبا نادری

فریبا نادری

فریبا نادری چندی پیش در یک مصاحبه تلویزیونی ادعا داشت همسرش او را در خانه با نام کوچک صدا نمی کند و می گوید نادری جان!

ناگفته نماند فریبا نادری با همسرش مهرداد طباطبایی رابطه ای کاری دارند و به صورت شریکی دارنده یک رستوران نیز هستند. فریبا نادری مسئولیت برندینگ و تبلیغات و بازاریابی آن را بر عهده دارد که البته مدتی قبل نسبت به بد شدن وضع مالی مردم و نداشتن مشتری گله می کرد !

فریبا نادری بازیگر و هنرپیشه سینما

فریبا نادری بازیگر و هنرپیشه سینما و تلویزیون در سال ۶۳ در شهر تهران به دنیا آمد او در سن ۱۹ سالگی با بازی در سریال مروارید سرخ برای اولین بار قدم به دنیای سینما گذاشت و با حضوری پر رنگ تر در سریال ستایش معروف در سینما تلویزیون مطرح گردید.

فریبا نادری با کارگردان سینما و تلویزیون مسعود رسام ازدواج کرد که البته آنها دارای اختلاف سنی ۲۷ سال بودند و مسعود رسام در سال ۸۸ بر اثر بیماری سرطان دار فانی را وداع گفت. وی پس از گذشت چند سال با مهرداد طباطبایی ازدواج کرد و در حال حاظر این زوج دختری به نام یارا نیز دارند.

فریبا نادری می گوید که صدف طاهریان را گنده نکنید

صحبت های فریبا نادری بر علیه صدف طاهریان او می گوید که صدف طاهریان وقتی که در ایران بود بازیگر خاصی نبود و اصلا مشهور نبود و با رفتن از ایران و کشف حجاب و انتشار تصاویر برهنه از خودش بر روی زبان ها افتاد پس لطفا اینقدر این بازیگر را گنده نکنید. صدف طاهریان یکی از بازیگران سینما و تلویزیون بود که پس از انتشار عکس های بی حجاب خود در فضای مجازی دست به  کارهای عجیبی زد

حمله فریبا نادری به صدف طاهریان

صدف طاهریان بازیگر زن جوان تلویزیون که به یکباره از ایران رفت و کشف حجاب کرد. در بخش دیگر صحبت های فریبا نادری بر علیه صدف طاهریان او می گوید که صدف طاهریان وقتی که در ایران بود بازیگر خاصی نبود و اصلا مشهور نبود و با رفتن از ایران و کشف حجاب و انتشار تصاویر برهنه از خودش بر روی زبان ها افتاد پس لطفا اینقدر این بازیگر را گنده نکنید.

صدف طاهریان یکی از بازیگران سینما و تلویزیون بود که پس از انتشار عکس های بی حجاب خود در فضای مجازی دست به  کارهای عجیبی زد. او عکس بی حجاب خود را در ایام محرم در اینستاگرام منتشر کرد. پس از آن اخباری مبنی بر هک شدن گوشی او منتشر شد؛ اما او روی موج تکذیب اخبار بی حجابی  سوار نشد و پاسخی قطعی به این اتفاق داد. او گفت این عکس ها را خودش و با اختیار و عقل منتشر کرده ؛ این جواب خبری قطعی از کشف حجاب وی در فضای مجازی بود! چندی بعد با خروج از ایران جنجال دیگری به پا کرد و عکس های بی پرده تری را منتشر کرد

منبع: ساعدنیوز