به گزارش پایگاه خبری نشان :

لیندا کیانی بازیگر جوان و نچرال ایرانی است لیندا کیانی تا به حال در فیلم و سریال های مختلفی ایفای نقش داشته لیندا کیانی استعداد خوبی در این زمینه بازیگری دارد لیندا کیانی اصالتا آبادانی است لیندا کیانی فارغ التحصیل رشته حقوق می باشد

سلفی لیندا کیانی

لیندا کیانی

بیوگرافی لیندا کیانی

لیندا خانوم کیانی در اینستاگرام هم به شدت فعال است و همیشه چیزی برای انتشار در اینستاگرام 2 میلیون و 600 هزار نفری خود دارد و اگر سری به پیج او بزنید می بینید همانطور که در فیلم و سریال ها ساده است در فضای مجازی هم با آرایش کم و بی فیلتر و عمل می باشد. البته این را هم بگوییم لیندا خانم علاقه ای به حجاب ندارد و اغلب ناجور تیپ میزند که گاهاً هم مورد انتقاد کاربران هم قرار می گیرد.

لیندا خانم به تازگی وارد فضای جدیدی شد و او هم به مانند بهاره رهنما و نیوشا خانم ضیغمی و خیلی های دیگر شروع کرده به تبلیغات اینستاگرامی و در آغاز هم پیج فروشی که آینه های قدی زیبا و لاکچری را به فروش می رساند را تبلیغ کرده. البته لیندا کیانی هم به مانند صبا راد برای اینکه تبلیغ طبیعی به نظر برسد اعلام کرد که این آینه را برای منزل خود خریداری کرده و وقتی دید که چقدر جذاب و زیبا است تصمیم گرفت به کاربران معرفی کند!

استایل لیندا کیانی

لیندا کیانی

البته به نظر می رسد لیندا مثل حضورش در فیلم ها و سریال ها در انتخاب تبلیغ هم به شدت گزیده کار است و مثل برخی همکاران و هم صنفانش هر چیزی را تبلیغ نمی کند. در واقع اگر نگاهی بیاندازیم که پست و استوری های لیندا خانوم در اینستاگرام می بینیم که بیشتر تبلیغات در زمینه لوازم خونه را در صفحه اش می گذارد.

لیندا کیانی بازیگر کم حاشیه

لیندا به تازگی هم به استانبول ترکیه رفته و این گونه که در کپشن عکس هایش نوشته سفر کاری بوده! خانم های بازیگر ایرانی ظاهرا علاقه زیادی به ترکیه دارند و دم به دقیقه یکی از آن ها را باید در این کشور پیدا کرد. در ادامه تصاویر جدید خانم خانما را در مسجد "ایاصوفیه"  مشاهده می کنید.

اگر از دنبال کنندگان او در اینتساگرام باشید کاملا این قضیه را متوجه شده اید که لیندا خانم کلا شال و روسری را زیاد به حساب نمی آورد و حتی اگر شال هم داشته باشد آن را به گونه ای دیگر مثل دستمال سر میبندد!

اما از خوبی های لیندا کیانی می توان به طبیعی بودن چهره اش و آرایش های ملایمی که می کند در هر شرایط اشاره کرد و مورد دیگری که در چند وقت اخیر خیلی در خانم های بازیگر به چشم خوره استفاده از فیلتر های اینستایی می باشد که در هر سن و سالی که باشند استفاده کرده و خود را پلنگ طور می کنند، اما لیندا نه

لیندا کیانی

همان طور که گفتیم لیندا کیانی خیلی اهل حاشیه و اظهارنظرهای عجیب و غریب نیست اما یکی از معدود صحبت های خانوم بازیگر که حاشیه برانگیز هم شد اظهار نظر او درباره شادمهر عقیلی خواننده لس آنجلسی بود.

لیندا کیانی درباره این صحبت می کند که امثال شادمهر عقیلی باعث شدند که موسیقی فعلی ایران حفظ شود و ما مدیون او و امثال او هستیم. این صحبت های خانم کیانی موافقان و مخالفان خود را داشت و اکثر طرفداران خوانندگان دیگر به او حمله کردند. او قبلن هم درباره صحبت های شهرام شب پره خواننده مشهور که گفته بود دوست دارد به ایران برگردد گفته بود: ای جان، منم قلبم لرزید این ویدیو رو دیدم... او قبلا هم در یک مصاحبه گفته بود محمدرضا گلزار را دوست دارم چون خوشگل است

این روز ها سلبریتی ها علاوه بر شغل اصلی شان یعنی بازیگری در بیزینس های مختلف دیگر هم مشغول هستند اما چیزی که در بین بیشتر آن ها مشترکه تبلیغات نجومی اینستاگرامی است که تنها کافیه وارد این فضا شوند و پول پارو کنند.

در اینستاگرام خیلی از کاربران عاد هم به مرور با فعالیت معروف شده و بار زندگی خود را بسته اند. حالا شما فرض کنید که از قبل معروف و محبوب بوده باشی و کمی هم اهل کم حجابی و یا قرتی بازی باشی دیگر همه چیز تمام است و تازه صد هیچ هم از بقیه جلوتری!

البته لیندا کیانی مثل خانم بهاره رهنما و صبا هرررر چیزی را معرفی نمی کند و ظاهرا ترجیحش بر این است که در کنار حفظ شخصیت ریز و مجلسی درآمد هم داشته باشد.

لیندا کیانی در ۲۳ شهریور ۱۳۵۹ در آبادان متولد شد. وی دارای یک خواهر و ۴ برادر است. کیانی دوره کارشناسی ارشد فلسفه را در دانشگاه مفید گذرانده است. او علاقه خاصی به فوتبال دارد.

لیندا کیانی در سال 98 وقتی 39 ساله بود ازدواج کرد ، او این خبر را در ویژه برنامه عید فطری برنامه کودک شو تایید کرد.

در ادامه تعدادی از تصاویر خانم خانما رو مشاهده می کنید که همه شان با شلوار های کوتاه هستند و ظاهرا لیندا کیانی بسیار علاقه مند به نشان دادن پاهایش است.

منبع : ساعد نیوز