به گزارش پایگاه خبری نشان :

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه استقلال در روزهای پایانی ماه جاری علاوه بر پرداخت بخشی از قرارداد بازیکنان باید طلب استراماچونی را هم پرداخت کند که عدد کمی نیست. یکی از راه‌هایی که برای رفع این مشکلات به ذهن مدیر عامل رسیده است، اعلام شماره حساب به هواداران است که البته در گذشته هم انجام شد، اما جواب نداد!

مدیر عامل باشگاه استقلال در این باره می‌گوید:  من تا عید باید 300میلیارد پول بدهم. من را تنها در یک باشگاه انداخته‌اند، هیچ‌کس هم کمک نمی‌کند. این انصاف نیست. چقدر می‌توانم بیاورم؟ 4 ماه آمده‌ام، 130 میلیارد خرج کردم و پول به بازیکنان داده‌ام، هنوز عقب هستم. این 200 میلیارد را از کجا بیاوریم؟ باید همه کمک کنند. امیدوارم دولت و محمد مخبر کمک کنند. همان‌طور که سفارش کردند ایرانسل با پرسپولیس قرارداد ببندد، این طرف هم سفارش کنند همراه اول با ما ببندد. همه باید کمک کنند. این یک پروسه ملی است. اگر استقلال از آسیا حذف شود، 40-30 میلیون هوادار را ناامید می‌کنید. این درست نیست. انتظار داریم دوستان کمک کنند تا از این پیچ تند هم عبور کنیم. امیدمان اول خدا و بعد به هوادار‌مان است. سعی می‌کنیم یکشنبه-دوشنبه فراخوانی بگذاریم، حسابی را اعلام کنیم که هواداران کمک کنند تا این مشکل را رفع کنیم.

پیش‌تر هم باشگاه استقلال و هم باشگاه پرسپولیس برای رفع مشکلات مالی خود به هواداران شماره حساب داده بودند، اما مبلغی که برای کمک به این دو باشگاه از سوی مردم جمع آوری شد ناچیز بود. به خصوص در این برهه از زمان که شرایط اقتصادی مردم چندان مطلوب نیست و باید منتظر ماند و دید که در پی فراخوان باشگاه استقلال چه میزان کمک برای این باشگاه از سوی طرفداران جمع‌آوری خواهد شد. در فوتبال حرفه ای البته تماشاگران بازوی اصلی باشگاه در تامین هزینه‌ها هستند، اما کمک آنها به باشگاه از طریق خرید بلیت، خرید پیراهن، خرید حق پخش بازی و... است.