به گزارش پایگاه خبری نشان :

به گزارش "ورزش سه" تیم فوتبال استقلال در شرایطی ورزشگاه وطنی قائمشهر را با یک امتیاز ترک کرد که یک موقعیت گل ایده‌آل در آخرین دقایق بازی می‌توانست مدافع عنوان قهرمانی را دست پر به تهران برگرداند.

در دقیقه ۸۴ بازی، سجاد شهباززاده، مهاجم تعویضی استقلال روی یک فرصت صددرصد گلزنی فاصله‌ای تا ثبت اولین گل فصل خود در موثرترین زمان ممکن و تبدیل شدن به همان ستاره محبوب هواداران استقلال نداشت اما انگار سرنوشت برای آقای گل سابق فوتبال ایران حسرت تدارک دیده بود.

محمد محبی مثل یک گلادیاتور مدافع مقابلش را از پیش‌رو برداشت و با پاس عرضی خود توپ را برای سجاد شهباززاده لقمه کرد.

این از آن دست موقعیت‌هایی است که مهاجم تمام‌کننده کامل حتما آن را به گل تبدیل می‌کند، اما این اتفاق برای سجاد شهباززاده رخ نداد.

شاید دلیلش بدشانسی باشد و شاید هم تخمین نادرست اندازه دروازه یا شاید زمینی که آنقدر مسطح نیست که ضربه‌های بیلیاردی مستقیم وارد هدف شود.

از دست دادن آن فرصت گلزنی چنان برای سرمربی استقلال در جایگاه ویژه ناباورانه بود که ساپینتو چندثانیه‌ای خشکش زد.

به هرحال سجاد شهباززاده به عنوان یکی از بازیکنان اسمی فوتبال ایران در ابتدای فصل به استقلال پیوسته و هواداران این تیم از او توقع بیشتری دارند، اما به‌هرحال شخصیت مقبول و گذشته توام بااحترامش و البته پتانسیل بالقوه‌ای که دارد، طرفداران تیمش را باز هم حامی او نگه می‌دارد تا شاید در هفته‌های آتی کاری کند که فرصت‌سوزی این هفته به دست فراموشی سپرده شود.