به گزارش پایگاه خبری نشان :

به گزارش "ورزش سه"، کمترین گل خورده، بیشترین گل زده، فصل بدون باخت و بیشترین امتیاز در یک فصل رکوردهای ماندگار استقلال در تاریخ لیگ برتر است. میانگین یک گل خورده در هر سه بازی رکوردی تاریخی و ماندگار از فرهاد مجیدی در لیگ بیست و یکم است که تا اینجای رقابت‌ها تنها یک تیم را یارای شکستن آن رکورد می‌بیند.

فرهاد مجیدی با استقلال در فصل قبل رکورد بیشترین امتیاز را با 68 و کمترین گل خورده را با 10 گل خورده و فصل بدون شکست به نام استقلال زد تا با رکورد بیشترین گل زده استقلال امیر قلعه‌نویی در فصل 88-87، تمامی رکوردهای مهم در جدول رده‌بندی را در جداول لیگ برتر به نام استقلال باشد. آنها در این روزها بابت تعداد گل خورده در یک فصل یک رقیب سرسخت دارند، دو تیم مس رفسنجان با 9 گل خورده از 22 بازی با سرمربی‌گری ربیعی و آلومینیوم اراک با 10 گل خورده از 21 بازی با هدایت مهدی رحمتی فرصت دارند کمترین گل خورده یک فصل را به نام خود کنند و یا با رکورد مجیدی برابر و شوند و دست فرهاد و استقلال را از این رکورد ماندگار به تنهایی کوتاه کنند.

رکوردی که با خوردن دو گل امروز پرسپولیس شکستن آن برای این تیم در تعداد گل‌های خورده با 11 گل قابل‌دستیابی نیست تا پرسپولیس با 20 برد در یک فصل لیگ شانزده تیمی تنها رکوردار تعداد بیشترین برد در یک فصل باشد  و حالا فرصت برای دو تیمی که از مربیان جوان استفاده می‌کنند فراهم است تا یکی از رکوردهای تاریخی باشگاه استقلال را تهدید کنند.