به گزارش پایگاه خبری نشان :

سرهنگ هدایت بهرامی گفت: اواخر فروردین ماه امسال خبری مبنی بر اینکه تعدادی از رانندگان خودرو‌های شوتی و باربری به یک انبار کالا در حوالی شورآباد تهران تردد و به تخلیه و حمل کالا می‌پردازند، بررسی موضوع در دستور کار تیمی از کارآگاهان پایگاه جنوب پلیس امنیت اقتصادی تهران و ماموران اداره اطلاعات و عملیات این پلیس قرار گرفت.

وی بیان داشت: پس از هماهنگی‌های قضائی کارآگاهان به نشانی اعلامی اعزام شدند و بررسی‌های اولیه حاکی از این بود مالک انبار با همکاری سایر همدستانش با استفاده از خودرو‌های شوتی کالای قاچاق را در این انبار کالا تخلیه و بلافاصله بعد از گذشت مدت کوتاهی کالا‌های تخلیه شده توسط خودرو‌های باربری به بازار مصرف عرضه می‌شود.

این مقام پلیسی ابراز داشت: مراقبت‌های ویژه ادامه تا اینکه با استفاده از خودرو‌های شوتی محموله‌های قاچاق در این انبار تخلیه و یک دستگاه خودروی باربری برای انتقال کالا در محل حاضر شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران با اشاره به اینکه در یک عملیات پلیسی مالک انبار و راننده یک دستگاه خودروی باربری که برای انتقال کالا در محل حاضر بود دستگیر شد، ادامه داد: در بازدید از این انبار کالا بیش از ۸۰ هزار قلم کالای قاچاق از قبیل: جاسوئیچی، کش مو، کلیپس مو، گیره مو، گل سر، دست بند، قلم و تسمه دینام خودرو خارجی فاقد مجوز‌های قانونی و گمرکی کشف شد.

سرهنگ بهرامی ابراز داشت: کالای کشف شده تحویل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تهران شد و کارشناسان ارزش کالای کشف شده را بیش از ۳۷ میلیارد ریال اعلام کرده اند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ اضافه کرد: دستگیری سایر مرتبطین پرونده در دستور کار قرار دارد و متهمان دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.