به گزارش پایگاه خبری نشان :

علیرضا اکبرپور، بازیکن اسبق استقلال در گفتگو با خبر ورزشی، درباره تساوی استقلال مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: تیمی‌که دربی را می‌بازد متحمل شرایط بد روحی روانی می‌شود. متاسفانه این تیم بعد از دربی درست از نظر روحی ریکاوری نشد. در بازی با پارس جنوبی هم دیدیم که استقلال تفاوت زیادی با تیم بازی با هوادار داشت.

 

وی افزود: تبعات ناشی از باخت دربی در بازی با صنعت نفت هم به وضوح مشاهده می‌شد. هرچند که استقلال برنامه‌هایی را برای گلزنی تدارک دید اما باز هم بازیکنان از نظر روحی آماده نبودند. چون دقت کافی در زدن ضربات آخر دیده نمی‌شد.

بازیکنان قدیمی استقلال همچنین درباره گلی که صنعت نفت آبادان به ثمر رساند گفت: نمی‌دانم چرا سید حسین حسینی تا این اندازه ضعیف عمل می‌کند. او در نیمه اول هم یک خروج خطرناک داشت. واقعاً گلهای بدی می‌خورد. نفتی‌ها دو بار توپ آوردند که یکی از آنها گل شد.

وی ادامه داد: افسوس که ذخیره درست و حسابی هم نداریم که گاهی اوقات به جای حسینی درون دروازه بایستد. گلری که ذخیره گردن‌کلفت نداشته باشد همین میشود. این دروازه بان اصلاً در حد استقلال کار نمی‌کند. شاید کمی از نظر روحی دچار افت شده ولی این حسینی اصلا در حد استقلال نیست.

اکبرپور همچنین در این باره که آیا هنوز هم می‌توان برای استقلال بختی برای قهرمانی قایل شد یا نه توضیح داد: البته استقلال هنوز باید امیدوار باشد چون دو بازی و ۶ امتیاز باقی مانده. ولی با این نتایجی که بعد از بازی هوادار گرفت به نظر می‌رسد خودش برای خودش پشت پا می‌اندازد. وقتی امتیاز نگیرید رقبا امتیازها را برمی‌دارند. این تیم مقابل سپاهان و پرسپولیس هم زیاد امتیاز از دست داد.

وی همچنین درباره اینکه اگر بازی پرسپولیس با استقلال همزمان برگزار می‌شد تاثیری در این نتیجه داشت یا نه توضیح داد: اصولاً بازی‌های این هفته هم باید همزمان برگزار می‌شد اما طبیعتاً حالا پرسپولیس با فکر راحت تری مقابل پیکان به میدان می‌رود. چون از نظر امتیازی جلوتر بود و حالا هم یک بازی کمتر دارد.