به گزارش پایگاه خبری نشان :

یک تست شخصیت شناسی خوب باید معتبر، قابل اعتماد و علمی باشد و تمام جوانب مهم را در نظر بگیرد. تست شخصیت شناسی، این روزها توجه درصد قابل توجهی از مردم را به خود جلب کرده است. عموم افراد علاقه دارند تا خود را از جنبه های مختلف شخصیتی مورد آزمایش قرار دهند. از بین این همه تست شخصیت شناسی، کدام یک بهتر است؟ یک تست شخصیت شناسی خوب باید معتبر، قابل اعتماد و علمی باشد و تمام جوانب مهم را در نظر بگیرد. شخصیت شناسی یک دانش مهم است و به موفقیت در محیط کار، تحصیل و اجتماع و تصمیم گیری ها و رفتارهایمان کمک می‌کند.

چندین مطالعه رفتاری به این نتیجه رسیده اند که نحوه ایستادن شما، شخصیت شما را آشکار می کند. به عبارتی تفکر و احساستان را در آن لحظه نشان می دهد.

چندین مطالعه رفتاری به این نتیجه رسیده اند که حالت ایستادن شما، شخصیت شما را آشکار می کند. به عبارتی تفکر و احساس ما را در آن لحظه نشان می دهد.

پاهای موازی

شخصیت شما نشان دهنده تسلیم بودن یا احترام به شخص مقابل است. شما دوست دارید که بیشتر شنونده باشید. اما به این معنی نیست که شما هنگام صحبت کردن فاقد دانش یا اعتماد به نفس هستید. شما در روابط خودتان با درایت هستید . ایستادن با پاهای موازی با یکدیگر، به شما کمک می کند که زمانی که ترسیده اید یا بیش از حد هیجان‌زده وعصبی هستید، احساساتتان را کنترل کنید.

افرادی که با پاهای موازی با یکدیگر می ایستند نشان می دهند که در مورد یک موضوع نظری ندارند و قصد ندارند احساسات شدید یا دخالتی در موضوع مورد بحث داشته باشند. معمولاً زنان هنگام صحبت با همجنس خودشان یا زمانی که علاقه ای به صحبت با شخص مقابل ندارند، با پاهای موازی می ایستند.

پاهای کمی از هم باز

شما دوست دارید مقتدر و رهبر به نظر برسید. شما اعتماد به نفس و قاطعیت بالایی دارید. اینگونه ایستادن یعنی شما سعی می کنید فضای بیشتری را اشغال کنید. شما می خواهید همه در جمع حضور شما را احساس کنند. شما دوست دارید با اعتماد به نفس کامل نظراتتان را ابراز کنید واز موضع خود دفاع کنید.

افرادی که با پاهای کمی از هم باز می ایستند بسیار مسلط هستند. این نحوه ایستادن یک موقعیت قدرتمند را نشان می دهد که معمولاً مردان از آن استفاده می کنند. زنان نیز گاهی برای نشان دادن قدرت و تسلط خودشان اینگونه می ایستند.

یک پا به جلو

شما در کنار دیگران احساس راحتی می کنید. درون شما بسیار آرام و هماهنگ است. شما در لحظه حال زندگی می کنید. قلب مهربانی دارید. شما براحتی احساسات و عواطف خودتان را ابراز می کنید. در ارتباطات خودتان صادق هستید و آنچه را که در ذهن دارید بیان می کنید و از چیزی نمی ترسید.

یک پا به جلو، نشانه ای از علاقه یا جذابیت است. همه ما بصورت ناخودآگاه پاهایمان را به سمت فردی که برایمان جالب است نشانه می گیریم .

پاها روی هم قرار گرفته اند

شما از حضور در جمع لذت می برید. در مقابل احساسات و عواطف خودتان حالت دفاعی دارید. گاهی اوقات، ممکن است در موقعیت ها یا مکالمات خاصی اعتماد به نفس نداشته باشید. شما گاهی اوقات نیز بسیار مطیع هستید. شما زود با غریبه ها ارتباط برقرار نمی کنید.. به احتمال زیاد وقتی در جمعی هستید که آنها را نمی شناسید، پاهای خودتان را روی هم قرار می دهید. در آسانسور، زمانی که افراد غریبه وارد آسانسور می شوند، پاهای خود را روی هم می گذارید.

این افراد دیرتر با دیگران ارتباط برقرار می کنند اما اگر پاهایشان روی هم بود و دستانشان باز بود و لبخند می زدند یعنی احساس آرامش می کنند و دوست دارند بیشتر در آن محیط بمانند.