به گزارش پایگاه خبری نشان :

وام / وام از راهکارهای دنیای اقتصاد است که برای توانمندسازی جامعه در مقابل آسیب های اقتصادی طراحی و اجرا می شوند. امروزه وام در قالب های متنوعی به متقاضیان عرضه می شود. وام‌ قرض‌الحسنه، ازدواج، جعاله، خرید مسکن، خرید کالا و غیره اشکال وسوسه‌برانگیز وام به شمار می روند. 

 

مشتریان بانک مهر ایران به منظور دریافت وام قرض الحسنه 30 میلیون تومانی طرح «اعتبار در حساب جاری» این مجموعه باید میانگین حساب سه تا 12 ماهه ایجاد کنند.

به نقل از رده، افرادی که مایل به دریافت این وام هستند باید در یکی از شعب بانک مهر ایران سپرده قرض الحسنه افتتاح کنند. این تسهیلات به ضامن رسمی احتیاج دارد. وام مذکور قرض الحسنه بوده و سود ندارد، تنها به آن کارمزد چهار درصدی تعلق می‌گیرد. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات 48 ماه اعلام شده است. افرادی که مایل به دریافت این تسهیلات هستند نباید بدهی معوق یا چک برگشتی داشته باشند.

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط 677 هزار و 372 تومان است. کل سود تسهیلات، 2 میلیون و 513 هزار و 839 تومان و مجموع رقم وام و سود آن، 32 میلیون و 573 هزار و 839 تومان خواهد بود./کاماپرس

وام

وام 100 میلیون تومانی با شرایط آسان و قسط ماهانه کم

مشتریان موسسه مالی اعتباری ملل که مایل به دریافت وام تا پنج برابر سپرده خود هستند بهتر است از طریق طرح افق برای گرفتن تسهیلات درخواست بدهند.

به نقل از رده، اشخاصی که مشتری موسسه مالی اعتباری ملل هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده کوتاه مدت عادی داشته باشند تا بتوانند برای وام 100 میلیون تومانی این مجموعه درخواست بدهند. افراد به منظور دریافت این وام باید 10 میلیون تا 20 میلیون تومان سپرده گذاری کنند. ضمانت اصلی برای دریافت این تسهیلات داشتن ضامن رسمی و انسداد سپرده است. به ازای هر 50 میلیون تومان ارائه یک ضامن رسمی کسر از حقوق ضرورت دارد. طی مدت زمان بازپرداخت تسهیلات، سپرده مسدود خواهد بود اما در این مدت به آن سود یک درصدی تعلق می‌گیرد. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این وام 60 ماه است. سقف سود این تسهیلات نیز به 23 درصد می‌رسد.

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط 2 میلیون و 819 هزار و 47 تومان است. کل سود تسهیلات، 69 میلیون و 142 هزار و 827 تومان و مجموع رقم وام و سود آن، 169 میلیون و 197 هزار و 828 تومان خواهد بود.

درباره آخرین دستاورد موسسه مالی اعتباری ملل

موسسه مالی اعتباری ملل یک مجموعه خصوصی است که با داشتن مجوزها و مدارک ثبتی لازم انواع خدمات پولی و مالی مجاز را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه می‌دهد.

این مجموعه طی سال‌های فعالیت خود توانسته نظر مشتریان زیادی را به خود جلب کرده و جوایز گوناگونی به دست آورد. اخیرا موسسه ملل در پنجمین اجلاس انتخاب ملی جایزه ملی برترین و تاثیرگذارترین روابط عمومی در معرفی خدمات بانکی را از آن خود کرد./کاماپرس