به گزارش پایگاه خبری نشان :

تست هوش تصویری علاوه بر به چالش کشیدن ذهن و هوش شما جنبه تفریحی و فان هم دارند و سرگرم کننده هستند. حالا از شما میخواهیم که با تست هوش تصویری که ذهن و چشم شما را به فعالیت وامی‌دارد ما رو همراهی کنیم. فکر می‌کنید چقدر باهوش هستید ؟ آماده اید؟ پس بریم در کنار هم یه تست هوش جذاب رو حل کنیم.

هوش تصویری پیدا کردن معلم دزد؛ در تصویر هوش تصویری پیدا کردن معلم دزد ما دو معلم را مشاهده می کنیم که در دفتر کار خود نشسته اند و مشغول انجام دادن کار های خود می باشند،یکی از این معلمان قصد دارد از بانکی سرقت نماید.

شما در هوش تصویری پیدا کردن معلم دزد برای رسیدن به جواب باید از دقت و تمرکز خوبی برخوردار باشید و به کوچکترین جزییات توجه داشته باشید، چون جواب این گونه معماها در جزیی نگری است.

 

پاسخ هوش تصویری پیدا کردن معلم دزد

احتمالا در نگاه اول خیلی ها معلم سمت چپی را به عنوان دزد معرفی کنن و اون هم به دلیل وجود طنابی است که بر روی میز وی قرار دارد ولی اگر دقت کنید متوجه خواهید شد که وی یک معلم ورزش می باشد و طناب نیز برای استفاده در ورزش کوه نوردی مورد استفاده قرار می گیرد.

اگر به معلم سمت راستی دقت کنید نقشه بانک و مسیر عبور به گاو صندوق را خواهید دید،همچنین کلاهی که دزد ها در هنگام دزدی به سر خود می کشند بر روی میز وی دیده می شود.

تست هوش