به گزارش پایگاه خبری نشان :

هوش مصنوعی یکی از مزایای خوبی که داشته، کمک بسیار زیادی برای تولید محتوا کرده که در ادامه به معرفی ابزار هوش مصنوعی برای تولید می پردازیم!

معرفی ابزار های خفن هوش مصنوعی برای تولید محتوا

تولید محتوا با هوش مصنوعی به جنبه خلاقانه همه ما کمک می‌کند و به ما امکان می‌دهد موضوعات وبلاگ فوق‌العاده‌ای داشته باشیم و محتوایی عالی بنویسیم. در حالی که جنبه خلاقانه می‌تواند سرگرم‌کننده باشد، جنبه علمی آن بسیار پیچیده‌تر است. علاوه بر این، تولید محتوا یک فرآیند بزرگ است که به زمان، تلاش و ورودی زیادی نیاز دارد.

در واقع، به لطف سازندگان محتوای هوش مصنوعی، این امر امکان‌پذیر است. استفاده از هوش مصنوعی در کنار تلاش‌های معمول تولید محتوا می‌تواند به افزایش میزان خروجی کار‌تان کمک کند، بدون این‌که بر کیفیت چیزی که ارائه می‌دهید تأثیر بگذارد.

1- ابزار Jasper AI

Jasper AI محتوای ۱۰۰ درصد عاری از سرقت ادبی تولید می‌کند. علاوه‌ بر این Grammarly در داخل آن تعبیه شده است تا در کمترین زمان محتوایی بدون خطای گرامری ارائه دهد. رابط کاربری آن بسیار ساده است و برای دریافت متن‌های شگفت‌انگیز تنها باید آنچه که نیاز دارید را وارد کنید.

2- ابزار  Grammarly

یکی از ابزارهای ویرایش و تصحیح تولید محتوا با هوش مصنوعی گرامرلی است که اغلب برای متن‌های انگلیسی استفاده می‌شود. نوشتن اغلب اصل تولید محتوا است، اما محتوای شما باید خوانا و جذاب باشد. Grammarly از فناوری هوش مصنوعی برای پیشنهاد عبارات بهتر استفاده می‌کند، دستور زبان شما را بررسی می‌کند و اساساً مطمئن می‌شود که محتوای شما جذاب و در دسترس افراد مناسب است.

3- ابزار Copy.AI

Copy.AI با هزاران کاربر ازجمله مایکروسافت و نستله ویژگی‌های استثنایی برای آسان‌تر و سریع‌تر نوشتن ارائه می‌کند. این پلتفرم شامل بیش از ۹۰ ابزار و قالب قدرتمند است که سطح تولید محتوا را ارتقا می‌دهند.

رابط کاربری پلتفرم ساده و سرراست است و تقریبا هرکسی می‌تواند از آن استفاده کند. برای شروع، باید پروژه را انتخاب کنید؛ برای مثال یک عنوان در رسانه‌های اجتماعی یا یک مقاله خوب در مورد یک موضوع خاص. در مرحله بعد می‌توانید توضیحات کوچکی از آنچه از محتوا انتظار دارید، وارد کنید تا به هوش مصنوعی کمک کند انتظارات شما را درک کرده و بر اساس آن به تولید محتوا بپردازد.

4- ابزار ContentBot​

ContentBot یکی از رهبران حوزه تولید متن است که به راحتی به شما کمک می‌کند محتوای بهینه‌شده برای سئو سایت خود بنویسید و با کمک ابزارهای بررسی سرقت ادبی و بازنویسی آن محتوای متنی تولید کنید.

این ابزار نوشتاری برای انواع مشاغل، بازاریابان محتوا و صاحبان وب‌سایت مناسب است و با بیش از ۴۵ ابزار هوش مصنوعی به ایجاد هر نوع محتوا مانند پست وبلاگ و توییت کمک می‌کند.

5- ابزار RYTR

RYTR یک نویسنده محتوای هوش مصنوعی همه‌کاره است که درک عمیقی از مدل‌های زبان دارد. می‌توانید از آن برای نوشتن نظرات، توصیفات، بیوی پروفایل، ایمیل‌ها، محتوای وبلاگ، کپی‌های تبلیغاتی فیسبوک و صفحه فرود و غیره استفاده کنید. برای نوشتن مطالب ۱۰ برابر سریع‌‌تر ازحد‌معمول، بیش‌از ۴ میلیون نویسنده از شرکت‌های معروفی مانند دل، فورد، آدیداس، پایونیر از Rytr استفاده می‌کنند.