به گزارش پایگاه خبری نشان :

پژمان بازغی و همسرش مستانه مهاجر در سال 1386 با یکدیگر ازدواج کردند . همسر پژمان بازغی در مصاحبهای در مورد طلاقش از پژمان بازغی افشاگری کرد .پژمان بازغی تنها یک دختر 17 ساله به نام نفس دارد. در ادامه عکس دو نفری جنجالی از  پژمان بازغی و دختر ترک زیبا را باهم میبینیم .

خواستگاری بازیگر معروف زن ترکیه از پژمان بازغی صحت دارد؟

پژمان بازغی دوباره به دردسر افتاد. بتازگی عکسی از آقا پژمان در کنار هنرپیشه معروف ترکیه ای در فضای مجازی منتشر شده است. در این عکس شور و ذوق دختر ترک مو فرفری به آقای بازغی ما مشخص است. با هم این عکس را د سایت دیجی سرگرمی میبینیم.

 

دختر پژمان بازغی بعد از طلاق به سیم آخر زده!!

نفس دختر پژمان بازغی و مستانه مهاجر، زوج مشهور سینمای ایران می باشند . همسر سابق پژمان بازغی مستانه مهاجر است و حاصل ازدواج وی یک دختر به نام نفس است. پژمان بازغی بازیگر و مجری تلویزیون است. آشنایی پژمان بازغی با بازیگری به دورانی بر می گردد که در دانشگاه آزاد لاهیجان در رشته مهندسی معدن تحصیل می کرد. در ادامه تصویری از  دختر پژمان بازغی مشاهده می کنید: 

پژمان بازغی

فعالیت بازیگری پژمان بازغی

پس از قبولی در دانشگاه آزاد واحد لاهیجان برای تحصیل رشته مهندسی معدن به آنجا بر می گردد و از همانجا با سینما آشنا می شود. در سال 1373 با ورود به سینمای جوانان مرکز گیلان در اولین فیلمش با نام اعتراف ساخته مجید زیم خواه باز می کند.

پس از آن به استخدام آژانس دوستی در می آید و به مدت 2 سال همراه بازیگران خوب این مجموعه علی تاخصوص مرحوم حسین پناهی به ایفای نقش می پردازد. بعد از آژانس به سراغ جوانی مجید قاریزاده می رود و با مسعود جعفر جوزانی به بلوغ می رسد پس از آن به گروه ویژه مهرداد خوشبخت می پیوندد و گمگشته اش را با رامبد جوان پیدا می کند.

وی همراه سیروس مقدم با دریایی ها سفر می کند و در سال 80 برای نجات دختری در قفس با قدرت الله صلح میرزایی همراه می شود پس از آن به دوئل با استاد بزرگوارش احمدرضا درویش می پردازد.

برادر کوچکترش هم علاقه زیادی به این پرده نقره ای دارد و در 2 فیلم پسران مهتاب و شب برهنه سعید سهیلی بازی کرده است.

ورزش مورد علاقه پژمان بازغی:

پژمان بازغی یک ورزشکار همه فن حریف است، خیلی کم بسکتبال بازی کرده، فوتبال و والیبال را به صورت حرفه‌ای ادامه داد و مدتی هم اتومبیل‌رانی... «ورزش جایگاه مهمی در زندگی افراد دارد، عشق من به ورزش، بیشتر بر می‌گردد به تماشای مسابقه فوتبال، همان طور که می‌دانید عضو تیم‌های والیبال و فوتبال هنرمندان هستم. معمولا برای دیدن بازی‌های ملی به ورزشگاه آزادی میروم و این عشق تا آنجا بود که در کوران رقابت‌های جام‌جهانی 2006 آلمان، همراه تیم ملی فوتبال دو هفته در فرانکفورت آلمان بودم.

تیم ملی فوتبال ایران عشق منه! با فوتبالیست‌های زیادی هم دوستم، مثل عابدزاده، دایی، جمشیدی، کریمی و... اگر به یاد داشته باشید برای افتتاح رستوران عابدزاده هم رفته بودم.» پژمان بازغی می‌گوید: «ای کاش مسئولین آموزش و پرورش به ورزش مدارس بیشتر رسیدگی کنند.» اما شروع ورزش: «در مدرسه با فوتبال و والیبال ورزش را آغاز کردم و البته کمی هم بسکتبال...»

تیم مورد علاقه پژمان بازغی

من و کامبیز دیرباز، از طرفداران پـرسپولیس هستیــم، داریوش مصطفوی مدیرعامل باشگاه هم لطف کرد و ما را جزو اعضای افتخاری باشگاه پرسپولیس کرده، پیراهن شماره 53 پرسپولیس را به من و شماره 54 را به کامبیز دیرباز اهدا کرد.  

پژمان بازغی

دختر پژمان بازغی نفس در سال ١٣٨٧ متولد شد. دخترم آزاد است هر رشته‌ای را که دوست دارد انتخاب کند، منتهی در کمال دانش و آگاهی، دلم می‌خواهد دخترم دنیا دیده شود و با کشورهای مختلف جهان آشنا شود، اگر دوست داشت در سینما باشد، من مخالفت نمی‌کنم.     

ما سه برادریم، من پسر دوم خانواده هستم، پیام برادر بزرگتر و پرهام برادر کوچکتر؛ جالب اینکه هر سه‌ ما در دانشگاه امیرکبیر درس خواندیم. پیام در رشته مهندسی شیمی، صنایع غذایی خواند و پرهام در دانشگاه امیرکبیر، مهندسی صنایع خوانده است.

او با مستانه مهاجر تدوین گر سینما ازدواج کرده و این زوج حالا صاحب دختری زیبا به نام (نفس) می باشند. پژمان بازغی می گوید: دوست ندارم دخترم وارد دنیای بازیگری شود، اما خود او به بازیگری علاقه دارد. من او را به رشته های دیگر هنری و همچنین ورزشی تشویق می کنم.

خانم مستانه مهاجر متولد سال 1353 و اردیبهشت ماهی می باشد. او زاده شهر تهران است و در رشته تدوین (دانشگاه سوره) تحصیل کرده، خانم مستانه مهاجر از سال 1372 فعالیت های خود را شروع کرده است. او و پژمان بازغی در یک جشنواره سینمایی با هم آشنا شده اند.

چندوقتی است که خبرهایی در فضای مجازی مبنی بر طلاق پژمان بازغی و همسرشان پخش شده است. این دو بازیگر توانای کشور تا به امروز هیچ واکنشی نسبت به این خبر تلخ نشان نداده اند. خبرنگار سایت رستانیوز بشدت این خبر را تکذیب کرده و برای این دو هنرمند عزیز و محترم کشورمان آرزوی خوشبختی دارد.

آقای بازغی تاکنون مجری 2 برنامه تلویزیونی (چند درجه و کودک شو) بوده است، او همچنین در برنامه تحویل سال 1396 (شبکه 2) در قامت مجری ظاهر شد. او می گوید: برخی به من می گفتند حضور در برنامه های تلویزیونی اعتبار بازیگری من را کم می کند، اما با کمی سبک و سنگین کردن بالاخره کار اجرا را قبول کردم.

پژمان بازغی از آشنایی با همسرش می گوید: 

همسر پژمان بازغی در گفتگو با مهران مدیری در برنامه دورهمی در مورد ازدواج شان گفت ابتدا از پژمان خوشم نمی آمد و پس از اینکه یک دوست مشترک ما را با هم آشنا کرد باز هم از او خوشم نمی آمد ولی با گذشت زمان کم کم عاشقش شدم و پژمان هم عاشق من شد. پس از آشنایی و شناخت از هم در سال ۱۳۸۴ با هم ازدواج کردیم. جالب است بدانید پژمان بازغی و همسرش مستانه مهاجر هر دو متولد سال ۱۳۵۳  هستند و جالب تر اینکه پژمان بازغی ۲ ماه از همسرش کوچکتر است.ثمره ازدواج این زوج دوست داشتنی دختریست به نام نفس بازغی که در سال ۱۳۸۷ و سه سال پس از ادواج پژمان بازغی به دنیا آمده است. نفس بازغی شباهت بسیار زیادی به مادرش دارد که در دیدار اول این شباهت همه را متعجب می کند.