به گزارش پایگاه خبری نشان :

عکسی از بهنوش طباطبایی قبل و بعد از عمل زیبایی اش در فضای مجازی منتشر شد. بهنوش طباطبایی بازیگر معروف و خوشگل ایرانی است که مدتی می شود بهنوش طباطبایی همکاری خود را با صدا وسیما قطع کرده و بعد از طلاق بهنوش طباطبایی روزمرگی خود را با پیشرفت و خوشگذرونی با خانواده و دوستانش می گذراند. ناگفته نماند بهنوش طباطبایی خیلی هم اهل ورزش های حرفه ای هستند و پست و استوری های زیادی هم در این مورد منتشر کرده اند.

 

بهنوش طباطبایی

 

بیوگرافی بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی 27 اردیبهشت ماه 1360 در یوسف آباد تهران به دنیا آمد. طباطبایی در رشته مهندسی کامپیوتر دارای مدرک لیسانس و در رشته روانشناسی بالینی دارای مدرک دکترا است.او دوره بازیگری را در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران گذراند.

بهنوش طباطبایی در اواخر زمستان 1389 وارد دوران جدیدی از زندگی اش شد و ازدواجش با مهدی پاکدل دنیای جدیدی را در پیش رویش قرار داد.

عاطفه رضوی همسر حسین پاکدل است و سالها قبل با بهنوش طباطبایی جاری بود. بهنوش طباطبایی در سال 1389 با مهدی پاکدل ازدواج کرده و پس از چند سال از یکدیگر جدا شدند

 

علت طلاق بهنوش طباطبایی و مهدی پاکدل

البته اطلاعی از این‌کـه آن فیلم را بازی کردند یا خیر در معرض نیست. بعد از این آشنایی یک دیگر را برای ازدواج مناسب می‌بینند و با شناخت بیشتری کـه بـه دست می آورند در تاریخ سیزدهم ماه اسفند 89 ازدواج می‌کنند.

نکته جالب در مورد این زوج این بوده اسـت کـه هردو از شهر اصفهان وارد عرصه بازیگری شده اند و قبل از ازدواج هیچ کار مشترکی نداشته اند.