به گزارش پایگاه خبری نشان :

خبرنگار شکیبا بقال زاده: تست هوش تصویری علاوه بر به چالش کشیدن ذهن و هوش شما جنبه تفریحی و فان هم دارند و سرگرم کننده هستند. حالا از شما میخواهیم که با تست هوش تصویری که ذهن و چشم شما را به فعالیت وامی‌دارد ما رو همراهی کنیم. فکر می‌کنید چقدر باهوش هستید ؟ آماده اید؟ پس بریم در کنار هم یه تست هوش جذاب رو حل کنیم.​

آزمون شناسایی مادر کودک گریان: در آزمون شناسایی مادر کودک گریان شما دو زن را در مقابل هم مشاهده خواهید کرد. به نظر شما مادر این  کودک که در حال گریه کردن می باشد،کدامیک از این دو زن می تواند باشد؟ شما باید یکی از آنها را انتخاب کنید. اگر آماده هستید می توانید تصویر آزمون شناسایی مادر کودک گریان را مرور کنید. تنها کافیست با دقت و تمرکز به تصویر آزمون نگاه کنید.

در آزمون شناسایی مادر کودک گریان شما می توانید با توجه به نوع پاسخی که به آزمون ارائه می دهید، بفهمید که چقدر به جزییات توجه دارید. در این آزمون تنها کاری که شما باید انجام دهید، شناسایی مادر کودک است. بنا به تشخیص شما و پاسخی که ارائه می دهید، شما می توانید بفهمید که چقدر در تشخیص جزییات مهارت دارید.

.

.

.

.

.

.

.

 

.

.

تست شخصیت شناسی

معماها و سوالات تصویری از جمله بازی های فکری هستید که شما برای حل آن نیازمند هستید که نشانه های موجود در عکس را دنبال کنید. باید بدانید که حل برخی از آزمون ها نیازمند هوش و منطق نیستند و برای حل آنها نیازمند تیزبینی و دقت است. آیا علاقمند به این هستید که مهارت ها و توانائیهای شناختی خود را مورد آزمایش قرار دهید؟ این سوالات یک وسیله سرگرمی بسیار محبوب در شبکه های اجتماعی هستند. اگرچه آنها می توانند حواس شما را پرت کنند، اما به شما اجازه می دهند سطح تمرکز و ظرفیت ذهنی خود را بهبود بخشید.

.

.

.

پاسخ تست شخصیت شناسی شناسایی مادر کودک گریان

زن سمت راستی در حال دروغ گفتن می باشد و مادر کودک گریان می باشد به دست وی نگاه کنید که کلاه بچه را در دستانش گرفته و داخل کیفش هم یک لباس کلاه دار به رنگ لباسی که کودک پوشیده وجود دارد.

آزمون شناسایی مادر کودک گریان 2

آیا آزمون شناسایی مادر کودک گریان را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

منبع: گفتنی نیوز