به گزارش پایگاه خبری نشان :

تست شخصیت “اولین رنگی که می‌بینید” روشی عالی برای درک ویژگی های درونی تان است. این تست منحصربه‌فرد به شما کمک می‌کند تا بخش هایی از خودتان را که هرگز از وجود آن مطلع نیستید را کشف کنید و دیدگاه تازه ای از درون تان به دست بیاورید.

این یک تست شخصیتی ساده و سرگرم کننده است که زمان زیادی از شما نمی‌گیرد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که با دقت به تصویر نگاه کنید و بدون اتلاف وقت زیاد، بگویید کدام نیم کره و رنگ در اولین نگاه یک توجه شما را جلب کرده است.

اگر نیم کرده چپ سر و رنگ‌های آبی توجه شما را جلب کرده:

این نشان می‌دهد شما دلسوز و دوست داشتنی هستید.

افرادی که ابتدا این رنگ را می‌بینند، اغلب کسانی هستند که نیازهای دیگران را بر نیازهای خودشان ترجیح می‌دهند. این افراد تمایل زیادی به مراقبت از اطرافیان خود دارید و همدلی آن‌ها زیاد است.

عشق و دوست داشتن شما از علاقه تان به شنیدن حرف ها و نظرات دیگران ناشی می‌شود. شما نه تنها از نظر جسمی بلکه از نظر احساسی نیز به حرف‌ها گوش می‌دهید و باعث می‌شوید اطرافیان شما حس کنند ارزش دارند.

سمت راست سر و رنگ های نارنجی

آیا چشمان شما به سمت راست سر و رنگ های نارنجی تمایل دارند؟ بنابراین شما شخصیتی با اراده و سرسخت دارید.

شما فردی هستید که بدون توجه به شرایط بر اعتقاداتتان محکم می‌ایستید. طبیعت با اراده شما باعث شده تا اهداف تان را دنبال کنید و بر هر مانعی که بر سر راه تان است غلبه نمایید.

لجبازی و اصرار  شما چیز بدی نیست. شما وقتی ذهن تان را روی هدفی معطوف می‌کنید، دیگر راه بازگشتی وجود ندارد. این ویژگی در صورتی که هدف درستی را انتخاب کرده باشید عالی است و شما را به پیشرفت می‌رساند.

تست های شخصیت شناسی تصویری دسته ای از تست های شخصیتی هستند که از تصاویر برای ارزیابی ویژگی های شخصیتی افراد استفاده می‌کنند. این تست ها بر این فرض استوارند که نحوه تفسیر و واکنش افراد به تصاویر می تواند اطلاعاتی در مورد ترجیحات، ارزش ها و انگیزه های آنها ارائه دهد.

این آزمون‌های تصویری انواع مختلفی دارند، اما همه آنها از یک ایده کلی پیروی می کنند. در یک تست تصویری، به شرکت کنندگان یک تصویر یا مجموعه ای از تصاویر نشان داده می شود و از آنها خواسته می شود که اولین چیزی را که می بینند یا احساس می کنند، توصیف کنند. سپس، پاسخ ها توسط روانشناس یا متخصص دیگر برای ارائه بینش در مورد شخصیت فرد تفسیر می شوند.

آزمون‌های تصویری می‌توانند ابزارهای مفیدی برای ارزیابی شخصیت افراد باشند. با این حال، مهم است که توجه داشته باشید که این تست ها کامل نیستند و نباید به عنوان تنها منبع اطلاعات در مورد شخصیت یک فرد استفاده شوند.

معمولا این تست‌ها با اهداف مشخصی از مخاطب گرفته می‌شوند. از جمله این هدف‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

خودشناسی (شناخت ویژگی‌های شخصیتی)

تشخیص اختلالات شخصیتی و سایر مشکلات روانی

انتخاب شغل

تغییر رفتارهای نامطلوب

از اینکه این تست شخصیتی را انجام دادید متشکریم! امیدواریم از این تست سرگرم کننده لذت برده باشید و باعث شده باشد به دیدگاه جدیدی در مورد خودتان برسید.

این تست را با دوستان تان به اشتراک بگذارید و نظراتتان را در مورد آن بگویید.