به گزارش پایگاه خبری نشان :

خبرنگار شکیبا بقال زاده: نماینده درود و ازنا در مجلس از تقاضای ۱۱۱ نماینده برای رسیدگی به لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته در صحن مجلس خبر داد

حسین گودرزی نماینده درود و ازنا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته و کاهش ساعت کاری ادارات، گفت: با محمد باقر قالیباف رییس مجلس در خصوص این لایحه صحبت کردم و ایشان قول دادند این لایحه به صورت خارج از نوبت در صحن مجلس رسیدگی شود.

وی افزود: تقاضای رسیدگی به این لایحه خارج از نوبت صحن مجلس به امضای ۱۱۱ نفر از نمایندگان رسیده است.

نماینده درود و ازنا در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: هفته آینده در روزهای سه شنبه یا چهارشنبه در صحن این لایحه خارج از نوبت صحن رسیدگی خواهد شد.

تعطیلی مدارس شنبه 25 آذر 1402

با توجه به آلودگی شدید هوا در پایتخت و کلانشهرها از جمله تهران، اراک، اصفهان، مشهد و تبریز مردم نگران ادامه فعالیت مدارس و تاثیرات آلودگی هوا بر سلامت کودکان و نوجوانان هستند. از این رو احتمال می رود شنبه 25 آذر 1402 برای برخی مدارس استان های کشور تعطیل اعلام شود.

تعطیلی مدارس خوزستان شنبه 25 آذر 1402

ورود سامانه بارشی بسیار شدید و برف در استان خوزستان، بویژه در برخی از نقاط ممکن است منجرب به شرایط نامساعد جاده ها و مسیرها شود. از احتمال تعطیلی مدارس در این استان بدلیل وجود شرایط جوی بد و مشکلات احتمالی مانند لغزش و خطرات بروزی در راه ها خبر داده میشود. این اقدام به منظور حفظ ایمنی دانش آموزان و کارکنان مدارس صورت میگیرد. بهترین راه برای دریافت اطلاعات دقیق تعطیلی مدارس پیگیری سایت نشان 24 و ایران چطور می باشد.

تعطیلی مدارس تهران و این استان ها شنبه 25 آذر 1402

تعطیلی روز شنبه یکی از خبرهای داغ بین رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی بوده و مردم به خصوص دانش آموزان و دانشجویان و کارمندان می‌خواهند بدانند که آیا روز شنبه تعطیل خواهد بود یا خیر روز شنبه به دلیل قرار گرفتن در بین دو روز تعطیل رسمی یعنی روزهای جمعه و یکشنبه بسیاری از مردم تمایل دارند که روز شنبه نیز تعطیل شود تا بتواند به مسافرت بروند اما روز شنبه تعطیل نیست و سازمان‌ها و مراکز آموزشی دایر هستند و به کار خود ادامه می‌دهند.

احتمال دارد که در برخی از شهرها به علت بارش باران و برف یا آلودگی هوا مدارس و دانشگاه‌ها تعطیل شود اما به صورت سراسری روز شنبه تعطیل نیست و دانش آموزان و کارمندان باید به محل کار خود بروند

در روزهای اخیر احتمال تعطیلی مدارس و ادارات به عنوان بین التعطیلین مطرح می شود. باید دید که دولت این تعطیلی را تصویب می کند یا خیر. اما در حال حاضر دانش آموزان و کارمندان به شایعات شبکه های اجتماعی مبنی بر اینکه شنبه بین التعطیلی روز تعطیل است توجهی نکنند و به محل کار و مدارس بروند.

در صورتی که از طرف هیات دولت اطلاعیه‌ای مبنی بر تعطیلی روز شنبه ۲۵ آذرماه (هفته بعد) صادر شود، در همین مطلب به اطلاع شما کاربران محترم می‌رسانیم.

شهادت حضرت فاطمه ۲ روز تعطیل است؟

شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س) روز یکشنبه ۲۶ اذر است، حضرت فاطمه (س) دختر گرامی پیامبر اسلام، به عنوان نمادی از عظمت و مقام زنان در اسلام، یک نمونه استوار و شکوهمند از تلاش، صبر و ایمان در راه حق بود.

چند سالی است که ایام بین التعطیلی مدارس و ادارات تعطیل میشدند مخصوصا دوران ریاست جمهوری احمدی نژاد اما مدتی است که از این قبیل تعطیلی ها در ایام هفته کمتر شده و دیگر خبری از بین التعطیلین نیست. در زمان دولت محمود احمدی نژاد روزهای بین التعطیلی تعطیل اعلام می شد اما در زمان ریاست روحانی و رئیسی روز های بین التعطیلین تعطیل اعلام نشده است و یا کمتر شده است.

گفتنی است، یکشنبه ۲۶ آذرماه به علت شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علیها که تعطیل رسمی می‌باشد و روز جمعه در تقویم ایران مدارس و ادارات تعطیل هستند. اما شنبه تعطیل نیست و تمامی مدارس و ادارات باز هستند.

در حال تکمیل و …

تعطیلی سینماها برای شهادت حضرت زهرا (س)

سخنگوی انجمن سینماداران: سینماهای سراسر کشور به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س)، از ساعت ۱۷ عصر روز شنبه ۲۵ آذرماه (۱۴۰۲) تعطیل می‌شوند و این تعطیلی در روز یکشنبه نیز ادامه خواهد داشت.

 

منبع: همشهری آنلاین