به گزارش پایگاه خبری نشان :

خبرنگار:الهام کریمی، امکان دریافت وام خودرو تا سقف 1/400/000/000 تومان به صورت لیزینگ و با یک فقره چک صیاد از خریدار و یک فقره چک از ضامن از شرایط این مرحله از فروش مدیران خودرو است.

جدول فروش 10 مدل خودرو شرکت مدیران خودرو با اقساط وام بانکی + قیمت خودروها :

متقاضیان خرید اقساطی خودرو باید شرایط دریافت تسهیلات بانکی ( عدم وجود چک برگشتی و تسهیلات معوق ) و رتبه اعتباری مناسب و ارایه مدارک شغلی مبنی بر توان بازپرداخت اقساط را به شرکت خودرو سازی داشته باشند.

لیست محصولات مدیران خودرو :

تیگو 8 پرو e پلاسTiggo8PROEPLUS

فونیکس تیگو 8 پرو e پلاس (PHEV) یک کراس اوور هیبریدی پلاگین است که توسط شرکت مدیران خودرو در ایران تولید و عرضه می شود. این خودرو در سال 1401 رونمایی شد و در سال 1402 وارد بازار ایران شد.

تیگو 8 پرو e پلاس از نظر ظاهری مشابه نسخه بنزینی خود است، اما از نظر فنی تفاوت هایی دارد. این خودرو از یک سیستم هیبریدی پلاگین بهره می برد که شامل یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ بنزینی، دو موتور برقی و یک گیربکس DHT است.

تیگو 8 پرو e پلاس خودرویی با امکانات و تجهیزات کامل و عملکرد مناسب است. این خودرو برای استفاده در شهر و جاده مناسب است و می تواند نیازهای اکثر افراد را برآورده کند.

 

اف اکسFX

آریزو 6 پروArrizo6PRO

چری آریزو ۶ پرو (fownix Arrizo 6 Pro)یا همان چری آریزو GX یکی از خودروهای سدان جدید کمپانی چینی چری است. این خودرو جدیدترین محصول از زیرمجموعه مدل آریزو است که به زیرشاخه خودروهای سدان چری مربوط می‌شود. آریزو ۶ پرو (Arrizo 6 Pro) را باید گران‌ترین سدان چینی بازار بدانیم که با چهره‌ای متفاوت و تکنولوژی بسیار بالاتر نسبت به دیگر محصولات چری وارد بازار کشور شده است. چری آریزو ۶ پرو سدان لوکسی است که از نظر پیشرانه با چری تیگو ۷ یکسان است اما از نظر گیربکس متفاوت است و به جعبه دنده CVT مجهز شده است.

چری آریزو ۶ پرو (fownix Arrizo 6 Pro) در طراحی نمای بیرونی و داخلی پیشرفت قابل توجهی کرده و خود را به خودروهای روز کره‌ای و دیگر محصولات معروف دنیا نزدیک‌تر کرده است.

تیگو 7 پروTiggo7PRO

ایکس 33 کراس

ایکس 55 پروX55PRO

ایکس 22 پروX22PRO

تیگو 8 پرو مکس

X33CROSS

مدیرعامل مدیران خودرو عذر خواهی کرد

جک لی؛ مدیرعامل مدیران خودرو در پی حادثه یک دستگاه ام‌وی‌اکمایکس۵۵ در اثر مشکل فنی منجر به فراخوان طی کنفرانس خبری رسما عذرخواهی کرد و وعده داد تا به صورت مداوم کسب تجربه کنند و عملکرد را بهبود دهند.

مدیرعامل در متن این عذرخواهی گفت: «اول از همه میخواهم از تمام رسانه‌ایی که در این کنفرانس حاضر بودند تشکر کنم، شرکت توجه بسیار زیادی به این اتفاق داشت و این موضوع برای ما بسیار اهمیت دارد، در روند توسعه شرکت در سال‌های گذشته، کیفیت و رضایت مشتریان اولویت ما بوده است.

شرکت میل به توسعه دارد و باعث می‌شود ما به صورت مداوم کسب تجربه کنیم و عملکرد خودمان را بهبود دهیم. میخواهم از تمامی مشتریان عذرخواهی کنم بابت این اتفاقی که رخ داد و شرکت مدیران خودرو در آینده قطعا کنترل کیفیت خود را افزایش خواهد داد.

همچنین میخواهم از این فرصت استفاده کنم و از شرکت استاندارد هم که در جهت بهبود روند به ما کمک کردند تشکر کنم. مطمئن باشید که شرکت مدیران خودرو در آینده تمرکز بیشتری به رضایت مشتریان خواهد داشت و سرمایه‌گذاری بیشتری در این زمینه خواهد کرد. »