به گزارش پایگاه خبری نشان :

مدل‌های اسپرت و جوان‌پسند کوتاهی موهای زنانه با استفاده از ماشین و موزر محبوبیت بالایی در بین خانم‌های جوان دارند. بسیاری از بانوان به دلیل استفاده آسان از موزر و عدم نیاز به تکنیک‌هایی تخصصی، از این وسیله استفاده می‌کنند. بااین‌حال برای افزایش کیفیت نهایی کار، برخی اقدامات ضروری، تجهیزات کاربردی و تکنیک‌های اجرایی باید در نظر گرفته شوند.

اصلاح موی زنانه با موزر

اصلاح موی زنانه با موزر بهترین روش برای کوتاهی مو در خانه است

با توجه به سرعت و ظرافت بالاتر دستگاه موزر و ماشین نسبت به قیچی، استفاده از این روش اصلاح مو، بهترین پیشنهاد برای خانم‌ها است. از سوی دیگر با استفاده از این روش بسیاری از هزینه‌های شما برای مراجعه به سالن‌های زیبایی کاهش می‌یابد و می‌توانید از انواع مدل‌های جذاب امروزی برای کوتاهی موی خود استفاده کنید.

قبل از اصلاح موی زنانه با موزر این اقدامات را انجام دهید

استفاده از موزر تکنیک‌های خاص خود را دارد. نمی‌توانید در هر زمانی از این دستگاه برای کوتاهی موی زنانه استفاده کنید. باید به برخی شرایط و حداقل‌ها برای افزایش کیفیت کوتاهی مو توجه داشته باشید. اگر به کسب مهارت‌های تخصصی و اصولی موی زنانه با دستگاه‌های موزر یا کوتاهی با قیچی علاقه دارید، ثبت نام در دوره‌های تخصصی آموزش کوتاه کردن مو آموزشگاه دوبانو به شما کمک می‌کند. بااین‌حال برخی نکات ابتدایی برای اصلاح موی زنانه در خانه وجود دارند.

این نکات عبارت‌اند از:

  • ابتدا موهای خود را کاملا بشویید و از مرطوب‌کننده‌های باکیفیت استفاده کنید
  • قبل از کوتاهی مو حتما طرح دلخواه را مد نظر داشته باشید
  • متناسب با حجم کوتاهی مو، از شانه مناسب موزر استفاده کنید

اصلاح موی زنانه با موزر

تجهیزاتی که برای کوتاهی موی زنانه با ماشین نیاز دارید

برای بهره‌مندی از بالاترین کیفیت اصلاح موی زنانه با ماشین یا موزر در خانه حتما باید تجهیزات ابتدایی آن را تهیه کنید. به جز دستگاه موزر، باقی متریال‌ها هزینه بالایی ندارند و به‌راحتی می‌توانید آن‌ها را در کنار خود داشته باشید.

بر همین اساس مهم‌ترین تجهیزات لازم برای کوتاهی موی زنانه با موزر در خانه عبارت‌اند از:

  • موزری مناسب با نوک نرم و سطح صاف
  • مواد ارگانیک و مورد تایید برای شست‌وشوی موها
  • نرم‌کننده مناسب با بافت و ضخامت مو

با این نکات از کیفیت کوتاهی موی خود با موزر مطمئن باشید

با شناخت نکات کاربردی در زمان اصلاح موی سر با موزر، دیگر نیازی به حضور مداوم به سالن‌های زیبایی نخواهید داشت. با کمی دقت و تسلط به کار کردن با ماشین یا موزر می‌توانید مدل‌هایی را در خانه برای موی سر خود انتخاب کنید که نهایت جذابیت را برای شما به همراه دارند. فقط باید با برخی نکات در زمان اصلاح موها آشنا باشید.

این نکات عبارت‌اند از:

  • در ابتدا موهای پایین و پشت سر را اصلاح کنید.
  • برای افزایش دقت در کار، بازوهای خودتان را ثابت نگه دارید و موزر را از طریق مچ دست جابه‌جا کنید
  • به هیچ عنوان در زمان خیس بودن سر از موزر استفاده نکنید. موهای شما حتما باید خشک باشند
  • برای جلوگیری از چسبیدگی موها به یکدیگر یا جلوگیری از خشکی و چربی مو، حتما از پرایمر استفاده کنید
  • موزر را به‌صورت دورانی حرکت دهید
  • برای افزایش دقت کار موها را به دسته‌های مختلف تقسیم کنید و بر اساس آن فرایند اصلاح مو را انجام دهید
  • پس از اتمام کار از روغن‌های طبیعی مانند روغن نارگیل و جوانه گندم برای درخشندگی موهایتان استفاده کنید
  • نکات بهداشتی را مد نظر داشته باشید و از موزرهای دیگران برای خود استفاده نکنید

کوتاهی مو با موزر

اصلاح نهایی کوتاهی مو با موزر؛ عامل اصلی ظرافت در آرایش مو

یکی از مواردی که کمتر کسی در زمان اصلاح موی زنانه با ماشین یا موزر به آن توجه می‌کند، توجه به نکات اصلاح نهایی کوتاهی مو است. پس از پایان فرایند کوتاهی مو، باید کاملا خطوط ایجاد شده بین لایه‌های مو را از بین ببرید. بهترین تکنیک برای این کار استفاده از بلندترین شانه ماشین اصلاح می‌باشد.

با نصب بلندترین شانه، ماشین را بر خلاف جهت موها به حرکت در بیاورید. این کار لایه‌های موی اضافی را خارج می‌کند. مثلا زمانی که شما از دو شانه شماره 4 و 1 استفاده می‌کنید، لایه و طبقاتی ناهمگون در بین موهای شما به وجود می‌آیند. برای از بین بردن آن‌ها باید با کمک شانه شماره 3، طبقات ایجادشده را اصلاح کرد و حالتی یکنواخت را برای موها به وجود آورد.

آموزش تکنیک‌های اصولی کوتاهی مو با موزر در آکادمی آرایشگری دوبانو

اصلاح و کوتاهی مو با استفاده از قیچی و موزر انجام می‌شود که استفاده از هر کدام از این وسایل تکنیک‌های مخصوصی دارد. آموزشگاه آرایشگری زنانه دوبانو غرب تهران یک مجموعه معتبر برای آموزش انواع تکنیک‌های کوتاهی مو به‌شمار می‌آید که تخصصی‌ترین متدها را در این زمینه به شما آموزش می‌دهد. این مجموعه با بهره‌مندی از دانش بالای اساتید و برخورداری از امکانات آموزشی مناسب، سطح بالایی از کیفیت آموزشی را به هنرجویان عرضه می‌کند. شما می‌توانید برای ثبت نام در دوره‌های آموزشی آکادمی آرایشگری دوبانو، به سایت این مجموعه مراجعه کنید.

 

برچسب ها : مو,زیبایی,سلامت,بانوان,دختر,کوتاهی مو,آرایش,اصلاح مو,آرایشگری