به گزارش پایگاه خبری نشان :

 

بهترین قیمت  تورهای استانبول

می‌دانستید ترکیه هم مثلث برمودا دارد؟ اما این مثلث برمودا با آن برمودای مرموز و مخوفی که می‌شناسید فرق دارد. در واقع اگر مثلث برمودای ترکیه را بشناسید، به جای ترس و وحشت، مشتاق می‌شوید که آن را از نزدیک ببینید.

استانبول، آنتالیا و کوش‌ آداسی، سه مروارید گردشگری ترکیه هستند که با جاذبه‌های بی‌نظیر و زیبایی‌های فوق‌العاده خود، همچون مثلث برمودا شما را به سوی خودشان می‌کشانند. خبر خوب این است که سفر به این مثلث جذاب اصلاً کار سختی نیست. انواع تورهای آنتالیا از تهران، بهترین تورهای استانبول، و همچنین تورهای تابستانی کوش آداسی از تهران، به راحتی در دسترس شما هستند تا یک تجربه عالی از سفر به این شهرها را به زیباترین خاطرات خود تبدیل کنید.

شما از طریق شرکت‌ها و آژانس‌های گردشگری معتبر و خوشنام، مثل شادی سفر، می‌توانید از بهترین قیمت تورهای آنتالیا مطلع شوید، بهترین قیمت تورهای استانبول را استعلام کنید، و یا از مشاوران این شرکت‌ها بخواهید تا جزئیاتی مثل شرایط و قیمت تورهای تابستان کوش آداسی را در اختیار شما قرار دهند.

استانبول، پایتخت فرهنگ و تاریخ ترکیه

تمام آنچه درباره حکومت عثمانی در حریم سلطان دیده‌اید یا در کتاب تاریخ مدرسه خوانده‌اید را فراموش کنید. هیچکدام از حکومت‌ها و ملت‌ها آنچنان بهتر یا بدتر از بقیه حکومت‌ها و ملت‌های دیگر نبوده و نیستند. شاید زمانی که در خیابان‌های استانبول قدم می‌زنید، در یک کافه سر راهی قهوه می‌نوشید، و یا با مرغان دریایی دَله و حریصی که خودشان را مُحِق‌تر از شما برای خوردن ساندویچتان می‌دانند سر و کله می‌زنید، بهتر متوجه این نکته شوید.

استانبول شما را به دل گذشته می‌برد و از یک تاریخ پرفراز و نشیب با شما حرف می‌زند. هیچکس در استانبول احساس تنهایی نمی‌کند. این شهر یک میزبان باوقار است که داستان‌های جذاب زیادی برای گفتن دارد.

جاذبه‌های دیدنی استانبول

استانبول، بی‌دلیل یکی از جذاب‌ترین شهرهای باستانی دنیا شناخته نمی‌شود. شهری که جاذبه‌های فرهنگی و طبیعی‌اش هر بیننده‌ای را مجذوب می‌کند، و مقصدی ایده‌آل برای بهترین تورهای استانبول به شمار می‌رود.

این شهر با داشتن آثار تاریخی چون کاخ توپکاپی، مسجد سلطان احمد (مسجد آبی) و مسجد ایاصوفیه، علاوه بر معماری خیره‌کننده، به عنوان یکی از غنی‌ترین مراکز فرهنگی جهان شناخته می‌شود. موزه‌های استانبول نیز، از جمله موزه‌ی باستان‌شناسی و موزه‌ی هنرهای مدرن، مکان‌هایی هستند که هر گردشگری را به سمت خود جذب می‌کنند.

علاوه بر این، جشن‌ها و مراسم محلی، فرصت‌هایی بی‌نظیر برای شرکت در فعالیت‌های فرهنگی محلی و بین‌المللی فراهم می‌کنند.

استانبول گزینه‌های متنوعی از جاذبه‌های طبیعی مانند تنگه بسفر و پارک‌های ساحلی را نیز پیش روی شما می‌گذارد، که هر کدام می‌تواند منشأ یک تجربه‌ی منحصربه‌فرد باشد.

راهنمای خرید در استانبول

استانبول فقط شهری با آثار تاریخی و رسوم فرهنگی و محلی نیست. این شهر به مدرن‌ترین مراکز خرید مجهز است که می‌توانند سختگیرترین سلیقه‌ها را هم رام کنند. برای خرید مقرون به صرفه در استانبول، می‌توانید به بازارهای معروف شهر مانند بازار بزرگ استانبول بروید یا در اوت‌لِت‌های متنوعی که در این شهر وجود دارد، خرید کنید.

اوت‌لت اولیویوم (Olivium Outlet Center)، مرکز خرید اُپتیموم اوت‌لت (Optimum Outlet)، مرکز خرید استار سیتی اوت‌لت (Starcity Outlet)، مرکز خرید ویاپورت (Viaport)، استانبول مال (Mall of Istanbul)، مرکز خرید بی‌اوغلو ایش (Beyoğlu İş) و کانیون مال (Kanyon Shopping Mall) جزو ارزان‌ترین مراکز خرید استانبول هستند.

فرصت‌های خرید ارزان در ترکیه، در تمام طول سال وجود دارند. اما بهترین زمان‌ برای خرید ارزان در ترکیه، اوایل فصل تابستان و فصل زمستان هستند.

کوش آداسی، بهشت تفریحات آبی در ترکیه

قیمت تورهای  تابستان کوش آداسی از تهران

ممکن است فکر کنید کوش آداسی شهر مهمی نیست. زیرا نام آن به اندازه استانبول سر زبان‌ها نیست. اما باید بدانید که کوش آداسی مظلوم واقع شده، وگرنه برای خودش یک پا استانبول است!

کوش آداسی، یکی از شهرهای توریستی محبوب ترکیه در سواحل غربی این کشور است که به دلیل نزدیکی به دریا و تفریحات متنوع ساحلی، همیشه میزبان گردشگران بسیاری از نقاط مختلف دنیاست. همه چیز در کوش آداسی زیبا و جذاب است: از اسم آن گرفته که به معنای «جزیره پرنده» است، تا یکی از عجایب هفتگانه دنیای باستان که در این شهر واقع شده.

فعالیت‌های تفریحی کوش آداسی

کوش آداسی یک شهر ساحلی است. پس طبیعیست که اصلی‌ترین تفریحات آن را فعالیت‌های آبی و ساحلی تشکیل دهند. اما کوش آداسی نه تنها هتل‌ها و مراکز خرید شهری مدرنی دارد، بلکه از نظر بناهای تاریخی و آثار باستانی هم غنی است. منطقه باستانی اِفِسوس، یکی از قدیمی‌ترین بقایای تمدن بشری را در خود جای داده است. بنای باشکوه باقی‌مانده در منطقه افسوس حدود سه هزار سال قدمت دارد و یکی از عجایب هفتگانه دنیای باستان شناخته می‌شود.

اگر دلتان می‌خواهد فهرستی از بهترین فعالیت‌های تفریحی و جاذبه‌های کوش آداسی را ببینید، بیش از این منتظرتان نمی‌گذاریم.

  • ساحل بانوان
  • جزیره‌ کبوتر
  • شبه جزیره دلیک
  • آدالند
  • پارک آبی آکوآ فانتاسی
  • منطقه باستانی اِفِسوس (Ephesus)
  • شهر تاریخی پرینه
  • بقعه میلتوس (miletus)
  • معبد دیدما (didyma)
  • مسجد عیسی بیگ (The Isabey Mosque)
  • غار کاراجا (Karaca Cave)
  • روستای کیرازلی (kirazli)
  • بازار کوش آداسی

رستوران‌ها و غذاخوری‌های کوش آداسی

یک شهر ساحلی با هتل‌های متنوع، تفریحات ساحلی و آثار باستانی، با تنوع غذاهای محلی و رستوران‌های رنگارنگ کامل می‌شود. در کوش آداسی می‌توانید انواع رستوران‌ها را پیدا کنید. این رستوران‌ها آنقدر تنوع دارند که به هر بودجه و سلیقه‌ای می‌خورند. در کوش آداسی به‌راحتی می‌توانید رستورانی را پیدا کنید که با ذائقه‌تان همخوانی دارد. بفرمایید رستوران:

رستوران کیرازلی کوی (Kirazli Koy Sofrasi)

رستوران کچاپ (Ketchup)

رستوران یوکا (Yucca)

رستوران داملا (Damla)

رستوران توکی (Tuki)

رستوران پالم وینگز (Palm Wings)

رستوران کوتس (Kutes)

رستوران نارگیل (Coconut)

رستوران مزگیت (Mezgit)

رستوران ماری (Mare)

رستوران کیوی (Kiwi)

رستوران ایرلند (Ireland)

رستوران بوتارگا (Bottarga)

رستوران لیمان بالک (Liman Balık)

رستوران استیک هاوس (Etchi Steakhouse)

رستوران مود (Mood)

رستوران مار ویستا (Marvista)

رستوران کازابلانکا (Casablanca)

کوش آداسی واقعاً بهشت شهرهای ساحلی ترکیه است. الان فرصت خوبی است تا مقدمات سفر خود به این شهر ساحلی را فراهم کنید. بهتر است از طریق شرکت‌های معتبر و باتجربه، قیمت تورهای تابستان کوش آداسی از تهران را استعلام کنید تا بتوانید بودجه‌تان را برای تابستان تنظیم نمایید.

آنتالیا: گردشگری ساحلی و تاریخی

قیمت تورهای آنتالیا

بالاخره رسیدیم به رأس سوم مثلث برمودای ترکیه، آنتالیا. مقصدی جذاب برای دوستداران سواحل خیره‌کننده و تفریحات آبی لذت‌بخش!

دیدنی‌های تاریخی آنتالیا

علاوه بر تفریحات آبی، آنتالیا دارای دیدنی‌های تاریخی فراوانی است که منتظر کشف شدن توسط شما هستند. از معبد آپولو گرفته تا دروازه هادریان و خرابه‌های پرگه، هر کدام روایت‌گر داستانی از تمدن‌های کهن‌اند. این مکان‌های تاریخی نه تنها برای علاقه‌مندان به تاریخ، بلکه برای هر گردشگری جذاب خواهند بود.

جمع بندی

نزدیک شدن به تابستان، یک فرصت عالی برای غرق شدن در مثلث برمودای ترکیه است. شادی سفر از شما دعوت می‌کند تا با شرکت در تورهای آنتالیا از تهران، بهترین تورهای استانبول، و یا تورهای تابستان کوش آداسی، خودتان را در دنیایی از جذابیت‌های بی‌نظیر غرق کنید. با ما تماس بگیرید و بهترین شرایط و قیمت‌ها را از ما بخواهید. آماده‌اید تا خاطراتی ماندگار برای خود بسازید؟