به گزارش پایگاه خبری نشان :

استانبول، از شهرهای گردشگری و خوش آب‌وهوای ترکیه است و می‌توان آن را یکی از محبوب‌ترین مقاصد توریستی در دنیا دانست. از آنجایی که امکانات رفاهی و همچنین امنیت شهر استانبول بسیار بالا است، می‌توانید با خیال راحت و بدون هیچ دغدغه‌ای بهترین و خاطره‌انگیزترین تعطیلات را در این شهر سپری کنید. تمام این ویژگی‌ها، سفر خانم های مجرد به استانبول را نیز امن و آسان کرده است. اگر جزو بانوانی هستید که می‌خواهید به‌تنهایی به این شهر توریستی و زیبا سفر کنید، باید بدانید که یکی از بهترین نقاط را برای گذران لحظاتی شاد و مفرح انتخاب کرده‌اید؛ ازاین‌رو با خیال راحت، برای سفر به استانبول برنامه‌ریزی کرده و نکات مهم سفر خانم های مجرد به ترکیه که در این مطلب به آن اشاره شده است را به خاطر بسپارید.

سفر خانم های مجرد به ترکیه با تور استانبول

نکات ایمنی مهم برای سفر خانم های مجرد به استانبول

همان‌طور که پیش‌تر اشاره شد، ترکیه از کشورهای گردشگرپذیر امن در دنیا محسوب می‌شود که می‌توانید با خیال راحت، در شهرهای مختلف آن به گشت‌وگذار و تفریح بپردازید. از آنجایی که آمار جرم و جنایت در استانبول پایین است، این مقصد گردشگری، بهترین گزینه برای سفر دختر مجرد به ترکیه محسوب می‌شود. البته این بدان معنا نیست که برخی نکات مهم ایمنی مانند پرسه زدن شبانه در خیابان‌های خلوت و یا سوار شدن در ماشین‌های ناشناس را رعایت نکنید. اگر جزو بانوانی هستید که قصد سفر مجردی به استانبول را دارید، به این نکات کلیدی و مهم برای تجربه سفری بدون چالش و مشکل، توجه داشته باشید:

نکات ایمنی مهم برای سفر خانم های مجرد به استانبول

برای گشت و گذار در استانبول تاکسی های امن را انتخاب کنید

شما به محض رسیدن به استانبول و خارج شدن از فرودگاه، باید برای رفتن به سمت هتلی که ررزو کرده‌اید، اقدام کنید؛ بنابراین اولین نکته مهم در سفر خانم های مجرد به ترکیه، این است که کرایه تاکسی‌های امن را در اولویت قرار دهند. مطمئنا به این فکر می‌کنید که تمام تاکسی‌ها در سراسر دنیا، جزو وسایل حمل‌ونقل عمومی و امن محسوب می‌شوند؛ این تصور غلطی نیست، اما به هر حال شما یک خانم مجرد و تنها هستید که به یک کشور غریب سفر کرده‌اید؛ بنابراین باید احتیاط لازم را به خرج دهید. پیشنهاد می‌شود که به‌منظور امنیت و آسایش بیشتر، تاکسی‌های آنلاین و ثبت شده که تحت نظارت بیشتر هستند را برای رفت‌وآمد در شهر زیبا و گردشگری استانبول در نظر داشته باشید.

گشت و گذار در استانبول با تاکسی امن؛ یکی از نکات سفر دختر مجرد به ترکیه

آداب برقراری ارتباط با مردم محلی استانبول را بدانید

آشنایی با نحوه برقراری ارتباط با مردم بومی استانبول، برای هر گردشگری لازم است؛ اما اهمیت این نکته برای خانم‌های مجرد بیشتر است. بهتر است رفتار صمیمانه و بدون ترسی در هنگام مواجهه با افراد محلی استانبول داشته باشید؛ اما در عین حال به همه اتفاقات توجه داشته باشید. برای بازگو کردن خواسته و یا سوال خود از جملات و کلمات صحیح استفاده کنید تا از هرگونه سوتفاهم جلوگیری کنید.

سیم کارت استانبول را تهیه کنید

علاوه‌بر گذرنامه و پاسپورت که همیشه باید همراه‌تان باشد و به خوبی از آن‌ها مراقبت کنید، یکی دیگر از مهم‌ترین نکات در سفر مجردی خانم ها به استانبول این است که حتما سیم کارت ترکیه تهیه کنید. داشتن تلفن همراه فعال در مدت زمان سفر، علاوه بر آرامش‌خاطر، به شما در مدیریت اتفاقات و مشکلات غیرقابل پیش‌بینی کمک می‌کند؛ همچنین در زمانی که در حال گشت‌وگذار در شهر و دیدن جاذبه‌های تفریحی استانبول هستید، دوستان و اعضای خانواده شما می‌توانند به‌راحتی از حالتان جویا شوند و به این شکل شرایط شما را برای جلوگیری از هر موقعیت خطرناکی، زیرنظر داشته باشند.

تهیه سیم کارت استانبول برای سفر مجردی خانم ها به استانبول

در مورد مسائل شخصی و برنامه سفر خود با غریبه ها صحبت نکنید

از مهم‌ترین نکاتی که باید در هر سفری به آن توجه داشته باشید، این است که درباره مسائل شخصی، روند زندگی و قصد و نیت خود در سفر، به غریبه‌ها چیزی نگویید؛ زیرا شما نمی‌دانید با کسی که ارتباط جدیدی برقرار کرده‌اید، به مشکل برمی‌خورید یا خیر؛ بنابراین این نکته در سفر خانم های مجرد به استانبول، برای جلوگیری از هر گونه سواستفاده، اهمیت زیادی دارد. توصیه می‌شود سفر خود را بدون استرس و در عین حال با حواس جمع، سپری کنید.

بهترین هتل های استانبول برای خانم های مجرد

یکی دیگر از مهم‌ترین مسائلی که در سفر دختر مجرد به ترکیه وجود دارد، انتخاب اقامتگاه و هتلی امن است که بهترین شرایط را برای اقامت دختر تنها فراهم کرده است. خوشبختانه در این شهر توریستی و زیبا هتل‌ها و اقامتگاه‌های بی‌شماری وجود دارد که بهترین خدمات و امکانات را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهند. برای ررزو اقامتگاهی امن که مناسب دختران مجرد باشد، به سایت اقامت24 مراجعه کرده و با خیال راحت، بهترین هتل را انتخاب کنید. هنگام رزرو هتل های استانبول اقامت24 ، به موقعیت مکانی آن و دسترسی آسان به وسایل حمل‌ونقل عمومی و مراکز اصلی شهر توجه داشته باشید.

اگر هنگام رزرو هتل های استانبول به دنبال بهترین و شیک ترین هتل هستید، باید به سراغ هتل های 5 ستاره بروید. این هتل ها براساس جدیدترین و مدرن ترین استانداردها و معیارهای صنعت هتلداری دنیا در فضایی لوکس بهترین و بی نظیرترین امکانات و خدمات را ارائه داده و اقامتی به یادماندنی را فراهم می کنند. قیمت هتل پنج ستاره به عنوان هتل های لوکس استانبول بالاتر از سایر هتل ها می باشد و رزرو این هتل برای افرادی مناسب است که در سفر به ترکیه از نظر مالی هیچگونه محدودیتی ندارند.

رزرو تور استانبول برای دختران مجرد

حالا که با نکات مهم در سفر خانم های مجرد به استانبول آشنا شدید، باید بدانید که امن‌ترین گزینه برای بانوان مجرد این است که با تورهای استانبول برای گذران لحظاتی شاد و مفرح همراه شوند. رزرو تور استانبول از سایت‌های معتبر، به این معنی است که بسیاری از خدماتی که به شما ارائه می‌شود، توسط آژانس‌های گردشگری تایید شده است؛ همچنین لیدر تور استانبول، نسبت به شرایط و وضعیت شما در طول سفر، دارای مسئولیت است و باید بهترین و امن‌ترین لحظات را برای شما فراهم کند.

در این سفر جذاب و پس از تحقیق و آشنایی کامل با قیمت تور به استانبول می توانید تور استانبول لاکچری را به راحتی برای خود بسازید. صرف قهوه معروف ترکی در یکی از کافه های استانبول که همیشه یکی از شیرینی های سنتی ترکیه مثل لوکوم یا باقلوا آن را همراهی می کند، سیمیت، شاه بلوط، صدف با لیمو و یا بلال که از دست فروش ها می گیرید، لذت چشیدن چای در استکان کمر باریک با ویوی دریا، رفتن به کاراکوی یا اسکله امین اونو در منطقه فاتیح و چشیدن طعم ساندویچ ماهی های کبابی یا بالیک اکمک، خوردن دونر مخصوص ترکی، کاپالی چارشی یا بازار بزرگ استانبول و تماشا و خرید اجناس به ویژه سوغاتی، چشیدن ثعلب ترکی در شب های خنک استانبول، سر زدن به منطقه سلطان احمد و تماشای مهم ترین آثار تاریخی استانبول و قدم زدن های شبانه در تکسیم و استانبول تنها بخشی از جذابیت های این تور استانبول قیمت مناسب خواهد بود.

سخن پایانی

شهر زیبا و توریستی استانبول، از جذاب‌ترین مقاصد دیدنی در جهان است که می‌توانید آن را برای گذران تعطیلاتی مفرح و مهیج، در نظر داشته باشید. اگر جزو بانوانی هستید که قصد دارید به‌تنهایی به این شهر شگفت‌انگیز سفر کنید، باید با نکات مهم در سفر خانم های مجرد به استانبول آشنا باشید؛ این کار به شما در تجربه سفری بدون چالش کمک می‌کند. سفر خانم های مجرد به ترکیه، به‌دلیل امنیت بالا در این شهر و همچنین وجود امکانات و خدمات بی‌نظیر برای بانوان تنها، به آسانی امکان‌پذیر است. فقط کافی است نکاتی که برای سفر دختر مجرد به ترکیه در این مطلب ارائه شد را به خاطر بسپارید.