به گزارش پایگاه خبری نشان :

هرگز به این فکر کرده‌اید که بدون حمل گوشی هوشمند، با استفاده از ساعت خود، تلفن کنید و پیام بفرستید؟ این‌ها امکاناتی هستند که یک ساعت هوشمند سیم کارت خور در اختیار شما قرار می‌دهد. سازگاری با سیم کارت یک ویژگی اضافی است که در برخی از انواع ساعت هوشمند وجود دارد. ما در این‌جا انواع بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خور را معرفی می‌کنیم و قیمت ساعت هوشمند را بررسی می‌کنیم.

ساعت هوشمند سیم کارت خور چیست و چه امکاناتی دارد؟

ساعت هوشمند سیم کارت خور یک ساعت هوشمند است که به شما امکان می‌دهد بدون نیاز اتصال به تلفن خود، تماس بگیرید، پیامک ارسال کنید و به اینترنت دسترسی داشته باشید. این ساعت‌ها دارای یک اسلات سیم کارت داخلی هستند که به آن‌ها امکان می‌دهد مستقل از گوشی هوشمند کار کنند. برخی از ویژگی‌هایی که یک ساعت هوشمند سازگار با سیم کارت دارد شامل موارد زیر است.

  • تماس‌های تلفنی و ارسال پیام: می‌توانید تماس‌های تلفنی و پیام‌های متنی خود را مستقیماً از ساعت هوشمند برقرار و دریافت کنید.
  • اتصال به اینترنت: با پرداخت قیمت ساعت هوشمند، می‌توانید به اینترنت دسترسی داشته باشید و از برنامه‌هایی مانند رسانه‌های اجتماعی، ایمیل و مرورگر وب استفاده کنید.
  • شاخص‌های تناسب اندام: بسیاری از ساعت‌های هوشمند سازگار با سیم کارت، دارای شاخص‌های تناسب اندام مانند شمارش گام‌ها، پایش ضربان قلب و ردیابی GPS هستند.
  • پخش صوت: با خرید بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خور می‌توانید موسیقی و صوت را مستقیماً از ساعت هوشمند خود پخش کنید.
  • دستورات صوتی: برخی از ساعت‌های هوشمند دارای دستیارهای صوتی مانند سیری یا دستیار گوگل هستند که به شما امکان می‌دهد ساعت خود را با استفاده از دستورات صوتی کنترل کنید.
  • ناوبری GPS: می‌توانید از ساعت هوشمند برای ناوبری GPS استفاده کنید.

به‌طور کلی، بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خور طیف وسیعی از امکانات را ارائه می‌دهد و شما را تا حد زیادی از گوشی همراه بی‌نیاز می‌کند. قیمت ساعت هوشمند بر اساس ویژگی‌ها و برند مشخص می‌شود. ما در این‌جا چند مدل از بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خور را معرفی می‌کنیم.

مشخصات و قیمت اپل واچ 7 نسخه 41 میلی‌ متری - Apple Watch 7

اپل واچ سری 7 - بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خور

اپل واچ سری 7

این ساعت هوشمند اپل، علاوه‌بر ارائه قابلیت‌های بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خور، دارای سنسورهای درجه یک است. این سنسورها می‌توانند اکسیژن خون و ECG شما را به‌طور دقیق نشان دهند

صفحه نمایش اپل واچ سری 7، 1.7 اینچ عرض دارد و دارای صفحه نمایش retina display با عملکرد همیشه روشن است. دسترسی مستقیم صوتی از طریق سیری و قابلیت تماس، برخی دیگر از ویژگی‌های این ساعت هستند. اپل واچ سری 7 کاملاً در برابر ترک‌خوردگی و گرد‌و‌غبار مقاوم است و برای استفاده در فضای باز بسیار مناسب است. همچنین، می‌توانید با آن به داخل استخر بروید.

اما لازم به ذکر است که قیمت اسمارت واچ اپل سری 7 تقریبا به اندازه یک گوشی هوشمند است.

Amazon.com: Pradory Smart Watch,Android Smartwatch Touch Screen Bluetooth Smart  Watch for Android Phones Wrist Phone Watch with SIM Card Slot &  Camera,Waterproof Sports Fitness Tracker Watch for Men Women Black :  Electronics

ساعت هوشمند پرادوری

ساعت هوشمند پرادوری (Pradory Smartwatch)

پرادوری برای بسیاری از افراد، یک برند ساعت هوشمند نسبتا ناآشنا است، اما بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خور را ارائه می‌دهد. ساعت هوشمند این برند به‌طور پیش‌فرض دارای سیستم عامل سفارشی است اما تقریباً با هر گوشی هوشمند اندرویدی و همچنین، آیفون سازگار است. حتی دارای تاج دیجیتالی مانند اپل واچ و دکمه پاور برای روشن/خاموش‌کردن نمایشگر است. شارژ کامل آن تنها 30 دقیقه طول می‌کشد و حدود 5 تا 7 روز طول می‌کشد تا باتری آن خالی شود.

این نوع بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خور به‌طور پیش‌فرض از بلوتوث 4.0 استفاده می‌کند، که با توجه به این‌که اکثر ساعت‌های هوشمند جدید با بلوتوث 5.0 عرضه می‌شوند، این یک ویژگی منفی محسوب می‌شود. مقاوم در برابر آب است و دارای ویژگی‌هایی مانند نظارت بر خواب است.

Samsung Galaxy Watch 4 Review: Samsung's Apple Watch - Reviewed

گلکسی واچ 4

گلکسی واچ 4

سامسونگ از نظر فناوری و نرم‌افزار بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خور، خیلی از اپل عقب نیست. گلکسی واچ 4 یکی از ساعت‌های هوشمند سامسونگ Gear است که صفحه نمایش 1.4 اینچی Super AMOLED دایره‌ای جذاب و روشن با وضوح 450 در 450 پیکسل دارد.

این ساعت هوشمند دارای ویژگی‌های مختلفی مانند ردیاب خواب داخلی و حالت Goodnight است. برخلاف دیگر ساعت‌های هوشمند معرفی‌شده، گلکسی واچ 4 دارای سیستم عامل OS-agnostic است؛ به این معنی که می‌تواند بر روی هر دو دستگاه اندروید و iOS اجرا شود. گلکسی واچ 4 با استفاده منظم، عمر باتری 40 ساعته دارد که قابل توجه است و با شبکه 4G LTE نیز سازگار است.

گلکسی واچ 4 در انواع مشکی، طلایی و نقره‌ای با انتخاب بدنه آلومینیومی یا فولادی ضدزنگ موجود است.

DRUMSTONE GT08 Smartwatch Price in India - Buy DRUMSTONE GT08 Smartwatch  online at Flipkart.com

ساعت هوشمند GT08

ساعت هوشمند GT08

ساعت هوشمند GT08 دارای طراحی مستطیلی و ضد آب است و همچنین، از یک قاب فولادی ضدزنگ که آن را بسیار مدرن و مقاوم می‌کند، بهره می‌برد. این ساعت از انواع بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خور محسوب شده و دارای صفحه نمایش لمسی 2.5 بعدی با اندازه 1.54 اینچ است. همچنین، از میکروسیم کارت و کارت میکرو SD تا 32 گیگابایت پشتیبانی می‌کند. دارای 32 گیگابایت رم و بلوتوث 3.0 است. همچنین، یک دوربین 8 مگاپیکسلی و امکان ضبط و پخش صدا از کارت حافظه را نیز فراهم می‌کند.

از نظر سازگاری، با اندروید (سامسونگ، هواوی، ال‌جی، اچ‌تی‌سی، سونی، شیائومی، OPPO) سازگار است و در مورد iOS فقط از تماس پشتیبانی می‌کند. عمر باتری آن در استفاده معمولی 2 روز است و با استفاده از کابل USB شارژ می‌شود.

از جمله عمل‌کردهای پیش‌فرض این ساعت هوشمند می‌توان به این موارد اشاره کرد: ردیاب تناسب اندام، سنسور G، گام‌شمار، ساعت زنگ‌دار، تقویم، پشتیبانی از رسانه‌های اجتماعی شامل QQ، WeChat، فیس بوک، توییتر و از اعلان پیامک.

اگر قصد دارید این ساعت‌ها و سایر انواع بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خور را ببنید می‌توانید از سایت زومیت بازدید کنید. همچنین، می‌توانید قیمت اپل واچ را نیز در این سایت ببینید.