به گزارش پایگاه خبری نشان :

آشنایی با ویژگی های یک نرم افزار خوب و حرفه ای حسابداری، برای انجام حسابداری و حسابرسی شرکت ها، بسیار مهم می باشد زیرا قسمت مالی و حسابرسی شرکت ها، جزو مهم ترین قسمت ها محسوب می شود زیرا سود و زیان ها، ورودی و خروجی ها و غیره است که در این بخش و توسط حسابدار مشخص خواهد شد. البته با وجود نرم افزار هایی که در بازار طراحی شده و به وجود آمده اند، سبب شده است که محاسبات خیلی دقیق و در مدت زمان کوتاهی انجام گردد. در این مقاله قصد داریم تا به ویژگی های مهم یک نرم افزار حسابداری بپردازیم تا با استفاده از این ویژگی ها بتوانیم نرم افزار حسابداری مورد نظر خود را انتخاب کنیم. نرم افزار سپیدار یکی از نمونه نرم افزار هایی حسابداری است که نیاز های حسابداری و حسابرسی کلیه شرکت ها را تامین می نماید.

یک نرم افزار حسابداری خوب چه ویژگی هایی دارد؟

ibBcPNxlbOhS

برای انتخاب یک نرم افزار حسابداری خوب و حرفه ای، باید ویژگی های آن را بدانید تا بتوانید انتخاب مناسبی را داشته باشید. در ادامه به مهم ترین ویژگی های یک نرم افزار حسابداری خوب می پردازیم:

  1. تنظیم و ارائه گزارش های مالی

اطلاعاتی مالی، جزو مهم ترین اطلاعات در شرکت ها هستند و اگر به شکل صحیحی تجزیه و تحلیل نشوند، منجر به آسیب در کسب و کارها می شود، بنابراین بکارگیری یک نرم افزار خوب حسابداری در تهیه گزارش های مالی و کاربردی مهم است زیرا می توان در یک مدت زمان محدود یک گزارش خوب مالی را تهیه کرد. گزارش هایی که یک نرم افزار حسابداری می تواند تهیه کند شامل بدهی ها، مالیات بر ارزش افزوده، حقوق کارمندان، دارایی ها و غیره نیز می باشد.

  1. یکپارچگی نرم افزار

به دلیل فعالیت های متعددی که سازمان ها و شرکت ها دارد بنابراین باید نرم افزاری را انتخاب نمایید که ویژگی یکپارچه بودن را داشته باشد. یکپارچه بودن یک نرم افزار، جزیی از ویژگی های مهم یک نرم افزار حسابداری می باشد.

  1. رابط کاربری ساده و کاربر پسند

سرعت بالا در نرم افزارهای حسابداری، بسیار مهم می باشد و در موفقیت و پیشرو بودن کار یک حسابدار، حرف اول را می زند. کاربری ساده یک نرم افزارحسابداری از ویژگی های مهم برای یک کاربر می باشد تا حسابدار بتواند بدون هیچ مشکلی، اطلاعات را وارد نماید و سپس خروجی بگیرد. نرم افزاری که رابط کاربری سختی داشته باشد، راندمان کار پایین آمده و سبب بروز مشکلاتی نیز می شود.

  1. قابلیت بروزرسانی

از آنجایی که ممکن است قوانین حسابداری در حال تغییر باشند، بنابراین یک نرم افزار باید قابلیت بروز رسانی را داشته باشدتا با این تغییرات پیش رود. همچنین بروز رسانی در نرم افزار حسابداری و ارائه تغییرات در ان باید به گونه ای باشد که حسابدار و مدیر مالی بتوانند خودشان را با این تغییرات وفق دهند.

  1. امنیت نرم افزار

امنیت در هر نرم افزاری جزو ویژگی های اصلی و اساسی او محسوب می شود خصوصا اگر که این نرم افزار از امنیت بالایی برخوردار باشد. حفظ و ذخیره داده ها و حفاظت از اطلاعات حسابداری به طوریکه در اختیار افراد غیر، قرار نگیرد بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد.

  1. ویژگی بصری یا گرافیکی مناسب

هرچقدر که ویژگی یک نرم افزار حسابداری از لحاظ گرافیکی و بصی بهتر و مناسب تر باشد، گزارش ها و نمودار های باکیفیت تری را ارائه می دهد. در واقع کیفیت بالای نمودار ها و گزارش های مالی سبب می شود تا مدیران مالی بتوانند از طریق این تصاویر ارتباط بهتری را بگیرند.

  1. سرعت بالا

نرم افزار کند در حسابداری، سبب بروز مشکلاتی در نیز می شود و یکی از دلایلی که حسابداران نرم افزار حسابداری را به عنوان بهترین می دانند، سرعت بالا و مناسب آن است. فرض کنید قرار است تا با هر بار وارد کردن اطلاعات، زمان زیادی را صبر کنید و این موضوع باعث خستگی در شما خواهد شد. به همین دلیل است که سرعت بالای نرم افزار، همیشه حرف اول را خواهد زد.

  1. پشتیبانی قوی

پشتیبانی قوی داشتن برای یک نرم افزار خسابداری، سبب می شود تا نگرانی بابت مشکلات مختلف نداشته باشید زیرا با به وجود آمدن هر مشکلی، تیم پشتیبانی به شما کمک خواهد کرد تا مشکل در کوتاه ترین زمان ممکنه حل شود.

معرفی بهترین نرم افزار حسابداری

Q0W9DQhMToze

هرشرکت در هر زمینه ای که مشغول به کار باشد، نیاز است تا از یک نرم افزار حسابداری استفاده کند. یکی از مهم ترین دغدغه های شرکت ها، انتخاب یک نرم افزار حسابداری خوب می باشد. در واقع یک نرم افزار خوب حسابداری، باید به طور حرفه ا عمل کرده و از همه لحاظ به نفع کارمندان شرکت باشد. در ادامه به معرفی یک نرم افزار حسابداری خیلی خوب و حرفه ای می پردازیم که رضایت کارمندان زیادی را کسب کرده است.

نرم افزار سپیدار

D7q10WAOO9Ea

 

نرم افزار سپیدار یکی از نرم افزارهای حسابداری است که بسیار محبوب در بین حسابداران محسوب شده است و به دلیل مزیت ها و کاربردهای بسیار خوبی که دارد، سبب شده است تا مورد توجه واقع شود. قیمت نرم افزار سپیدار، با توجه به کیفیت بالای

آن بسیار مناسب است و مورد توجه واقع گردیده است. این نرم افزار، مناسب برای شرکت های کوچک و متوسط نیزمی باشد و فعالیت های مختلفی را انجام می دهد. در ادامه به مزیت های مهم نرم افزار سپیدار می پردازیم:

  • رابط کاربری آسان

  • تهیه گزارش های مختلف

  • گرافیک مناسب

  • قیمت مناسب با توجه به کیفیت آن

  • پشتیبانی های 24 ساعته

  • بروزرسانی های مختلف

  • کد گذاری مناسب

  • آماده سازی صورت حساب ها

  • دقت بالا

  • دریافت گزارش های سود و زیان

کلام آخر

شغل حسابداری یکی از نمونه مشاغلی است که در شرکت های کوچک و بزرگ کاربرد بسیار زیادی دارد و به جرات می توان گفت که هر شرکتی به یک حسابدار نیاز دارد تا تمامی نیاز های حسابداری و حسابرسی به وسیله او انجام شود. حسابدار باید به نرم افزار های حسابداری مسلط باشد و فعالیت های حسابداری و مالی را به بهترین شکل انجام دهد. هر نرم افزار حسابداری با توجه به نیاز های شرکت فراهم می شود و انتخاب یک نرم افزار برای یک شرکت بسیار مهم می باشد که باید با تحقیقات جامع و کاملی از نرم افزار ها انجام شود.