به گزارش پایگاه خبری نشان :

محمدرضا گلزار متولد تهران است ولی اصالتا آذری است. محمدرضا گلزار  به عنوان بازیکن والیبال در پست لیبرو در تیم‌های استان تهران، پارس خودرو، شیشه و گاز و دیهیم حضور داشته‌است. محمدرضا گلزارتا آخر دبیرستان فعالیت هنری نداشت. پدر محمدرضا گلزار با گیتار زدن مخالف بود، تنها گاهی با ارگ کار می‌کرد. تا سال سوم دبیرستان در رشتهٔ ریاضی تحصیل کرد. محمدرضا گلزار در سوم دبیرستان در کنکور دانشگاه آزاد در رشتهٔ مهندسی مکانیک در واحد تهران جنوب قبول شد و رزرو کرد

محمدرضا گلزار و برادرش

محمدرضا گلزار

بیوگرافی محمدرضا گلزار 

در سال آخر به رشتهٔ تجربی رفت و به قصد رشتهٔ دندان‌پزشکی کنکور داد ولی قبول نشد و به همان رشتهٔ مکانیک رفت. او فارغ‌التحصیل رشتهٔ مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی است. گلزار فعالیت موسیقی خود را از سال ۱۳۷۷ به‌عنوان گیتارنواز با گروه آریان آغاز کرد. او در گروه آریان گیتار، ارگ و پرکاشن نواخته‌است.

محمد رضا گلزار و فعالیت در عرصه موسیقی

گلزار همچنین در زمینهٔ موسیقی گروه دارکوب را با همایون نصیری و دیگران راه‌اندازی کرد. سپس گروه ریزار (rezzar؛ مخفف رضا گلزار) را ثبت کرد که فعال است. بازی گلزار در فیلم‌هایی از مسعود کیمیایی و بهرام بیضایی و داریوش مهرجویی با وجود دعوت شدن هر بار به دلایل گوناگونی مقدور نشد.

محمدرضا گلزار با انتشار عکس  دونفره از خود و برادرش نوشت:داداشم تولدت مبارک

آیا مردم نسبت به محمدرضا گلزار حسود هستند ؟

واکنش ها به انتقاد از محمدرضا گلزار دو دسته است، برخی از افراد او را خواننده بد یا بازیگر بد می نامند و برخی از مردم که او را دوست دارند منتقدان را حسود می نامند. این جنگ همیشگی دو طیف از مردم در طول سالهای سوپراستاری رضا گلزار در ایران بوده است. زندگی لاکچری و لوکس محمدرضا گلزار همیشه مورد انتقاد همکاران او بوده است اما آنچه بیشتر از همه چی برای او حاشیه درست کرده است ورود او به مجری گری و خوانندگی ست. با اینکه محمدرضا گلزار خودش قبلن عضو گروه موسیقی بوده است ولی خوانندگان زیادی به او حمله کرده اند و خواندن او را مسخره می کنند

علاقه محمدرضا گلزار به ورزش

والیبال را در زمان دبیرستان شروع کرد و در باشگاه های «پارس خودرو» ، «شیشه و گاز» ، «پاس» و «دیهیم» در پست توپ گیر بهترین بازیکن والیبال استان تهران بود.

تنها والیبال نبود و بطور حرفه ای هم پیگیر اسکی بود و کارت مربیگری اسکی آلپاین را هم دارد.

محمدرضا گلزار و ورود به موسیقی

موسیقی را با مخالفت پدرش از سوم دبیرستان بصورت خودآموز با گیتار سپس پیانو شروع کرد تا اینکه بعد از دانشگاه به عنوان نوازنده عضو گروه آریان شد.

در این گروه [آریان] مدت ها بعنوان نوازنده ارگ و پرکاش فعالیت می کرد و آنجا دیده شد.

شاگرد اول شدن محمدرضا گلزار

خانوادم دوست داشتند پزشک شوم، خودم هم فکرشو نمی کردم روزی هنر را حرفه ای دنبال کنم اما درسم خوب بود و اسمم صدر همه اسامی شاگرد اول بودم.

بازیگری از 23 سالگی

فروردین ماه 1379 در 23 سالگی بود که در خزر شهر در کافی شاپی ، ایرج قادری کارگردان را دید، سر میزشان رفت و از او برای نخستین کنسرت گروه آریان دعوت کرد.

در پاسخ ایرج قادری او را برای بازی در فیلم «نرگس و سام» دعوت کرد ، به این ترتیب گلزار چند ماه بعد بعد از تست و پیش تولید اولین تجربه بازیگری خود را بدست آورد.

محمدرضا گلزار

ورود به مدلینگ

علاقه و چهره جذاب اش باعث شد در سال 1380 وقتی 24 ساله بود تصاویرش با برند پوشاک مردانه ایکات بعنوان اولین فتومدل رو بیلبوردهای تبلیغاتی برود.

محمدرضا گلزار

طراح اختصاصی لباس

آهو سپانلو از سال 1386 به عنوان استایلیست اختصاصی رضا گلزار کارهای مربوط به انتخاب و طراحی لباس او برای مراسمات مختلف را بر عهده دارد.

خانم سپانلو فارغ التحصیل مد و لباس از دانشگاه انگلستان می باشد و آخرین متد های طراحی را در لباس های گلزار اعمال می کند.

بیزنس و انواع شغل

گلز مدتی یک کلوپ زیبایی ویژه مردان داشت و بعدها مدیریت رستوران انار را هم برعهده گرفت، سپس با یک برند مکزیکی با نام اکلیپس در تولیدات پوشاک همکاری کرد.

حالا دو فروشگاه دیجیتال بنام Go sport از نمایندگی فرانسه را اداره می کند و در دبی مرکز سولاریومی (برنزه کردن پوست) به نام سان پینت را دارد.

شنیده ها حاکی از برج سازی و بساز بفروشی اش هم در چند سال اخیر می باشد.

رفقای هنری ورزشی

صمیمی ترین دوست گلزار، امین حیایی است ، محمدرضا طرفدار دو آتیشه تیم بارسلونا و پرسپولیس می باشد و از ورزشکاران با علی دایی صمیمی تر است.

تجربه تدریس

گلزار در کنکور دانشگاه آزاد رتبه پنج آورد و درس عربی و معارف را 100 زد ، زمان دانشگاه درس معارف و دینی را تدریس می کرد و می گوید به شدت آدم مذهبی هستم.

ازدواج

در تمام این سالها به خوبی حس کرده ام که تا چه اندازه شهرت مرا تنها کرده است با وجود همه شایعات هنوز مجردم و نتوانستم ازدواج کنم.

دستمزد میلیاردی و غذا

دریافت یک میلیارد تومان برای پنج ماه بازی در سریال عاشقانه سال 96 و دریفات متوسط 200 میلیون تومانی او را در صدر گرانفیمت ترین بازیگران چند سال کرده است.

غذاهای مورد علاقه او قرمه سبزی و ماکارانی است و غذای بیرون زیاد دوست ندارد.

تجربه اجرا

گلزار در زمستان 97 اولین تجربه خود را بعنوان مجری در مسابقه برنده باش بدست آورد اما دستکاری آرامی درمی جشنواره جام جم این برنامه را به حاشیه برد.

در نهایت به استناد حکم  فتوای آیت الله مکارم شیرازی مبنی بر درآمد این برنامه و پرداخت جوایز، مصداق قمار قلمداد و پخش آن متوقف شد.

منبع : ساعد نیوز