به گزارش پایگاه خبری نشان :

خبرنگار شکیبا بقال زاده: دولت قرار است وام فوری جدید با سود کم برای کمک به رفع نیازهای خرد مردم بدهد. وام فوری اغلب آنلاین و با سود کم و به همه مردم پرداخت خواهد شد. وام فوری در بسیاری از مواقع از نان شب واجب تر است. آخرین اخبار دریافت وام فوری با شرایط استثنایی را با هم در سایت نشان 24 می خوانیم.

وام فوری ۱۰۰ میلیونی با این شرایط ساده

در ادامه شرایط دریافت وام فوری از بانک اقتصاد نوین با شرایط جدید را دنبال کنید : وام فوری گرفتن یکی از راه هایی است که از گذشته برای کمک به هزینه های زندگی گرفته می شد. امروزه شرایط گرفتن وام فوری در هر بخشی متفاوت است.از این وام ها می توان به وام فوری مسکن ،ازدواج ،درمان و غیره اشاره کرد.متقاضیان هر کدام از این وام ها با ارائه مدارک خاص میتوانند به بانک و مراکز معرفی شده بروند و وام فوری خود را دریافت کنند.

در شرایطی که بلوکه کردن بخشی از وام ممنوع است و طبق بخشنامه بانک مرکزی، در سال جاری نباید وثیقه هیچ وامی وجه نقد یا سپرده باشد، مشاهدات میدانی از برخی شعب بانک اقتصاد نوین در روند پرداخت تسهیلات بیانگر این است که بخشی از وام بلوکه و وثیقه نقدی در کنار سایر وثایق نیز گرفته می‌شود.

در پی ممنوعیت بلوکه کردن بخشی از مبلغ وام و همچنین سپرده‌گذاری بدون سود برای دریافت تسهیلات، عملکرد بانک‌ها در این راستا و رعایت این بخشنامه مورد بررسی قرار گرفته که در این گزارش به طور نمونه شرایط وام دهی از سوی بانک اقتصاد نوین و چگونگی برخورد این بانک با بخشنامه مربوطه رصد شده است.

بر اساس مشاهدات میدانی از برخی شعب بانک اقتصاد نوین، این بانک برای پرداخت تسهیلات خرد، مبلغی از وام را بلوکه می‌کند یا برای ضمانت وام، وثیقه نقدی می‌خواهد.

شرایط این بانک در پرداخت وام خرد اینگونه است که از طریق کارت اعتباری می‌توان تا سقف ۵۰ میلیون تومان و با بررسی میانگین موجودی حساب متقاضی می‌توان تا ۱۰۰ میلون تومان وام دریافت کرد.

شرایط دریافت وام فوری بدون ضامن

البته، برخی از شعب بانک اقتصادنوین می‌گویند که فعلا پرداخت وام ندارند اما شرایط پرداخت تسهیلات به این دو صورت است.

اخذ ضامن در این بانک برای پرداخت تسهیلات اینگونه است که دو ضامن و گواهی کسر از حقوق از مشتری دریافت می‌شود. علاوه بر این، معادل ۲۷ درصد (۱۳ میلیون از ۵۰ میلیون تومان) از مبلغ وام در حساب بلوکه می‌شود.

وام فوری

همچنین شرط پرداخت وام تا ۱۰۰ میلیون تومان، دو ضامن به همراه گواهی کسر از حقوق است و بانک علاوه بر این، ۲۵ تا ۲۷ درصد وثیقه نقدی نیز می‌خواهد.

این شرایط برای پرداخت وام خرد در حالی از سوی بانک اقتصاد نوین مطرح می شود که طبق گفته معاون نظارت بانک مرکزی، وثیقه هیچ وامی در شبکه بانکی در سال جاری نمی‌تواند وجه نقد و سپرده باشد.

علاوه بر این، در جدیدترین بخشنامه بانک مرکزی، بلوکه کردن بخشی از مبلغ وام برای پرداخت تسهیلات ممنوع است و بانک‌هایی که بخشی از وام را بلوکه می‌کنند، به هیئت انتظامی معرفی می‌شوند.

وام فوری 50 و 200 میلیونی برای همه

بانک سینا به افرادی که در این مجموعه حساب قرض الحسنه دارند در قالب طرح «لیلیوم» وام 50 میلیون تومانی پرداخت می‌کند. متقاضیان به منظور دریافت این تسهیلات باید از طریق اپلیکیشن سیبانک درخواست بدهند.

به نقل از رده، متقاضیان حقیقی بانک سینا که مایل به دریافت تسهیلات هستند، گذشته از افتتاح حساب قرض الحسنه باید حداقل دو ماه یا حداکثر شش ماهه میانگین حساب ایجاد کنند. این تسهیلات به ارائه ضامن رسمی احتیاج ندارد و ضمانت اصلی برای آن اعتبارسنجی است. افرادی که رتبه اعتباری آ داشته باشند، امکان درخواست برای سقف تسهیلات را دارند. دارندگان رتبه اعتباری بی و سی تنها می‌توانند برای تسهیلات تا سقف 20 میلیون و 10 میلیون تومان درخواست بدهند. سود این تسهیلات 23 درصد اعلام شده و وام گیرندگان حداکثر ظرف 36 ماه امکان بازپرداخت آن را دارند.

در صورتی که فرد واجد شرایط دریافت وام 50 میلیون تومانی با نرخ سود و بازپرداخت ذکرشده باشد، میزان هر قسط برای وی 1 میلیون و 935 هزار و 486 تومان خواهد بود. کل سود تسهیلات به 19 میلیون و 677 هزار و 499 تومان خواهد رسید. جمع رقم وام و سود آن نیز 69 میلیون و 777 هزار و 499 تومان خواهد بود.

وام 200 میلیون تومانی بانک تجارت

بانک تجارت در راستای پاسخ دادن به نیاز مشتریان و کامل کردن سبد خدمات اعتباری خود برای گروه مشتریان بانکداری شخصی و در نهایت متنوع کردن طرح تسهیلاتی طرح «پویا» را تدارک دیده است.

به گزارش کاماپرس، براساس آخرین به روزرسانی روابط عمومی بانک تجارت، سقف وام طرح پویا 200 میلیون تومان اعلام شده است. این تسهیلات بر مبنای عقد مرابحه، بدون امکان شارژ مجدد، به متقاضیان دارای سپرده قرض الحسنه جاری یا کوتاه مدت با میانگین حساب حداقل سه ماهه یا حداکثر 9 ماهه اعطا می‌شود.

این تسهیلات بدون توثیق سپرده پرداخت می‌شود. کارمزد و نرخ سود این تسهیلات به 23 درصد و حداکثر زمان پرداخت اقساط آن به 36 ماه می‌رسد. لازم به ذکر است گروه هدف این تسهیلات اشخاص حقیقی بوده و این وام به آن‌ها به صورت کارت اعتباری اعطا می‌شود.

با توجه به سقف تسهیلات، زمان پرداخت اقساط و نرخ سود، میزان هر قسط به 7 میلیون و 741 هزار و 944 تومان می‌رسد. کل سود وام، 78 میلیون و 709 هزار و 995 تومان خواهد بود. جمع رقم تسهیلات و نرخ سود آن نیز به 280 میلیون و 809 هزار و 995 تومان خواهد رسید.

منبع: کاماپرس / ایسنا