به گزارش پایگاه خبری نشان :

 

پنل تبلیغات هوشمند تبلیغ یار

ساز و کار امور تبلیغات در سایت تبلیغ یار به گونه ای هوشمند طراحی شده تا تبلیغات شما بدون واسطه و به شکلی حرفه ای و مناسب در این ویترین جای بگیرد، یک ویترین گسترده و بزرگ تبلیغاتی که حاصل تلاش متخصصین مجموعه تبلیغ یار است و متناسب با شهر و محل  فعالیت کسب و کار و رسته ای که در آن کار یا خدمات ارائه می شود، تبلیغ شما را دسته بندی و منتشر می کند البته از آنجاییکه ممکن است برخی از آگهی های تبلیغاتی کیفیت مناسب یا به قولی صلاحیت لازم برای انتشار در سایت تبلیغ یار را نداشته باشند ما با دادن مشاوره های لازم تبلیغاتی سعی در بهبود آن و کسب کیفیت لازم برای انتشارآن خواهیم کرد ولی به جد از انتشار آگهی های تبلیغاتی بی کیفیت که اعتبار و وجهه حرفه ای مجموعه تبلیغ یار را زیر سوال ببرد معذوریم.

بانک اطلاعات تبلیغات

علاوه بر صاحبان کسب و کار، مخاطبین کسب و کارهای هر شهر هم می توانند به راحتی و به سهولت با مراجعه به همین ویژگی هوشمند سایت تبلیغ یار که به تفکیک شهر و رسته فعالیت کسب و کارها اقدام به انتشارآگهی های تبلیغاتی می کند، به آگهی های تبلیغاتی محل سکونت و شهر خود رجوع کنند و از خدمات متنوع صاحبان کسب و کارها استفاده کنند. نکته مهم دیگری که در راستای هوشمند سازی به آن توجه شده تا آگهی های تبلیغاتی قرار گرفته شده در سایت تبلیغ یار از بازدید خوبی برخوردار باشد، سئوی خوب و حرفه ای سایت و جایگاه ویژه ای است که بعد سالها فعالیت مستمر در موتورهای جستجوگر گوگل پیدا کرده است و اغلب سرچ های مخاطب در گوگل برای استفاده از خدمات یا کالایی، مستقیما به آگهی های سایت تبلیغ یار رهنمون خواهند شد.

بانک اطلاعات تبلیغات

مخاطبین خدمات تبلیغ یار

 در واقع خدماتی که در مجموعه تبلیغاتی تبلیغ یار ارائه می شود دو مخاطب عام دارد که یکی در قالب تهیه و ارائه آگهی تبلیغاتی و ارسال آن برای سایت ما خدمات تبلیغاتی می گیردکه البته انتشار آن در سایت کاملا رایگان و فقط با یک ثبت نام ساده انجام می پذیرد و دیگری کسانی هستند که به دنبال کالا یا خدمات که معمولا هم از طریق موتورهای جستگوگر گوگل به سایت ما ارجاع داده می شوند، به شکل معرفی صاحبان کالا یا خدمات به آنها خدمات تبلیغاتی می گیرندکه البته پیوند بین این دو گروه بدون واسطه و سایت تبلیغ یار هیچ دخل و تصرفی در ئعامل بین این دو ندارد، این دو دسته عبارتند از:

الف) صاحبان کسب و کار

این گروه از مخاطبان تبلیغ یار که همواره تا پیش از این و طبق معمول هر کسب و کاری، بخشی از سود ناخالص خود را صرف تبلیغات می کردند، اینبار بدون صرف هزینه و به صورت رایگان با مراجعه به سایت تبلیغ یار و ثبت نام در آن، براحتی می توانندکالا یا خدمات خود را در معرض عموم و مخاطب هدف قرار دهند. قطعا مجموعه تبلیغ یار با دایره گسترده ای از توانمندی ها و امکانات خاص تبلیغی خود، از هزینه های تبلیغاتی صاحبان کسب کار خواهد کاست و باعث رونق کسب و کارشان خواهد شد.

بانک اطلاعات

ب) توده مردم

این گروه از مخاطبان ما معمولا از طریق موتورهای جستجوگر گوگل به سایت تبلیغ یار ارجاع داده می شوند و غالبا به دنبال کالا یا خدماتی هستند که قبلا توسط صاحبان کسب و کار برایش اگهی مناسب تولید شده و در سایت تبلیغ یار درج شده است. آنها به این شکل و به صورتی هوشمند با کالاها یا خدمات کسب و کار مورد نظرشان آشنا می شوند. سادگی و سهولت محیط کاربری سایت تبلیغ یار و عدم وجود ساز و کارهای پیچیده دسترسی به آگهی کسب و کارها، نویدبخش و باعث سهولت استفاده توده مردم در رفع نیازمندی هایشان و متعاقبا رونق اقتصادی کسب و کارها را در پیش خواهد داشت.

نحوه ثبت نام و استفاده از خدمات تبلیغی سایت تبلیغ یار

همانطور که قبلا هم اشاره کردیم نحوه ثبت نام در سایت تبلیغ یار و استفاده از خدمات حرفه ای و تخصصی آن که به عنوان پایگاه برتر اطلاع رسانی در حوزه تبلیغات شناخته می شود، به سهولت و سادگی تمام، صورت پذیر است، فقط کافی است صاحبان کسب و کارها ابتدا آگهی تبلیغاتی خود را که از استانداردهای لازم  وکیفیت خوبی برخوردار باشد آماده کرده و به صفحه اول سایت تبلیغ یار مراجعه کنند و سپس بعد از یک پروسه بسیار کوتاه یکی دو دقیقه ای ثبت نام و عضویت در سایت، آگهی خود را در ویترین پربازدید و تخصصی سایت تبلیغ یار درج نمایند. ارائه خدمات تبلیغات در سایت کاملا رایگان است.

آدرس بانک اطلاعات تبلیغات | تبلیغ یار

www.dir.tabliqyar.com

 

شکل تعاملات در قرن 21 که با گسترش رسانه های ارتباطی همراه بوده، به گونه ای با علم تبلیغات پیوند خورده که انسان ناگزیر تحت تاثیر تبلیغات قرار می گیرد، از القاء یک طرز فکر خاص گرفته تا نوع پوشش و خوراک و... همه و همه می تواند در یک برنامه تبلیغی مهندسی شده و هدفمند، بخشی از تفکر یا پوشش و خوراک مورد علاقه شما باشد با این حساب آیا می توان به چنین علم گسترده ای که حتی می تواند فکر و سلیقه شما را تغییر دهد، بی اعتنا بود؟! مسلما پاسخ منفی است و عدم توجه به آن موجبات شکست و نابودی هر کسب و کاری را رقم خواهد زد، لذا مجموعه تبلیغ یار با شناخت  مولفه ها و فاکتورهای مهم علم تبلیغات و رازهایی که در درونش نهفته است، پا به عرصه تبلیغات گذاشته و قرار است با استراتژی های خاص تبلیغاتی اش نقش یک پل بی واسطه را بازی کند.

از آنجاییکه صاحبان کسب و کار بسیارند و مخاطبین آنها هم  از پراکندگی و گستردگی بالایی در سطح منطقه یا کشوربرخوردارند لذا پیدا کردن محصول یا خدمتی که باب دل باشد و بالعکس یافتن مخاطب هدف، همیشه با دشواری هایی همراه بوده است که در این راستا مجموعه تبلیغ یار با طراحی سایت و ایجاد ساز و کاری شبیه یک پنل تبلیغات هوشمند که از قضا تبلیغ در آن هم کاملا رایگان است، به شما این امکان را می دهد که هر آنچه از تبلیغات کالا یا خدمات یا ایده که در سر دارید، در یک بستر حرفه ای تبلیغات چون تبلیغ یار به اشتراک گذاشته و مقدمات توسعه و رونق کسب و کار خود را رقم بزنید. مجموعه تبلیغ یار همچون پل بی واسطه ای که ویترینی پر زرق و برق از تبلیغات دارد، کالا یا خدمات شما را به مخاطبان هدف نشان می دهد.