به گزارش پایگاه خبری نشان :

زمان پخش سریال قورباغه و گیسو به همراه دانلود با لینک مستقیم تمامی قسمت های آن از وبسایت زردفیلم به صورت اختصاصی انجام می شود و دیگر سریال های پاییزی که ممکن است از اوایل زمستان پخش گردد در این وبسایت نیز حضور دارد. اکنون به معرفی سریال های زمستان و پاییزی سریال های قورباغه و گیسو و سیاوش و ملکه گدایان می پردازیم و زمان پخش هر کدام را در ادامه مطلب به سمع و نظر شما می رسانیم. لطفا برای دانلود فیلم و سریال جدید ایرانی به وبسایت زردفیلم مراجعه کنید

سریال قورباغه

قورباغه با بازی بی نظیر نوید محمدزاده با موضوع اکشن جنایی و مافیا بازی هومن سیدی به عنوان خرید و قروش مواد مخدر شروع می شود . تدوین و کارگردانی هومن سیدی و تهیه‌کنندگی علی اسدزاده، محصول سال ۹۹–۱۳۹۸، می باشد که به طور انحصاری از شبکهٔ نمایش خانگی نماوا توزیع و پخش می گردد. این مجموعه نخستین سریال ساخته شده توسط هومن سیدی می‌باشد که قرار است نخستین قسمت آن در آذر ۱۳۹۹ ه‍.ش منتشر شود.

شاید بتوان قورباغه را بزرگ‌ترین و عظیم‌ترین پروژهٔ تولید سریال در شبکهٔ خانگی دانست که تقریباً دو سال زمان برد تا به مرحلهٔ پخش برسد.

مدیر فیلمبرداری: پیمان شادمان‌فر

موسیقی: بامداد افشار

طراحی و ترکیب صدا: علیرضا علویان

مدیر صدابرداری: مهران ملکوتی

طراح صحنه: محسن نصراللهی

دانلود سریال قورباغه

4

سریال ملکه گدایان

ملکه گدایان به خودی خود به تمامی سریال های نمایش خانگی که اخیرا پخش شد و به غیر از هم گناه هیچ کدام مورد توجه قرار نگرفت می ارزد. چراکه کارگردان باتجربه ای همچون حسین سهیلی زاده، کارگردان سریال مانکن بر روی این پروژه و نقش متفاوت باران کوثری و فرزاد فرزین در این سریال عهده دار خاص بودن این سریال زیبا هستند. از موضوع جذاب و بازیگری حرفه ای این مجموعه نمیتوان گذشت و خلاصه ی داستان آن با این جمله شروع می شود امروز تو ، می تونه فردای من باشه هیچکس از سرنوشت خبر نداره حتی شما .

باران کوثری، رویا نو نهالی، پانته آ بهرام، آرمان درویش، محمدرضا غفاری، رضا بهبودی، الهام کردا، یسنا میر طهماسب، علی اوجی، سولماز غنی، بهشاد شریفیان، عرفان ناصری، شبنم قربانی، علی صلاحی، مریم سرمدی ، نورا محقق و فرزاد فرزین از جمله بازیگران این سریال هستند.

دانلود سریال ملکه گدایان

5

سریال گیسو

عاشقانه 2 فصل دوم یا گیسو به عنوان محبوب ترین سریال نمایش خانگی از ابتدای عمر خود تا کنون انتخاب شده است برای همین منوچهر هادی کارگردان این سریال تصمیم گرفت تا بر روی پروژه فصل دوم این سریال کار کند تا بار دیگر رکوردها را در نمایش خانگی جابه جا کند. از ویژگی های مثبت این سریال می توان به وجود بازیگران محبوبی همچون هومن سیدی و رضا گلزار و ساره بیات و ... را نام برد و همچنین ترکیب ژانر کمدی اجتماعی و معمایی بار دیگر آن هم در این شرایط کرونایی که تمامی سینما ها خلوت و یا تعطیل است فرصت مناسبی برای اینکه همه از آن بهره ببرند نیز هست.

زمان پخش: اوایل زمستان 99

تعداد قسمت ها : 17 قسمت

سال تولید: 1399

کارگردان منوچهر هادی

دانلود سریال گیسو

6