به گزارش پایگاه خبری نشان :

اکسکوینو که به عنوان یکی از معتبرترین و پیشروترین صرافی‌های ارز دیجیتال در کشور شناخته می‌شود، از امکانات جدید در پلتفرم آنلاین خود رونمایی کرد.

 

پلتفرم خدمات و معاملات رمزارز اکسکوینو متعلق به یکی از معتبرترین هلدینگ‌های کارآفرین حوزه فناوری است. این صرافی نزدیک به چهارسال به ارائه و توسعه خدمات فناورانه پرداخته است. همچنین ده‌ها نفر از توانمندترین و فنی‌ترین جوانان کشور در آن مشغول به کار هستند. این صرافی در زمینه امنیت و توسعه توانمندی‌های فنی، ظرفیت‌های بسیار ویژه‌ای دارد و توانسته است تا در پیشرفت کشور در حوزه بلاکچین و انتقال دانش فنی و بومی‌سازی فناوری نقش مهمی را بازی کند. اکسکوینو ویژگی‌هایی دارد که حتی در منطقه و کشورهای اطراف نظیر آن را نمی‌توان مشاهده کرد.

 

از همکاری علمی با دانشگاه‌ها تا رونمایی از امکانات جدید

چندی پیش نشست هم‌اندیشی برای توسعه صنعت بلاکچین و رمز ارزها در ایران، بین مجموعه اکسکوینو و دانشگاه صنعتی امیرکبیر، به میزبانی این دانشگاه برگزار شد. در این جلسه که اساتید، اعضای هیئت علمی و مدیران و نخبگان بلاک‌چین ایران حضور داشتند، طرفین بر لزوم پیوند محیط دانشگاهی و صنعت بلاک‌چین در کشور تاکید کردند تا بتوان هرچه سریعتر از ظرفیت‌های بالای این بخش برای اقتصاد کشور بهره برد.

همکاری مشترک سامانه اکسکوینو با دانشگاه امیرکبیر برای هم‌افزایی و تربیت نیروی انسانی متخصص در حوزه بلاک‌چین و رمز ارز خواهد بود. در این مسیر، پایان‌‌نامه‌های مشترک، انعقاد پروژه‌های تحقیقاتی، برگزاری کلاس‌های آموزشی، بورسیه دانشجویان توسط این هلدینگ انجام می‌شود.

 

این صرافی رمزارز همچنین به تازگی امکانات جدیدی را در اختیار کاربران خود قرار داده و از آنها رونمایی کرده است:

 

داشبورد جدید و سیستم سفارش‌گذاری

در این داشبورد امکان نمایش آخرین تیکت‌ها و تراکنش‌ها، آخرین رمز ارزهایی که به اکسکوینو لیست شده، خلاصه دارایی و دسترسی سریع به واریز و برداشت، اضافه شده است.

همچنین از امکانات جدید می‌توان به «سیستم سفارش‌گذاری» اشاره کرد.

 

اضافه شدن بخش پرتفو

در بهش پرتفور کاربران امکان مشاهده مقدار و درصد سود و زیان دارایی کل به دلار و ریال، مشاهده میزان و درصد سود و زیان هر ارز به ریال و مشاهده درصد دارایی هر ارز از پرتفوی خود را خواهند داشت.

 

 تغییرات بخش لیست تراکنش‌ها

پلتفرم اکسکوینو همچنین با اصلاح، تفکیک و بهینه‌سازی بخش لیست تراکنش‌ها امکان تفکیک نوع تراکنش‌ها بر اساس واریز یا برداشت یا معاملات و امکان فیلتر کردن در لیست تراکنش‌ها را برای کاربران خود فراهم آورده است.

 

 بهینه‌سازی‌های دیگر

در پلتفرم جدید اکسکوینو که به تازکی رونمایی شده است، کاربران از امکانات جالب‌توجه دیگری نیز بهره‌مند می‌شوند:

  • بهینه‌سازی فلوی خرید و فروش پرفکت مانی
  • بهینه‌سازی واریز و برداشت ریالی و رمز ارز
  • بهینه‌سازی فلوی ثبت نام و لاگین
  • حذف تایید پیامکی در فلوی واریز ریالی
  • بهینه‌سازی تنظیمات حساب کاربری (شامل بخش‌های اطلاعات کاربری و احراز هویت، اطلاعات بانکی، امنیت و احراز دو عاملی)
  • بهینه‌سازی و تغییر در نمایش لیست تیکت‌های پشتیبانی و ارسال تیکت
  • تغییر عمده در صفحات عمومی سایت (تغییر طراحی صفحات، قیمت‌های لحظه ای در صفحه قیمت‌ها، بهینه‌سازی صفحه سوالات متداول و ...)