به گزارش پایگاه خبری نشان :

در بازی پابجی موبایل، نبردها و مسابقات فراوانی برای به دست آوردن یوسی پابجی و جوایز مختلف وجود دارد. به طوری که بازیکنان می‌توانند طبق علایق و توانایی‌های خود در آن‌ها شرکت کنند. این بازی‌ها تماما به صورت آنلاین می‌باشند و بازیکنان پابجی از سرتاسر جهان در مسابقات رقابت می‌کنند. ماهانه میلیون‌ها نفر به انگیزه رقابت در این بازی‌ها نصب پابجی موبایل اصلی را انجام می‌دهند تا پابجی موبایل .

رویال پس بازی پابجی موبایل چیست؟

یکی از نبردهایی که همواره مورد توجه کاربران پابجی بوده است، رویال پس نام دارد که بازیکنان می‌توانند آن را در صفحه اصلی پابجی مشاهده کنند. این بخش دو بخش رایگان و غیر رایگان دارد. تمام کاربران پابجی موبایل می‌توانند در بخش رایگان رویال پس به رقابت بپردازند؛ اما برای رقابت در بخش غیر رایگان، نیاز به صرف یوسی پابجی موبایل می‌باشند که البته طرفداران زیادی نیز دارد. در ادامه می‌توانید اطلاعات بیشتری از رویال پس پابجی موبایل را مطالعه کنید.

رویال پس پابجی موبایل

طراحان بازی‌های محبوب و قدرتمند جهان عموما بخشی برای کاربران خود قرار می‌دهند که بتوانند با استفاده از آن به جوایز و هدایای ویژه بازی دست یابند. این بازی‌های که عموما بتل پس نامیده می‌شود، گیم پلی آسانی ندارند و نمی‌توان به راحتی تمام جوایز آن را به دست آورد. برای برد در رویال پس نیز فرد باید به طور کامل آموزش پابجی موبایل را فرا گرفته باشد.

رویال پس نیز بخش نام این بخش از پابجی موبایل است که کاربران با شرکت در آن، شانس خود را برای به دست آوردن جوایز آن امتحان می‌کنند. این جوایز عموما در بخش‌های دیگر و حتی فروشگاه پابجی قابل دسترس نیست و یا بسیار گران قیمت می‌باشد. این نبرد به صورت فصلی برگزار می‌شود و هر کدام از فصول دارای ماموریت‌ها و جوایز مختلفی است که موجب افزایش هیجان و لذت بازی می‌گردد.

شرکت در رویال پس پابجی موبایل رایگان است و تمام بازیکنان می‌توانند در آن به رقابت بپردازند. اما برای بهره‌مندی از تمام مزایا و جوایز بازی، بازیکن باید رویال پس الایت و رویال پس الایت پلاس (Royal Pass Elite & Royal Pass Elite Plus) را خریداری کند. برای خرید این گزینه‌ها باید تعداد مشخصی یوسی پابجی موبایل پرداخت شود؛ جالب توجه است که بسیاری از بازیکنان برای شرکت در این مسابقات، اقدام به خرید یوسی پابجی موبایل می‌کنند.

مراحل رویال پس

به طور کلی نبرد رویال پس 70 مرحله دارد که برای هر کدام از مراحل، جوایز و هدایای خاصی برای برندگان در نظر گرفته شده است. ثبت نام و گذراندن مرحل اولیه آن، رایگان می‌باشد و بازیکنان می‌توانند به صورت آزمایشی رقابت کنند و جایزه به دست آورند. اما در مراحل بعدی برای ادامه مسابقات، بازیکن باید یکی از گزینه‌های رویال پس الایت و رویال پس الایت پلاس را خریداری کنند تا مجوز ادامه رقابت را داشته باشند.

با بالا رفتن مراحل در رویال پس، جوایز بهتر و ارزشمندتر از قبلا می‌شوند. به خصوص در مراحل غیر رایگان، که هدایایی به برندگان بازی‌های می‌دهند که هیچ جای دیگری نمی‌توان آن را به دست آورد. به همین دلیل است که بازیکنان به صورت داوطلبانه در این مسابقات شرکت می‌کنند و دست پر نیز بر می‌گردند. نکته: بعضی افراد ادعا دارند که با استفاده از چیت پابجی می شود به رویال پس دسترسی داشت که این ادعا کاملا نادرست بوده پس مراقب باشید.

خرید نسخه‌های رویال پس الایت

نسخه‌های رویال پس الایت، نیازمند یوسی پابجی بسیاری هستند و جمع آوری آن تعداد یوسی برای بازیکنان بسیار دشوار است. در نتیجه افراد زیادی خرید یوسی پابجی موبایل را ترجیح می‌دهند. زیرا دیگر نیازی به جمع آوری آن تعداد یوسی پابجی نیست و به راحتی می‌توان در این رقابت‌ها شرکت کرد. این کار به نوعی یک سرمایه گذاری محسوب می‌شود؛ چرا که با شرکت در مسابقات رویال پس و برد در آن، مجددا یوسی پابجی‌های خریدای شده و حتی بیشتر به اکانت فرد باز می‌گردد.

خرید رویال پس

البته خرید یوسی پابجی در یک سال اخیر بسیار رواج یافته و قبلا کاری دشوار بود. چرا که در یک سال اخیر بهترین فروشگاه یوسی پابجی موبایل در ایران تاسیس شد و توانست مشکلات هزاران کاربر ایرانی پابجی را رفع کند. بر خلاف تصورات، وبسایت یوسی پابجی موبایل هیچگونه کارمزدی از مشتریان خود نمی‌گیرد و افراد می‌توانند یوسی پابجی را مطابق با قیمت موجود در فروشگاه یوسی داخل بازی، از آن خرید کنند. برای مشاهده تعرفه‌ها، به وبسایت یوسی پابجی موبایل مراجعه کنید.

چگونه در رویال پس می‌توان جوایز را از آن خود کرد؟

در هر فصل از مسابقات رویال پس، بازیکنان باید برای با دست آوردن جایزه لول RP خود را به 100 برسانند. به طور عادی جمع آوری 100 عدد RP کار بسیار دشوار است و تنها بازیکنان حرفه‌ای پابجی به آن امید دارند. با افزایش هر چه بیشتر لول RP، جوایز و هدایای بیشتری به بازیکن تعلق می‌گیرد. همچنین خریدای گزینه‌های رویال پس الایت کمک بسیار بزرگی در افزایش لول RP می‌باشد. چرا که با امکانات و ویژگی‌های مختلف، مسیر موفقیت و برد جوایز را هموارتر می‌کنند.

ویژگی‌های رویال پس الایت و رویال پس الایت پلاس

هر کدام از گزینه‌های الایت در رویال پس، ویژگی‌هایی دارند که باعث شده آن‌ها را از یکدیگر متمایز کند. همچنین آن‌را می‌توان از تفاوت قیمت و محبوبیت هر کدام نیز مشاهده کرد. در ادامه برخی از ویژگی‌های هر کدام را بررسی می‌کنیم.

  • رویال پس الایت (الایت پس)

با خرید گزینه رویال پس الایت، بازیکنان می‌توانند به سادگی تمام مراحل بازی را رد کرده و کاملا منصفانه به رقابت بپردازند. با اتمام هر ماموریت جوایزی ویژه به بازیکن تعلق می‌گیرد تا باعث افزایش انگیزه و سطح بازی او شود. در این گزینه بازیکن تنها مجوز حضور در مسابقات غیر رایگان رویال پس را دارد و مزایای خاصی شامل او نمی‌شود.

  • رویال پس الایت پلاس (الایت پس پلاس)

الایت پس پلاس دارای مزایای ارزنده‌ای برای بازیکن است. به طوری که بازیکن ضمن اخذ مجوز حضور در مسابقات اصلی رویال پس، می‌تواند همان ابتدا برخی مزایا را از آن خود کند. مثلا همان ابتدای کار، 25 عدد RP به بازیکن تعلق می‌گیرد که یک مزیت عالی به شمار می‌رود. همچنین برخی تجهیزات دیگر و اضافی در طول مسابقات به بازیکن داده می‌شود تا کاملا از تصمیم خود بای خرج یوسی پابجی راضی باشند.

شرکت در الایت پس با خرید یوسی

همانطور که گفته شد، شرکت در مسابقات الایت پس بدون خرید یوسی کاری دشوار است. در نتیجه می‌توان گفت خرید یوسی پابجی برای شرکت در این مسابقات بهترین راه می‌باشد. افراد می‌توانند با خرید پک 372 تایی یوسی پابجی، مجوز رقابت در مسابقات الایت پس را دریافت کنند. خرید بلیط الایت پس پلاس نیز با خرید پک 690 تایی یوسی پابجی امکان پذیر است. می‌توانید تمام تعرفه‌ها را در وبسایت یوسی پابجی موبایل مشاهده کنید.

چگونه بهترین بازی خود را در مسابقات رویال پس ارائه دهیم؟

برد در مسابقات رویال پس، به منزله به دست آوردن جوایز و یوسی پابجی می‌باشد؛ به همین دلیل بهتر است به خوبی آموزش پابجی موبایل را از سر گیرید. صحیح سازی تنظیمات پابجی موبایل نیز بسیار موثر است؛ چرا که باید عملکرد و توانایی کارکتر با عادات و شرایط بازیکن تطابق داشته باشد. حتی بسیاری از افراد برای مسابقات رویال پس اقدام به نصب پابجی موبایل روی کامپیوتر می‌کنند. به طور کلی جزئیات در برد بازیکنان بسیار موثر است و تنها چیزی که حرفه بازیکنان را از یکدیگر متمایز می‌سازد، اهمیت آن‌ها به جزئیات می‌باشد.