به گزارش پایگاه خبری نشان :

برندهای لوازم تحریر ایرانی آنچنان بسیار و حوزه‌های فعالیتشان چنان گسترده است که یک مقاله مجال معرفی تمام آنان را فراهم نمی‌کند. به همین دلیل تنها به معرفی تعدادی از بهترین برندهای لوازم تحریر ایرانی می‌پردازیم. این برند‌ها به قدر کافی نام‌آشنا هستند اما شاید در فصل خرید نوشت افزار، معرفی‌شان یادآوری مفیدی باشد. در ادامه ۷ برند مطرح ایرانی در حوزه لوازم تحریر را نام می بریم. 

۱. پاپکو یک انتخاب عالی برای خرید لوازم تحریر

اگر برای خرید لوازم تحریر اقدام کنید، قطعا دفتر و محصولات کاغذی از نخستین اقلامی است که می‌خرید. پاپکو نام تجاری شرکت تولیدی و صنعتی پارسا پلاستیک است. این تولیدکننده از سال 1363 کار خود را در زمینه‌ی تولید انواع لوازم التحریر اداری و دانشجویی آغاز کرده است. 

محصولات پاپکو در دسته‌ی نوشت‌افزار شامل خودکار، کاغذ و جامدادی است. انواع محصولات کاغذی آن بسیار متنوع و شامل زیرمجموعه‌هایی چون انواع دفتر فارسی، نقاشی، انگلیسی، دفترهای پرونوت، دفتر کلاسوری، سررسید، پلنر و دفتر یادداشت است. پاپکو همچنین تولیدکننده‌ی انواع محصولات برای نظم‌دهی شامل پوشه، زونکن، کلاسور، ایندکس و انواع آلبوم‌ها است. این تولید کننده با انواع کیف، کوله پشتی، کیف لپ‌تاپ و ساک‌های دستی، محصولات خود را تکمیل کرده است.

۲. لوازم تحریرسی‌بی‌اس

از معروف‌ترین و بهترین برندها برای خرید لوازم تحریر ایرانی می‌توان با افتخار به سی‌بی‌اس پرداخت. این برند محصولات متنوعی دارد که شامل انواع مداد ومدادرنگی، ماژیک، پاستل، پاک‌کن، تراش، خط‌کش، گواش، خمیربازی و ... است. 

برند سی‌بی‌اس در کنار چند برند دیگر که باز هم از میانشان معرفی خواهیم کرد، زیرمجموعه‌ی شرکت اشکان تجارت هستند. این تولیدکننده کار خود را از سال 1395 در رشت آغاز کرده است. نام سی‌بی‌اس، که بسیاری نمی‌دانند برند ایرانی است، مخفف «سیمای بی‌نظیر استقامت» است. 

خرید لوازم تحریر ایرانی

یکی از مهم‌ترین اصولی که سی‌بی‌اس سرلوحه‌ی کار خود قرار داده است، صداقت با مشتریان است. همچنین برخلاف بسیاری برندها که قیمت‌گذاری را بر مبنای شهرت برند خود صورت می‌دهند، سی‌بی‌اس قیمت‌گذاری کاملا منطقی و بدون توجه به شهرت برند دارند. این درحالی است که محصولات خود را ضمانت می‌کند.

 

۳. پارسی‌کار برندی برای انتخاب بهترین لوازم التحریر

این برند در کنار سی‌بی‌اس از دیگر زیرمجموعه‌های شرکت اشکان تجارت است. پارسی‌کار از سال 96 تولیدات متنوع خود را در حوزه نوشت‌افزار وارد بازار می‌کند. 

محصولات متنوع پارسی‌کار شامل به دسته‌های نوشت‌افزار، ابزار رنگ‌آمیزی، نظم‌دهی، ابزار هندسی، انواع خط‌کش و چسب می‌شود. 

انواع مداد، خودکار، مداد نوکی، مداد فشنگی، پاک‌کن، تراش، هایلایتر، ماژیک وایت‌برد و غلط‌گیر در دسته‌ی نوشت‌افزار این برند قرار می‌گیرند.

ابزار رنگ‌آمیزی پارسی‌کار شامل مداد رنگی، ماژیک رنگ‌آمیزی و گواش است. ست‌های هندسی این برند شامل انواع خط‌کش‌ها در کنار پرگار است. البته این اقلام در بسته‌بندی‌های جداگانه نیز به فروش می‌رسند. این تولید کننده همچنین انواع جامدادی و پوشه را به علاوه‌ی انواع گیره، منگنه و ... برای نظم‌دهی تولید و به بازار عرضه می‌کند. یکی از پرطرفدارترین محصولات پارسی‌کار نزد بچه‌ها، تراش‌های فانتزی آن است که مدل‌های بسیار زیبا و متنوعی دارد.

 

۴. بهترین برند لوازم تحریر ایرانی، آریا

یک نام آشنای دنیای محصولات رنگارنگ از خمیربازی گرفته تا ابزار رنگ‌آمیزی، آریا است. شرکت نقش تندیس آریا در دسته‌های نوشت‌افزار، آموزشی و هنری به تولید محصول می‌پردازد. آریا بیش از پنجاه سال سابقه تولید با کیفیت دارد. 

آریا تولید کننده‌ی بهترین لوازم تحریر ایرانی در ساخت خمیربازی، خمیر شنی، گواش، آبرنگ، مداد تحریر، مداد رنگی و پاستل است. همچنین با تولید انواع ظروف غذاخوری کودک و دانش‌آموز، انواع خط‌کش‌ها، چسب و ... محصولات خود را تکمیل می‌کند. هدف آریا تولید در راستای سلامت جسمی و شکوفایی استعدادهای کودکان و نوجوانان است.

 

بهترین لوازم تحریر

 

محصولات آریا با رعایت استانداردهای بهداشتی و کیفیت بین‌المللی تولید می‌شود. این تولیدکننده علاوه بر تأمین بازار داخلی، محصولات خود را در سطح خاورمیانه صادر می‌کند و افتخارات بسیاری کسب کرده است. 

۵. برند کیان

شرکت صنعتی قلم خودکار صفا، زیرمجموعه‌ی گروه صنعتی صفا است. این شرکت کار خود را از سال 88 آغاز کرده است. کیان از نام‌آشنا‌ترین برندها و محصولات این شرکت است. خط تولید این شرکت سالانه 240 میلیون خودکار با کیفیت تولید و روانه‌ی بازار می‌کند. کیان نخستین برند ایرانی خودکار بوده است که توانسته به‌ طور جدی وارد عرصه‌ی رقابت با محصولات خارجی شود. این تولیدکننده هچنین بخش قابل توجهی از محصولات خود را به کشورهای همسایه صادر می‌کند. 

علاوه بر انواع خودکارهای باکیفیت، انواع مداد و ماژیک نیز با برند کیان وارد بازار می‌شوند. کیفیت این محصولات ایرانی کم‌نظیر است و به‌راحتی گوی رقابت را از سایر برندهای وارداتی در بازار ربوده است.

۶. کُرُنا

کرنا از بهترین برندهای لوازم تحریر ایرانی است. این برند افتخار می‌کند که برترین تولیدکننده‌ی لوازم التحریر و ملزومات اداری در کشور است. محصولات متنوع و گسترده‌ای با برند کرنا روانه‌ی بازار می‌شود که در چهار دسته‌ی مهدکودکی، دانش‌آموزی، هندسی و اداری جای می‌گیرد. با زیرشاخه‌هایی که هریک از این دسته‌ها دارند، می‌شود تصور کردن که تنوع محصولات این برند چقدر است.

ارائه‌ی محصولات باکیفیت همراه با قیمت‌های منطقی و منصفانه، سیاست‌های اصلی این تولیدکننده‌ی ایرانی است. به همین دلیل تبدیل به یکی از مهم‌ترین رقبای محصولات وارداتی در بازار شده است.

بهترین لوازم التحریر

محصولات کودکان کرنا شامل مداد شمعی، پاک کن، تراش، مداد، مداد رنگی و ... است. محصولات فانتزی و کادویی نیز در این دسته قرار می‌گرند. در دسته‌ی محصولات دانش‌آموزی، این برند بهترین لوازم التحریر انواع نوشت‌افزار مثل مداد، خودکار، پاک کن، تراش، غلط‌گیر، انواع ماژیک وایت برد و هایلایتر، مداد نوکی و ... است.

محصولات مهندسی و اداری این برند شامل کلربوک، دستگاه‌های اداری مانند پانچ و منگنه، قیچی و ... می‌شود. همچنین انواع محصولات کاغذی، مقوا، گیره، جسب و پونز در سبد محصولات کرنا قرار دارد. 

 

۷. سهند برندی مطرح در تولید لوازم تحریر ایرانی

از دیگر تولید کنندگان مطرح ایرانی در تولید بهترین لوازم تحریر، شرکت صنایع بسپار تحریر آسیا است. این تولیدکننده محصولات خود را با نام تجاری سهند روانه‌ی بازار می‌کند. بسپار تحریر آسیا کار خود را از سال 73 آغاز کرده است و محصولات دانش‌آموزی، لوازم اداری و بایگانی تولید می‌کند. این کارخانه در تولید ورق‌های پروپیلن به خودکفایی رسیده و علاوه بر آن این ورق‌ها را با هدف حفظ سلامت محیط زیست، مطابق استانداردهای جهانی تولید می‌کند. 

محصولات سهند شامل دفتر، کلاسور، کلربوک، جامدادی، پوشه، پاکت، زونکن، زیردستی، ساک دستی، کیف و انواع محصولات رومیزی است. سهند امتحان خود را در بازار داخلی به خوبی پس داده است. هم‌اکنون شرکت‌ها و ارگان‌های بزرگ بسیاری در داخل کشور، لوازم مورد نیاز خود را از این تولیدکننده تهیه می‌کنند.

 خرید لوازم تحریر ایرانی از فروشگاه بادپرک

در دهه‌های اخیر تولیدکنندگان ایرانی در این عرصه با خوش‌نامی فراوان به فعالیت پرداخته‌اند. آنان توانسته‌اند در تمام شاخه‌های لوازم التحریر تحصیلی و اداری، مصرف‌کنندگان ایرانی را از محصولات وارداتی کاملا بی‌نیاز کنند. فعالیت‌های این تولید‌کنندگان همچنان رو به پیشرفت است و تلاش‌های خود را متوقف نمی‌کنند. با خرید لوازم تحریر ایرانی از فروشگاه بادپرک (https://badparak.com/) ضمن برخورداری از محصولات با کیفیت و دارای قیمت مناسب، از این تولیدکنندگان حمایت کنیم.

بادپرک همه‌ی توان خود را برای حمایت از تولیدکننده‌ی ایرانی به‌کار گرفته است. این حمایت در راستای رونق اقتصادی ایران عزیز است و ما به قدر سهم خود تا رسیدن به این هدف عالی تلاش می‌کنیم. فروشگاه بادپرک افزون بر وظیفه‌ی حمایت از تولیدکنندگان داخل کشور، استفاده از محصولات وطنی هماهنگ با فرهنگ و روحیات ایرانی و اسلامی را حق هر مصرف‌کننده می‌داند.

هم چنین انواع لوازم تحریر فانتزی ارزان ایرانی مناسب تمام سنین را می‌توانید در محصولات بادپرک پیدا کنید. از آن‌جا که تنوع محصولات فراوان است، دست برای انتخاب باز است و می‌توان برای هر سلیقه‌ای محصولی با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت یافت.