به گزارش پایگاه خبری نشان :

در این مقاله قصد داریم نحوه کسب درآمد از گیم را به شما توضیح دهیم . شغلی که این روز ها با سرعت زیادی در بین جوانان کشور های مختلف دنیا در حال ترویج است و انتظار میرود که با برنامه ریزی دقیق و خوب به یک حرفه ی عالی تبدیل شود. شما نیز میتوانید راه های کسب درآمد از بازی را در این مقاله مشاهده نمایید.

 

روش های کسب درآمد از گیم

اگر شما جز کسانی هستید که مدت زیادی را صرف انجام بازی های رایانه ای میکنید و در این کار به نظر خودتان عملکرد خوبی دارید و حس میکنید با انجام بازی وقت خود را به هدر می دهید سخت در اشتباه هستید . امروزه افراد زیادی از همین انجام بازی ها درآمد میلیونی کسب میکنند. امروزه کسب درآمد از گیم به یک شغل بروز و با کلاس کاری بالا تبدیل شده است و شاید تا به چند سال پیش کسی این فکر را نمیکرد که بتوان با انجام بازی به کسب درآمد نیز رسید . امروزه بازی های زیادی به صنعت گیمینگ دنیا معرفی شده اند که افراد زیادی به عنوان گیمر و با انجام این بازی ها به کسب درآمد مشغول هستند. پس اگر شما نیز جز افرادی هستید که دوست دارید از انجام بازی درآمد داشته باشید در ادامه با ما همراه باشید.

1

یک تستر بازی باشید

امروزه بازی های زیادی توسط شرکت های مختلف از سراسر دنیا به این صنعت معرفی میشوند . دراین بین شرکت ها قصد دارند تا بهترین بازی ها از دید گیمر های مختلف دنیا به دنیا معرفی کنند . قبل از این که بازی ها به صورت رسمی معرفی شوند ، شرکت ها بازی ها را به چند گیمر به انتخاب خودشان میدهند و از آنها می خواهند تا بازی را از هر لحاظ تست کنند و اگر در هر قسمتی مشکی پیش آمده باشد آن را برطرف نمایند . البته باید این موضوع را در نظر داشته باشید که این مدل کاری و کسب درآمد از گیم که شما برای شرکت ها انجام میدهید به عنوان یک رده شغلی مناسب و دائمی محسوب نمی شود پس نباید بر این تنها به این شغل تکیه کنید و حتما باید در کنار این ، کار های درآمدزای دیگری را نیز داشته باشید . درآمد گیمر از این کار وحقوقی که میتواند کسب کند چیزی مابین 15 هزار دلار تا 88 هزار دلار میباشد . البته این مبلغ برای تسترهای اروپایی و در سطح حرفه ای و جهانی هست و در کشور ها و شرکت های بازی سازی مختلف بسته به قراردادی که می بندید فرق میکند .

2

کسب درآمد از طریق بازی های آنلاین چند نفره محبوب

با گسترش تنوع بازی ها در هر سبک ، شرکت ها به ساخت بازی های آنلاین رو آوردند . به این صورت که شما با استفاده از یک اینترنت و سیستم میتوانید با گیمر های زیادی از سراسر دنیا به رقابت بپردازید و از این راه کسب درآمد داشته باشید . حال میپرسید به چه شکل؟ جواب بسیار ساده است . شما با یک برنامه ریزی دقیق روزانه برای پیشرفت خودتان در بازیهای مختلف آنلاین مثل پابجی ، کالاف دیوتی و غیره تلاش میکنید و سطح و کلاس بازی خود را به سطح قابل قبول جهانی میرسانید.

از این به بعد کار شما تازه شروع میشود، شما میتوانید با اثبات حرفه ای بودن خودتان به تیم های بازی های مختلف، به آنها ملحق شوید و با آنها قرارداد مالی امضا کنید و با تیم های مختلف دنیا به رقابت بپردازید، علاوه بر این شما میتوانید تیم مخصوص خودتان را داشته باشید و در سطح دنیا به رقابت بپردازید و با تبلیغ شرکت ها و کسب و کار های مختلف ،کسب درآمد از گیم را تجربه کنید . حتی میتوانید در تورنمنت های مختلفی که سالانه برگزار میگردد نیز شرکت کنید و در آنها مقام آورده و از جوایز میلیونی آن بهره مند شوید، برای اطلاع از قیمت سی پی کالاف دیوتی اینجا کلیک کنید.

3

تولید محتوا از بازی و کسب درآمد

تولید محتوا از بازی هایی که انجام میدهید امروزه به رایج ترین روش کسب درآمد از گیم تبدیل شده است . اگر در یوتیوب یا شبکه های اجتماعی دیگر بچرخید متوجه این موضوع خواهید شد که کاربرانی که اکثرا گیمر هستند ، به تولید محتوای ویدیویی توسط گیمر مورد محبوبشان علاقه نشان داده و کارهای او را دنبال میکنن، امروزه در ایران نیز گیمر های زیادی مثل آریا کئوکسر ، فرشاد سایلنت و . . . هستند که تولید محتوای گیمینگ را انجام میدهند. پلتفرم اصلی این گیمر ها یوتیوب است و یک یوتیوبر نیز به شمار می آیند . متاسفانه فعلا در داخل ایران چنین پلتفرم با درآمد مناسب وجود ندارد ولی سایت هایی هستند که این کار را انجام میدهند و شما میتوانید برای شروع کار و آشنایی با فضای تولید محتوای گیمینگ و کسب درآمد از گیم به این سایت ها سر زده و فعالیت خودتان را با تولید محتوای گیمینگ آغاز نمایید.

 

برای مطالعه مقالات مرتبط با گیم در سایت موجوجم اینجا کلیک کنید و سپس به بخش وبلاگ موجوجم مراجعه نمایید و از بین صد ها مقاله کاربردی مقالات مورد علاقه خود را مطالعه کنید.