به گزارش پایگاه خبری نشان :

سئو به بیزینس های این کوچک این کمک را میکند که  تا سایت هایی را کسب کنند که در موتور های جست و جویی مثل گوگل در رنک های بالا قرار بگیرند،که در نهایت منجر به فروش بیشتر و همین طور مشتریان بیشتری را بدست بیاورند.

کمک گرفتن از مشاوره سئو حرفه ای نیز این کمک را به شما میکند زیرا افرادی که در موتورهای  جستجو احتمالاً قرار است که به سایتی اطمینان کنند که در صفحه اول نتایج موتور جستجو (SERP) جا گرفته است تا سایتی که این دستاورد ندارد و در صفحه 2 یا 3 است.

اگر که دارای مشاغل و کسب کار کوچکی میباشد، حتما باید از سئو کمک بگیرید تا یک حضور پر قدرت در محیط سایت بسازید و رقیبان خود را عقب بیندازید تا مشتریان به روزی برای کسب و کار خود کسب کنید وموجب پیشرفت چشمگیر کار خود شوید.

 

سایت های مشتری جذب کن

سئو به صاحبان مشاغل کوچک این کمک را خواهد کرد تا وب‌سایت‌هایی پر سرعت، قدرتمند و کاربر پسند ایجاد کنند؛ با اینکه بیشتر مردم به تعریف قدیمی سئو اکتفا میکنند ودر این فکر میباشند که کار اساسی سئو تنها بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو میباشد ، با این وضع، درحال حاضر سئو در باره ی بهبود بخشیدن تجربه کاربری نیز مورد استفاده قرار میگیرد.

 

نظر بهترین متخصصان در این رابطه

وب‌سایت‌های با ساختار های اصولی مخصوصا برای موبایل، بازدیدکننده راجذب به حضور بیشتر در صفحه خواهد کرد، بنابراین نرخ فرار از سایت کم خواهد شد و تعداد بازدیدکننده های سایت  را بالا خواهد برد. به همین روال ، صفحات سایت خوانندگان را راضی خواهد کرد چونکه به احتمال خیلی بالا می‌توانند جواب پرسشهایشان را در این صفحات یافت کنند و این صفحات به کاربران کمک خواهد کرد دقیقاً آنچه را که در سایت شما سرچ می‌کنند وبه دنبال آن هستند ، یافت کنند. و این یکی از پر اهمیت ترین نکته هایی میباشد که گوگل به آن  دقت میکند: کاربر از سایت شما رضایت کافی داشته باشد.

سئو اگر اصولی انجام بگیرد ،موجب رضایت کاربران و همچنین موجب رضایت موتورهای جستجو از شما نیز‌خواهد شد چونکه  آنها علاقه زیادی دارند اطلاعات با کیفیت خوب  وکاربر پسند را به کاربران خود نمایش بدهند.

 

کسب مشتری بالاتر

یکی از پر اهمیت ترین علت های داشتن وب‌سایتی پر قدرت در بین رقیب های و بالارفتن مشتری، سئو میباشد. شغل هایی که دارای وب سایت بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو هستند، مشتری‌های بیشتری را به ارمغان می‌آورند و دو برابر سریع‌تر از مشاغلی که سایت بهینه سازی شده با سئو ندارند، رشد می‌کنند.

سئو احتمالاً کارآمدترین و مقرون به صرفه‌ترین استراتژی بازاریابی است که امروزه وجود دارد. علاوه بر این، فقط مشتریانی را پیدا می‌کند که به طور هدفمند به دنبال یافتن محصول یا خدمات شما هستند!

نرخ تبدیل بهتر

وب سایت‌های بهینه سازی شده توسط سئو سریع‌تر ایندکس خواهند شد زیرا سرعت لود سریع سایت یکی از فاکتور های پر اهمیت در بهینه سازی سایت است به همین علت به آسانی قابل خواندن میباشد و ممکن است در کلیه دستگاه‌ها از جمله موبایل و تبلت به نحوی صحیح به نمایش گذاشته باشند.

 

وب‌سایت‌هایی که خوانایی آسان تری دارند، احتمال دارد بیشتر توجه خوانندگان یا بازدید کنندگان را به خود کسب، یعنی آنها احتمال دارد که بتوانند مشتری وفادار شما، مشترکین و بازدیدکنندگان دائمی شما باشند.

بیشتر: سئو سایت فروشگاهی در مهام

برندینگ قوی

یکی از مزیت های کسب رتبه‌های بیشتر و بهتر در نتیجه های موتور های  جستجو ایجاد آگاهی از برند میباشد. زمانی که صفحه های سایت‌ شما در صفحه 1 موتورهای جستجو مرجع شبیه گوگل، یاهو و بینگ به نمایش گذاشته شوند، مشتریان بالقوه شما به هنگام جستجوی یک اصطلاح ویژه به جای برندهای دیگر که وب‌سایت پر قدرتی ندارند به احتمال خیلی بالا به برند شما اطمینان خواهند کرد.

به همین علت میباشد که کسب و کارهای کوچک که قصد دارند اطلاعاتی مناسبتری را نسبت به برند بسازند(چه بصورت محلی و چه در سطح کشور) باید در بکار گیری سئو و متخصص سئو سرمایه گذاری کنند و شروع به کسب رتبه‌های برتر در کلمات کلیدی مربوط به کسب و کار خود کنند. ما دیگر در دهه 90 نیستیم. موتورهای جستجو اکنون نقش مهمی در ساخت یا شکست کسب و کار شما دارند. به طوری که حتی میتوان گفت امروزه سئو بزرگترین کانال کشش برای کسب و کارها می باشد.