به گزارش پایگاه خبری نشان :

چه کسی است که نام اصفهان را در میان 5 شهر مهم ایران قرار ندهد؟ هر کسی که اهل سفر و پیگیر ماجراجویی‌های سفر به شهرهای مختلف کشور باشد، بدون شک اصفهان را در فهرست مقاصد خودش دارد. اگر شما هم جزء این افراد باشید خواندن این مطلب به شما کمک می‌کند بتوانید با استفاده از نظرات دیگر مسافران، هتل محل اقامت خودتان را با آگاهی بیشتری انتخاب نمایید. چراکه برخی از هتل‌ها ممکن است در واقعیت آنطور که درباره‌شان شنیده‌ایم نباشند.

پس با شمارش معکوس بهترین هتل‌های اصفهان از دید مسافران سفرانه همراه ما باشید.

 

8- هتل سنتی اصفهان

هتل سنتی اصفهان به عنوان یکی از بهترین هتل های اصفهان، در حقیقت خانه‌ای تاریخی و زیبا با قدمتی بیش از400 سال، بازمانده از دوران شکوه و عظمت اصفهان و حکومت صفویان به نام خانه سمائیان است. این خانه حالا و پس از مرمت و بازسازی از سال 1386 با هویتی جدید و به عنوان یکی از زیباترین هتل‌های اصفهان میزبان مسافران و مهمانان عزیز این شهر است.

77

اگر هم با راه و روش‌های رزرو هتل به صورت آنلاین آشنا نیستید می‌توانید با شماره تلفن 02126150051 الی 53 تماس گرفته و از کارشناسان رزرواسیون هتل های اصفهان مشاوره بگیرید.

 

7- هتل سنتی طلوع خورشید اصفهان

حتماً می‌دانید که اصفهان مملو از هتل‌های سنتی با بالاترین کیفیت‌ها و صمیمی‌ترین فضاهاست. پس طبیعی است که در میان این فهرست چندین هتل سنتی قرار داشته باشد. هتل سنتی طلوع خورشید نیز در واقع یک خانه بسیار مجلل قجری است که در سال 1389 شمسی مورد مرمت و بازسازی قرار گرفت.

این هتل در قلب محله‌های کهن شهر اصفهان و در جوار مسجد جامع، میدان عتیق، میدان نقش جهان و خیابان زیبای چهارباغ عباسی است.

برای دیدن فهرست کامل هتل‌ها می‌توانید وارد سایت safaraneh.com شده و با جستجوی عبارت «اصفهان» و فیلتر نتایج بر حسب «بالاترین امتیاز مهمانان»، تمامی این هتل‌ها را با تخفیف ویژه رزرو نمایید.

 

6- هتل پیروزی اصفهان

این شما و این یکی از پرطرفدارترین هتل‌های اصفهان. هتلی چهارستاره که تقریباً برای مسافران این شهر شناخته‌شده است. هتل پیروزی اصفهان در سال 1354 و با نام هتل داریوش فعالیت خود را در پایتخت فرهنگی ایران آغاز کرد.

777

این هتل حالا با نام هتل پیروزی اصفهان و پس از عملیات بازسازی در سال 1396 به عنوان یکی از بهترین و لوکس‌ترین هتل‌های اصفهان آماده پذیرایی از مهمانان عزیز شهر اصفهان است.

 

5- هتل آسمان اصفهان

از دیگر هتل‌های محبوب اصفهان هتل 4ستاره آسمان است. موقعیت جغرافیایی هتل آسمان اصفهان و قرار گرفتنش در خیابان شهید مطهری و در جوار پل فلزی باعث شده تا علاوه بر چشم‌انداز فوق‌العاده رو به زاینده رود و شهر اصفهان، به بسیاری از اماکن توریستی و جاذبه‌های گردشگری اصفهان دسترسی مناسبی داشته باشد.

 

4- هتل خواجو اصفهان

هتل دیگری که حتماً باید در لیست بهترین‌ها قرار داشته باشد نامش خواجو است. اگر معیار شما برای انتخاب هتل در اصفهان نزدیکی به پل خواجو است، هتل خواجو اصفهان تنها انتخاب شماست.

هتل چهارستاره خواجو اصفهان از سال 1396 فعالیت خود را آغاز نموده و از هتل‌های تازه‌ساز اصفهان محسوب می‌شود.

 

3- هتل سنتی سهروردی اصفهان

اقامتگاه سنتی سهروردی اصفهان با حوض وسط حیاط و شمعدانی‌های قرمز و پنجره‌های قدی زیبا از زمان قاجار تا به امروز میزبان خانواده‌ها و مسافران بسیاری بوده و در سال 1398 افتتاح شده است.

ساختمان اصلی اقامتگاه دو عمارت و دو حیاط و 10 باب اتاق دارد. رستوران و کافی شاپ اقامتگاه واقع در عمارت دوم با ظرفیت 150 نفر آماده میزبانی از میهمانان گرامی است. موقعیت قرارگیری اقامتگاه سهروردی اصفهان از ویژگی‌های منحصربه‌فرد آن بوده و دسترسی آسان به بافت تاریخی شهر و اماکن دیدنی اصفهان از جمله سی و سه پل، کلیسای وانک، پل خواجو و میدان نقش جهان از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این مجموعه می‌باشد.

 

با رزرو اقامتگاه سنتی سهروردی اصفهان از سفرانه صبحانه رایگان نیز خواهید داشت.

 

2- هتل زنده رود اصفهان

در رتبه دوم این لیست هتلی قرار می‌گیرد که شاید کمتر نامش را شنیده باشید. اما از نظر مسافرانی که اقامت در آن را تجربه کرده‌اند یکی از بهترین‌ها است؛ هتلی ساده با قیمت مناسب و در موقعیتی بسیار خوب.

به دلیل قرارگیری ساختمان 5 طبقه هتل زنده رود اصفهان در خیابان زیبای هشت بهشت، امکان دسترسی مهمانان به بسیاری از اماکن مهم و دیدنی های اصفهان فراهم است. با رزرو هتل زنده  اصفهان به راحتی و در عرض چند دقیقه می‌توانید به میدان نقش جهان، کاخ چهلستون، کاخ هشت بهشت، سی و سه پل، نمایشگاه بین‌المللی اصفهان و... برسید.

 

1- هتل پارسیان کوثر اصفهان

هتل نام‌آشنا و یکی از معدود هتل‌های 5ستاره اصفهان زیبا. هتل کوثر اصفهان با چشم‌انداز زاینده رود زیبا در دو ساختمان قدیمی و جدید آماده پذیرایی از میهمانانی است که برای اقامت در هتل بسیار سختگیر هستند.

7777

با اینکه شاید سال ساخت این هتل به چندین دهه قبل بازگردد اما بازسازی کامل اتاق‌های قدیمی هتل پارسیان کوثر و همچنین افزودن ساختمان جدید با نام ساختمان فیروزه در جوار هتل باعث شده میهمانان به هیچ وجه در این هتل حس کهنگی یا قدیمی بودن فضا را نخواهد داشت. هتل پارسیان کوثر اصفهان از این چند دهه قدمت، امتیاز تجربه بالای کارکنان و مدیران خود را به ارث برده است.

 

چطور بفهمیم نظرات مسافران درباره هتل های اصفهان چیست؟ هنگام رزرو هتل از طریق سفرانه این مورد را می‌توان در انتهای صفحه اصلی هتل‌ها مشاهده نمود. کافیست برای رزرو هتل وارد سایت سفرانه شوید و با جستجوی شهر اصفهان هتل‌های مد نظرتان را انتخاب نموده و نظرات میهمانان را انتهای هر صفحه بخوانید.

 

همانطور که دیدید ممکن است برخی از هتل‌های بسیار مشهور اصفهان در فهرست بهترین‌هایی که مسافران تایید کرده‌اند به چشم نخورد. پس بهتر است که پیش از رزرو نظرات مسافران را نیز بخوانید.

در این مطلب تلاش کردیم اطلاعات بیشتری برای رزرو هتل در اصفهان و راهنمای انتخاب را به مسافران ارائه کنیم. اگر برای هر کدام از این موارد نیاز به راهنمایی دارید با کارشناسان رزرو هتل‌های اصفهان با شماره 02126150051 الی 53 تماس حاصل فرمایید.