به گزارش پایگاه خبری نشان :

قبل از انجام عمل تزریق ژل آگاهی از نکات مهم در این زمینه در تصمیم گیری درست شما کمک زیادی می کند. بهتر است که قبل از اقدام انواع محتلف ژل ها، روش های تزریق و پزشکان مناسب را بشناسید و همچنین از عوارض احتمالی و مراقبت های این عمل آگاه شوید تا دچار مشکل نشوید.

 

هزینه تزریق ژل

در میان روش‌های زیباسازی و جوان‌سازی، استفاده از ژل برای برطرف کردن آسیب‌ها و افتادگی‌های پوست یکی از ارزان‌ترین عمل‌های زیبایی است. این روش عوارض خیلی کمی داشته و اثرات قابل‌توجهی بر روی چهره افراد می‌گذارد. همانند بسیاری از اقدامات، هزینه تزریق ژل به عوامل مختلفی بستگی دارد و به‌صورت کلی نمی‌توان یک قیمت مشخص را برای آن تعیین نمود.

به‌طورکلی قیمت تزریق ژل در شهرهای مختلف می‌توانند به‌صورت متفاوتی باشند. به‌عنوان‌مثال ممکن است هزینه عمل تزریق ژل در شهرهای بزرگ نسبت به شهرهای کوچک بیشتر باشد. همچنین در شهرهای بزرگ، این موضوع که در کدام ناحیه از شهر این عمل را انجام می‌دهید می‌تواند در قیمت این عمل زیبایی تأثیرگذار باشد.

 

یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین عوامل در تعیین قیمت ژل تزریقی مربوط به ترکیبات آن است؛ اما توصیه می‌شود که سعی کنید برای تزریق ژل از برندهای معتبر استفاده نمایید و صرفاً به خاطر هزینه کمتر به سمت برندهای بی‌کیفیت نروید.

عوارض تزریق ژل

به‌طورکلی همه فعالیت‌های زیبایی، آثار جانبی دارند. شما نمی‌توانید هیچ فعالیتی در زمینه زیبایی پیدا کنید که کوچک‌ترین عارضه‌ای به دنبال نداشته باشد. تزریق ژل نیز از این موضوع مستثنا نیست. ازجمله عوارض احتمالی تزریق ژل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

قرمزی پوست

قرمز شدن پوست برای مدتی، یکی از عوارض تزریق ژل می‌باشد. البته این عارضه نیز چندان عجیب و دور از انتظار نیست و برای بسیاری از افراد پیش می‌آید. بهتر است در چنین مواقعی فرد با پزشک خود مشورت کند تا بررسی‌های لازم صورت گیرد.

 

حساسیت

حساسیت بعد از تزریق ژل، عارضه دیگری به‌حساب می‌آید که امکان دارد پس از تزریق ژل پیش بیاید. گرچه این موضوع در موارد اندکی اتفاق می‌افتد، اما در برخی از موارد بیماران با این مشکل مواجه شده‌اند. حساسیت می‌تواند دلایل گوناگونی داشته باشد که شایع‌ترین آن حساسیت به ژل مورداستفاده در تزریق است. از همین جهت توصیه می‌شود که فرد از پزشک خود بخواهد تست‌های لازمه را صورت دهد تا از عدم حساسیت بدن فرد به ژل و مواد به‌کاررفته در آن اطمینان حاصل نماید.

در میان ژل‌های مختلف، پلی متیل متاکریلات مانند بلافیل قیمت بالاتری دارد. قیمت ژل‌های حاوی اسید هیالورونیک از بقیه انواع ژل پایین‌تر است. بسته به میزان استفاده ممکن است، هزینه آن کم یا زیاد شود.

44

عوارض ژل لب

عوارض بسته به تجربه فردی که تزریق را انجام می‌دهد و دقیق بودن محل تزریق دارد. برای مثال تزریق ژل به‌طور مستقیم در عروق خونی به‌طور ناخواسته می‌تواند عوارضی به همراه داشته باشد. این عوارض شامل زخم‌های دائمی، اختلال در بینایی، کوری و خط افتادن روی لب هستند. همچنین ابتلا به عفونت‌ها که در تزریق با لوازم غیر استریل رخ می‌دهند. به همین دلیل است که انتخاب یک متخصص خوب و با تجربه برای تزریق ژل لب اهمیت بالایی دارد.

عوارض ناشی از ژل لب باید بعد از دو تا چهار هفته از بین برود. در غیر این صورت باید به متخصص مراجعه کنید.

 

مزایای تزریق ژل به لب

پس از تزریق ژل، بافت های موجود در لب‌ها به‌خوبی شکل مورد انتظار را خواهند گرفت.

در این روش به دلیل قابل‌کنترل بودن مقدار ژل تزریقی، پزشک تسلط بهتری روی میزان تزریق و اندازه حجم لب دارد.

این روش کبودی و تورم کمتری را در پی دارد.

ازآنجایی‌که پرکننده‌های اسید هیالورونیک از موادی شبیه به آنچه در بدن انسان وجود دارد ساخته‌شده است، بعید است که دچار آلرژی شوند؛ اما اگر فردی به موارد خاصی حساسیت دارد، حتماً توصیه می‌شود که قبل از شروع پروسه تزریق، پزشک خود را در جریان قرار دهد.

نتایج حاصل از تزریق ژل نسبت به روش‌های دیگر ازجمله تزریق چربی سریع‌تر قابل‌مشاهده هستند.

این نوع تزریق به‌صورت مستقیم انجام می‌شود و نیازی به عمل جراحی ندارد.

 

 

تفاوت های تزریق ژل و بوتاکس

این دو روش پرطرفدار شاید در مواردی شباهت هایی با هم داشته باشند؛ ولی تفاوت های بسیاری هم دارند و هرچه افراد در مورد این دو روش و تفاوت هایشان اطلاعات بیشتری داشته باشند، بهتر می توانند از بین این دو عمل زیبایی، گزینه بهتری را نسبت به شرایط خود انتخاب کنند.

روش ها و متدهای تزریق این دو ماده بسیار مشابه یکدیگر است و تفاوت زیادی با هم ندارند. روش های ذکرشده در زیر اصولی ترین و عمومی ترین روش های مورداستفاده برای تزریق بوتاکس و تزریق ژل می باشند؛ اما ممکن است برخی از پزشکان سلیقه و متد خاص خود را داشته باشند و کمی متفاوت تر عمل کنند.

 

با انتخاب بهترین ژل، مراجعه به کلینیک و متخصص معتبر و رعایت مراقبت‌های بعد از تزریق، ماندگاری اثرات حاصل از تزریق را بیشتر کنید تا به تعداد جلسات تکرار تزریق کمتری نیاز داشته باشید و درنتیجه هزینه کمتری را بپردازید. برای مشاهده اطلاعات کامل کامل درباره روش های تزریق ژل و معرفی پزشک ها به سایت https://doctoreto.com/blog مراجعه کنید.