به گزارش پایگاه خبری نشان :

 با پیج‌های زیادی مواجه می‌شوید که به شما اجازه انتخاب لباس و سفارش آن را می‌دهند. البته بسیاری از آن‌ها علاوه بر فروش به سراغ روش‌های بلاگری و آموزشی برای جذب مخاطب هم می‌روند.

یک نکته مهم در مورد پیج فروش لباس اینستاگرامی این است که آیا می‌توان به تمام آن‌ها اعتماد کرد؟ مثلاً شما قصد خرید لباس اسپرت زنانه دارید. آیا می‌توانید به‌صورت مستقیم از طریق اینستاگرام سفارش دهید؟ آیا بهتر نیست که خرید را ازروی وب‌سایت انجام دهید؟

پیج لباس ساترال یکی از این بهترین پیج های لباس اینستاگرام است که در حال حاضر سعی دارد با ارائه خدمات ویژه طیف وسیعی از مخاطبان را به سمت خود جذب کند و همواره در فروش خود اصل اعتماد را یک نکته مهم برای جلب رضایت مشتری می‌داند. ازاین ‌رو وقتی در مورد یک پیج لباس خانگی ، اسپرت و راحتی ارزان صحبت می‌کنیم ابتدا قصد داریم به بررسی برخی مسائل در مورد آن بپردازیم.

66

تنوع محصولات و لباسهای زنانه و دخترانه

 

باتوجه‌به این که امروزه مردم علاقه زیادی به استفاده از شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهند. در نتیجه برای آن‌ها سخت است که وارد وب‌سایت شده و سفارششان را با مراحلی که پیش و رو دارد ثبت کنند. ترجیح می‌دهند از طریق دایرکت به یک پیج خرید لباس پیام بدهند.

در نهایت محصول موردنظر را خریداری کنند. در این حین یکی از مهم‌ترین بخش‌هایی که می‌توانند به کمک خریدار بیایند استوری‌ها هستند. استوری‌ها جز جدانشدنی امروزی شبکه‌های اجتماعی هستند. این پیج فروش لباس در اینستاگرام در دسته‌بندی‌هایی که روی وب‌سایت خود قرار داده است را به‌صورت های‌لایت استوری درآورده و شما با انتخاب هرکدام از آن‌ها می‌توانید محصولات در دسترس نظیر لباس اسپرت، لباس زیر، شلوار، ست ها و لباس‌های مجلسی، دامن، تابستانی و فانتزی را خریداری کنید.

اما چند اصل مهم دیگر برای این که تشخیص دهیم یک پیج لباس فروشی مناسب خرید است.

 

کدام   لباس معتبرتر است؟

 

Peppermayo یک نمونه بین‌المللی است که توانسته در اینستاگرام تیک آبی را نیز دریافت کند. محصولات زیادی را عرضه می‌کند و شما با ورود به لینک فروشگاه اینترنتی آن همین محصولات را می‌توانید روی وب نیز مشاهده کنید. فعالیت این پیج معتبر لباس اینستاگرام همیشگی است و سعی می‌کند بیشتر محصولات خود را با تخفیفات ویژه تا 80 درصد عرضه کند.

نمونه ایرانی که به شما معرفی کردیم یعنی ساترال نیز هم به شما امکان خرید مستقیم از طریق اینستاگرام و پرداخت از طریق کارت‌های بانکی را می‌دهد. هم می‌توانید وارد وب‌سایت این فروشگاه و مجموعه شده و با چند کلیک ثبت‌نام کنید. وقتی روی وب‌سایت و فروشگاه لباس ثبت‌نام کردید صاحب یک سبد خرید می‌شوید و می‌توانید محصولات را سفارش و وارد کیف خرید خود کنید. 

 

چرا از پیجهای متفرقه و ناشناس لباس خرید نکنم؟

 

این پرسش ایجاد می‌شود که مگر چه فرقی بین پیج‌های خرید و فروش لباس وجود دارد؟ کدام یک معتبر است و کدام یک ممکن است کلاه بردار باشد؟ این که ما بگوییم فلان پیج کلاه بردار است یک مسئله تجربی خواهد بود. یعنی تا وقتی که شما خریدی را انجام نداده و یا از نظرات دیگر به این نتیجه نرسید نمی‌توانید بگویید که فلان صفحه خرید لباس نامعتبر است.

اما یک موضوع در مورد ساترال وجود دارد. شما در این مجموعه هم امکان خرید اینستاگرامی و هم‌روی وب‌سایت را دارید. برای این که اطمینان شما به این روش خرید و از این مجموعه بیشتر شود. کافی است که وارد پورتال رسمی آن‌ها شوید. نماد اعتماد پایگاه‌های اینترنتی در انتهای وب‌سایت درج شده است که وقتی روی آن کلیک کنید تمامی اطلاعات تجاری این مجموعه قابل‌مشاهده است.

در نتیجه حتی اگر مشکلی در مراحل خرید شما به وجود بیاید یا از محصولی که به دستتان رسیده است ناراضی هستید می‌توانید هم با پشتیبانی وب‌سایت فروش در میان بگذارید و یا این که از طریق نماد اعتماد پیگیری‌های لازم را انجام دهید.

فروشگاه اینترنتی لباس زنانه ساترال علاوه بر فروش محصولات خود در پیج معتبر خرید لباس زنانه و دخترانه خود سعی دارد با ارائه ترفندها و راهکارهای کلیدی راز خوش‌پوش و جذاب بودن را نیز به شما بیاموزد. می‌توانید مطابق شرایط اندام و فیزیک خود از های‌لایت استوری‌ها و پست‌های این مجموعه برای جذاب‌تر دیده‌شدن استفاده کنید.

مثلاً برای افرادی که قد کوتاهی دارند و چاق هستند ترفندهایی آورده شده که اگر بر اساس آن‌ها عمل کنند اندامشان بهتر دیده می‌شود.

 

666

موفقترین صفحههای اینستاگرامی خرید لباس

 

Tigermist فروشگاه اینترنتی موفق دیگری است که در زمینه ارائه جدیدترین محصولات و ست‌های لباس چند سالی است که فعالیت می‌کند. این مجموعه نیز دارای یک وب‌سایت اینترنتی است.

هم شما می‌توانید به‌صورت مستقیم از طریق اینستاگرام این فروشگاه نسبت به ثبت سفارش اقدام کنید. علاوه‌برآن خدمات ویژه‌ای نیز نظیر آموزش است کردن و انتخاب رنگ لباس و... نیز در دسترس است. عملکرد این پیج‌ها برای کاربرانی که قصد دارند به دنیای مد وارد شوند بسیار جذاب است. همین‌طور از پیج‌های خرید لباس در اینستاگرام انتظار می‌رود که برای طیف وسیعی از مشتریان محصول ارائه کنند. همین‌طور در صورت نیاز به پشتیبانی، کمک و راهنمایی همیشه در کنار خریدار باشند.

این که محصولاتی ارائه شود و در کنار آموزش ست‌کردن آن‌ها نیز به شما شرح داده شود نکته مهی است. مثلاً اگر نمی‌دانید که چگونه باید از ترکیب رنگ‌ها در لباس‌های خود استفاده کنید، بخش آموزش ساترال به همین منظور نکات و ترفندهایی جالب به شما ارائه می‌کند.

در فصل زمستان هستیم و خرید لباس گرم و مدل‌های خاص مجلسی ضخیم می‌تواند ایده جذابی باشد. در نتیجه سایت فروش لباس زنانه ساترال در این مورد نیز نکات زیادی را برای شما مدنظر دارد و در قالب اینفوگرافیک آن‌ها را به شما شرح می‌دهد.

 

پرفروشترین پیجهای لباس زنانه و دخترانه

 

 

Revolve نیز یکی دیگر از مجموعه‌های بزرگ فروش لباس دخترانه و زنانه در دنیا است. این صفحه نیز تیک آبی دریافت کرده است و البته برای طیف وسیعی از مشتریان محصولات خود را با ضمانت اصالت و کیفیت عرضه می‌کند. مسئله‌ای که شاید تا حالا فراموش کردیم در مورد آن صحبت کنیم کیفیت لباس است. البته که این کیفیت تا 70 درصد بر اساس قیمت تعیین می‌شود. اما به‌هرحال نمی‌توان گفت که صرفاً قیمت‌گذاری روی این مسئله تأثیر دارد.

در واقع انتظار می‌رود وقتی هزینه‌ای را برای خرید یک لباس پرداخت می‌کنید کیفیت مطلوبی داشته باشد. پیج‌های اینستاگرامی زیادی امروزه متأسفانه از تصاویر غیرواقعی و ناهماهنگ با کالای اصلی استفاده می‌کنند. این برای مشتریان خوشایند نیست. در نتیجه بهتر است که در این مورد تغییراتی اتخاذ کنند. استفاده از لباس‌ها بر تن مدل‌ها می‌تواند بهترین روش برای تشخیص کیفیت یک لباس باشد.

666

جمعبندی

 

در نهایت چند نمونه از بهترین پیج‌های اینستاگرام لباس زنانه محبوب در اینستاگرام را به شما معرفی کردیم که هرکدام از آن‌ها خدمات ویژه‌ای در زمینه خرید لباس دخترانه و زنانه ارائه می‌دهند. اصل مهم در انتخاب یک فروشگاه اینترنتی اصالت و همین‌طور ضمانت کیفیت آن است. حتی اگر از یک لباس راضی نبودید باید بتوانید به‌راحتی آن را باز پس بفرستید و فروشگاه نیز در این زمینه محدوده مسئولیت مشخصی داشته باشد.

همین‌طور بهتر است حتماً از فروشگاهی خرید کنید که وب‌سایت اینترنتی دارد تا اعتماد شما به‌صورت حداکثری در مورد اصالت آن جلب شود.