به گزارش پایگاه خبری نشان :

مینیاتورها و آثار هنری برجسته معماری تمدن های آناتولی هزاران ساله که از دوران باستان تا به امروز بوده در این موزه قرار دارد. موزه مینی سیتی در منطقه کنیالتی واقع شده است و 50 هزار متر مربع مساحت دارد. تمام مینیاتورهای موزه مینی سیتی به دلیل بررسی ‌های دقیق و مطالعات عکاسی ساخته شده‌ اند. پروژه ‌ها در 25 برابر از نسخه اصلی آن ‌ها کوچک شده ‌اند و با مطالعات سخت ‌گیرانه مدل ‌سازان و متخصصان شکل گرفته ‌اند. در حین قدم زدن در اطراف موزه مینی سیتی در میان آثار هنری منحصر به فرد تمدن های آناتولی، تاریخ غنی ترکیه را کشف خواهید کرد. هر یک از این خلاقیت های خاص یک تاریخ و یک داستان دارند، بنابراین می توانید با هر مرحله گذشته را کشف و تصور کنید. وزیر فرهنگ و گردشگری ترکیه از سال 2013 تاکنون موفق به بازگرداندن 116 اثر باستانی شده است.

داخل موزه مینی سیتی آنتالیا

داخل موزه مینی سیتی آنتالیا

در اینجا می توانید حدود 85 پروژه را مشاهده کنید، از جمله مسجد آیا صوفیه، سنت، کلیسای نیکلاس، پاموکاله، ابلیسک مصر، معبد آگوستوس، تئاتر آسپندوس، دروازه هادریان ، مسجد ییولی مناره، کوه چیمرا ، معبد آرتمیس در افسوس و پاموک کاله هیراپولیس و بسیاری آثار دیگر را به صورت مینیاتوری تماشا کنید. در هنگام ورود شما یک دفترچه با جزئیات هر ساختمان دریافت می کنید و همچنین می توانید نسخه صوتی آن را به زبان های روسی، آلمانی، ترکی و انگلیسی خریداری کنید و در حین قدم زدن در پارک می توانید برای دریافت تاریخچه کامل هر ساختمان وقت بگذارید.

به یک فایل صوتی ضبط شده گوش دهید که تاریخچه بسیاری از ساختمان ها را در سراسر پارک شرح می دهد. پارک مینی سیتی آنتالیا تفریحی فوق ‌العاده برای گذراندن روز در کنار خانواده است، زیرا این تفریحات خارق ‌العاده از آثار اصلی شکوهمند ترکیه را به نمایش می گذارد. یک روز منحصر به فرد پر از خلاقیت های هنری شگفت انگیز و نگاهی اجمالی به تاریخ یک فرهنگ جذاب، شما را در پارک موزه مینی سیتی آنتالیا سرگرم خواهد کرد. برای رزرو هتل آنتالیا به سایت تریپ مراجعه کنید.

ساعت بازدید پارک موزه مینی سیتی آنتالیا

پارک مدل کوچک مینی سیتی یک جاذبه گردشگری است که در یک منطقه مسکونی مدرن و در حال توسعه در امتداد جاده ساحلی کنیالتی واقع شده است.

مینی سیتی متشکل از باغ‌ های زیبا و چشم ‌اندازی است که مدل‌ هایی در مقیاس یک چهارم از معروف ‌ترین ساختمان‌ های تاریخی ترکیه و پدیده ‌های زمین ‌شناسی مانند پاموکاله و کاپادوکیا را به نمایش می ‌گذارد. یک غرفه و یک ساختمان دارای خدمات، مغازه ها، یک کافه، یک رستوران و یک سالن نمایشگاه است. زمان شروع بازدید همه روزه از  ساعت 8 صبح تا ساعت 19 بعد ازظهر می باشد. ارزان ترین پرواز تهران آنتالیا را از سایت تریپ تهیه کنید.

تلفن تماس موزه مینی سیتی استانبول : 229 4545(0242)

چگونه به پارک موزه مینی سیتی آنتالیا برویم؟

 با استفاده از سیستم حمل و نقل عمومی محلی آنتالیا می توانید خود را به پارک موزه مینی سیتی برسانید. از جاده اصلی روبروی هتل های لیبرتی لارا و منتظر LC07 باشید. در ایستگاه اتوبوس روبروی هتل سوئیکس لارا که در کنار تاکسی های اوفو قرار دارد، پیاده شوید. در ایستگاه اتوبوس برای KL08 منتظر بمانید و از راننده اتوبوس بخواهید که شما را در مرکز خرید  Migros پیاده کند.

 به سمت پل بروید و با استفاده از پل به سمت دیگر جاده اصلی بروید. به سمت دوربرگردان به سمت راست بروید و حدود 500 متر پیاده روی کنید و در سمت راست آکواریوم آنتالیا را خواهید دید، 100 متر دیگر از کنار آکواریوم عبور کنید ساختمان معاصر مینی سیتی را خواهید دید که مینیاتورها را در خود جای داده است.

33

پارک مینیاتوری مینی سیتی

پارک مینیاتوری مینی سیتی

پارک مینیاتوری مینی سیتی از محبوب ترین جاذبه ها در پارک دوکوما قرار دارد. کارهای تحقیقاتی زیادی انجام شده است تا تمام مینیاتورها تا حد امکان مشابه نمونه اصلی باشند. این پارک دارای مدل هایی از مکان های طبیعی لذت بخش مانند پاموکاله و کاپادوکیه است. مینی کپی از سازه های معماری بزرگ را می توان در این پارک پیدا کرد. این پارک فرصتی برای گردشگرانی است که می خواهند بناهای تاریخی ترکیه را بدون سفر به جاهای مختلف در یک مکان ببینند. در این مجموعه زیبا و شگفت انگیز می توانید تمام اماکن تاریخی و مساجد و کاخ های سلطنتی را در مقیاس های بسیار کوچک تماشا کنید. تور آنتالیا نوروز 1401 را با تریپ تجربه کنید.

سخن پایانی

پارک مینیاتوری مینی سیتی از محبوب ترین جاذبه ها در پارک دوکوما قرار دارد. کارهای تحقیقاتی زیادی انجام شده است تا تمام مینیاتورها تا حد امکان مشابه نمونه اصلی باشند. برای رفتن به این مکان حیرت انگیز سامانه رزرواسیون تریپ به شما کمک می کند به راحتی از آخرین نرخ بلیط هواپیما مطلع شوید و از امکانات پرواز و نرخ آن بهره مند شوید. شما در کمترین زمان به انواع قیمت ها در تاریخ مورد نظر خود دسترسی خواهید داشت و مناسبترین قیمت بلیط را پیدا خواهید کرد. بهترین قیمت پروازهای داخلی و خارجی،رزرو بلیط هواپیما چارتر و خرید ارزان بلیط هواپیما چارتری و سیستمی از تمامی ایرلاین ها را با سامانه تریپ (www.trip.ir) سریع و آسان تجربه کنید.

منبع:تریپ|www.trip.ir