به گزارش پایگاه خبری نشان :

پلاست رویال فروشکا بزرگ انواع روق و لوله های پلی کربنات، پلکسی گلاس و پی وی سی میباشد که روزانه قیمت آنلاین در اختیار کاربران خود قرار میدهد همچنین پلاست رویال تولید کننده برتر انواع ورق ، میلگرد و لوله پلکسی گلاس همچنین رول وورق های پلی کربنات و پی وی سی در ایران میباشد.

فروش انواع ورق و میلگرد پلی کربنات

پلی کربنات ، یک محصول پلیمری چند جداره اکسترود شده است که برای کاربردهایی که در آن ها استحکام و هزینه مهم است، ایده آل عمل می کند. ورق دو جداره به دو قطعه پلی کربنات خارجی اشاره دارد که توسط یک تکیه گاه پلاستیکی داخلی به هم متصل شده اند. در نتیجه دو ورقه به موازات یکدیگر قرار می گیرند. این روش لایه‌بندی به طور فزاینده‌ای استحکام و توانایی آن را برای تحمل وزن افزایش می‌دهد

از قدیم الایام از شیشه برای ساخت گلخانه استفاده می شد که امروزه به دلیل خواص و مزایای منحصر به فرد آن با پلی کربنات جایگزین شده است. پانل های گلخانه ای پلی کربنات بادوام هستند و همچنین به توزیع یکنواخت گرما در سراسر منطقه کمک می کنند

 

فروش انواع لوله و ورق پلکسی گلاس

پلاکسی گلاس دارای رنگبندی متنوعی است.البته تصور نکنید که این ماده، نرم است و به راحتی خم می شود! پلکسی گلاس  بسیار سخت بوده و از استحکام بالایی برخوردار است. با توجه به نیاز خود در انواع زمینه های کاری مثل چاپ و تبلیغات مجاب به استفاده از ورق های اکرلیک هستید. بهترین نوع پلکسی گلاس را در انواع ورق، لوله و میلگرد از رویال پلاست بخواهید!

77

رول پی وی سی نرم و خشک

فروشگاه پی وی سی (پلی وینیل کلرید) یک ماده بسیار کاربردی است که ویژگی های منحصر به فردی دارد. به همین دلیل است که PVC در بیشتر بخش های صنعتی (ساختمان ها، بسته بندی، خودروسازی و غیره) مورد استفاده قرار می گیرد. بیش از صد سال است که تحقیقات بر روی این ماده با ارزش آغاز شده است، اما هنوز تناقضات زیادی در مورد آن وجود دارد. علاوه بر موارد ذکر شده، از پی وی سی برای ساخت لوله، قطعات خودرو، پنجره ها و درها و حتی کف نیز استفاده می شود PVC دقیقا چیست؟

پی وی سی چیست؟

پلی وینیل کلراید یک ماده مصنوعی است که از پلیمریزاسیون وینیل کلراید (که کلرواتیلن نیز نامیده می شود) حاصل می شود. این بدان معناست که هیدروکربن های کوچک موجود در وینیل کلرید به هم چسبیده اند تا یک زنجیره بلند را تشکیل دهند. هم PVC و هم پلاستیک های دیگر مانند پلی استایرن و پلی پروپن از این طریق ساخته می شوند.پی وی سی به طور تصادفی در سال 1838 و سپس برای بار دوم در سال 1872 کشف شد، اما تا دهه 1920 کاربرد عملی پیدا نکرد.

PVC در مقایسه با سایر پلاستیک ها این مزیت را دارد که از مواد خام ارزان قیمت تشکیل شده و به راحتی قابل تغییر است. این ماده پایدار، سبک و بادوام می باشد. طول عمر بسیار طولانی دارد و می توان آن را برای استفاده مجدد بازیافت کرد. از پی وی سی در ساختار لوله ها و فاضلاب، داشبورد و سایر قطعات خودرو، لایه عایق سیم و کابل، پنل های تبلیغاتی، کیسه های تزریق خون و سایر لوازم استریل برای بخش پزشکی و کفپوش وینیل استفاده می گردد. PVC به طور کلی با فرآیند اکستروژن به پروفیل یا لوله تبدیل می شود. این ویژگی های بی نظیر، هر فردی را برای خرید پی وی سی ترغیب می کند. در مجموعه رویال پلاست، بهترین پی وی سی ها تولید و عرضه می شوند

 

مولتی استایل

حتما به سطح براق انواع پلاک و تابلو ها دقت کرده اید. در ساختار آن ها از ورقه ای به نام مولتی استایل استفاده شده است. مولتی استایل در حقیقت در زیر مجموعه پلیمر ABS قرار دارد. امروزه، استفاده از مولتی استایل در سراسر جهان گسترش یافته است. از این ورق ها در دکوراسیون داخلی، تابلوهای تبلیغاتی و بیلبوردها، روکش های تزئینی، باکس هدیه و… استفاده می شود. مولتی استایل (Multistyle) معمولا در رنگ های طلایی، نقره ای و مسی تولید و به بازار عرضه خواهد شد. ماهیت این ماده چیست و چگونه می توان آن را تهیه کرد؟ بهترین مولتی استایل ها در مجموعه رویال پلاست در اختیار شماست. برای خرید کافی است با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.