به گزارش پایگاه خبری نشان :
یکی از‌ایده­‌های بسیار خلاقانه برای هدیه دادن یا برای عرض تسلیت و ابزار همدردی برای عزیزانتان و کسانی که دوستشان دارید، خرید گل است. در گل فروشی گلمون انواع سبد‌های گل، تاج گل، باکس­‌های گل طبیعی و مصنوعی، گل­‌های مخصوص مراسم­‌های افتتاحیه و ترحیم و... موجود است تا در مناسبت­‌های گوناگونان به عزیزانتان هدیه بی‌­نظیری را تقدیم کنید. امروزه به دلیل پرمشغله بودن و شرایط کاری، مراجعه حضوری برای خرید گل برای برخی از افراد امکان‌پذیر نیست. گل‌فروشی گلمون با ایجاد فضای آنلاین و غیرحضوری موجب شده تا افراد به‌راحتی سفارش تاج گل یا هر نوع گل دیگری را ثبت کنند تا به‌سرعت و در کم‌ترین زمان به دستشان برسد. برای سفارش گل مشهد یا تهران و تبریز می‌توانید به سایت گلمون مراجعه کرده و باسلیقه خود گل دلخواه‌تان را ثبت کنید.
 

سفارش تاج گل در گل‌فروشی گلمون

برای سفارش تاج گل می‌توانید از سبد‌های یک طبقه، دوطبقه و سه‌طبقه استفاده کنید. گل­‌هایی که در تاج گل مورد استفاده قرار می‌­گیرند، گل­‌های تازه و مربوط به همان روز هستند. سایز تاج گل­‌ها کاملاً متفاوت است و با توجه به سفارش شما ساخته و ارسال می‌­گردد. معمولاً تاج­‌های گل یک طبقه ارتفاعی حدود یک متر و هشتاد تا دو متر دارند. تاج­‌های گل دوطبقه نیز ارتفاعی از دو متر تا سه متر را دارند و ارتفاع تاج­‌های سه‌طبقه تا حدود سه و نیم متر می‌­رسد. یکی از بیشترین استفاده­‌هایی که از تاج گل می‌­شود در مراسم ترحیم و تسلیت است که برای دلگرمی و ابراز همدردی با خانواده­‌های داغدار می‌توانید تاج گل موردنظر خود را سفارش دهید و به عزیزانتان تقدیم کنید. به‌طورکلی گل­‌هایی که در تاج گل مورد استفاده قرار می‌­گیرند، گل­‌هایی همچون لیلیوم، گلایول، داوودی، شب­بو، میخک و... هستند که رنگ گل­‌ها کاملاً سلیقه­‌ای است ولی بیشتر از رنگ­‌های سفید، زرد و سبز استفاده می‌­کنند.

کیفیت تاج گل و گل­های موجود در گل‌فروشی گلمون

برای سفارش گل تهران ، مشهد یا تبریز و دیگر شهر‌ها می‌توانید سفارش تاج گل یا سبد گل خود را ثبت کنید. گل­‌های موجود در گل‌ فروشی گلمون و همچنین گل­‌هایی که در تاج گل استفاده می‌­شوند دارای کیفیت و عمر بسیار بالایی هستند. همه گل­‌ها به‌صورت تازه و در همان روز از گلخانه­‌ها چیده می‌­شوند. استند‌هایی که برای نصب گل روی آن استفاده می‌­شوند از بهترین و درجه یک‌ترین مواد ساخته‌ شده و مقاومت بسیار بالایی دارند. انواع این استند‌ها به‌ صورت شبکه­‌ای و چوبی ساخته‌شده و از چوب­‌های بسیار مرغوب ساخته‌شده‌­اند.
پیامی که روی تاج گل نصب می‌­شود متناسب با سلیقه شما تایپ و چاپ می‌­شود و روی تاج گل نصب خواهند شد. گل­‌ها به صورت محکم و با دقت بسیار بالا، روی استند قرار خواهند گرفت تا در صورت وزش باد یا در حین جابه‌جایی دچار تغییرات نشود. از دیگر مواردی که جلوه زیبایی به تاج گل می‌­دهد ربان و پاپیون­‌های روی تاج گل است که این پاپیون و ربان­‌ها با توجه به نوع استند و رنگ گل­‌ها انتخاب می‌­شود. همچنین شما نیز می‌توانید مدل و رنگ دلخواه خود را انتخاب کنید تا در زیباترین شکل و کیفیت بالا تاج گل شما ساخته شود.

عوامل مؤثر بر زیبایی و جذابیت تاج گل

برای سفارش تاج گل خاص و شیک، تعداد و کیفیت گل­‌هایی که در یک تاج گل استفاده می‌­شود، اهمیت بسیار بالایی دارد؛ زیرا یک تاج گل تنها زمانی زیبایی خود را نشان می‌­دهد که از گل­‌های تازه و پرتراکم استفاده‌ شده باشد. تاج گل­‌هایی که در مجموعه گلمون آماده می‌­شود بسیار پرگل و مرغوب است و هیچ‌گونه فضای خالی در میان گل­‌ها دیده نمی‌­شود و همکاران ما با دقت بالایی گل­‌ها را آماده کرده و روی استند قرار می‌­دهند تا بیشترین جلوه و همچنین ظاهری بسیار مرتب و منظم را داشته باشد.

ایده­‌های جذاب و خلاقانه برای سفارش گل تهران و مشهد

یکی از‌ ایده­‌های خلاقانه برای سفارش گل مشهد یا تهران و دیگر شهر‌ها به‌ صورت آنلاین است؛ زیرا در این صورت می‌توانید یک سورپرایز خاطره‌انگیز را برای هدیه دادن به افرادی که از صمیم قلب دوستشان دارید، تقدیم کنید. سفارش آنلاین و غیرحضوری این امکان را به افراد می‌­دهد تا به‌صورت غیرحضوری همه گل­‌ها و سبد‌های گلی که در فروشگاه است را مشاهده کنند، همچنین نمونه کار‌های قبلی را با دقت بررسی کرده و بهترین و زیباترین باکس و تاج گل را برای هدیه دادن انتخاب کنند. هنگامی‌که به دنبال یک تاج گل یا دسته‌گل باشکوه برای مناسبت­‌های خود هستید و گل‌فروشی مناسبی را در اطراف خود پیدا نمی‌­کنید، گل‌فروشی گلمون در نزدیکی شماست. شما می‌توانید با سفارش تاج گل و یا هر نوع گل دیگری با خیال راحت به دنبال محصول موردنظر خود باشید و سفارش خود را ثبت کنید.

نکاتی در خصوص انتخاب و سفارش تاج گل مناسب

برای خرید یک تاج گل مناسب و شیک باید به موارد زیر توجه داشته باشید:

  1. انتخاب گل تازه: به‌طورکلی عمر متوسط همه گل­‌ها بین سه تا پنج روز است؛ بنابراین باید توجه داشته باشید گل­‌هایی که در تاج گل قرار می‌­گیرند باید تازه و نو باشند و هرچه گل تازه و معطر باشد، ماندگاری بالاتری نیز خواهد داشت.
     
  2. رنگ‌­بندی گل­‌ها: از دیگر عوامل مؤثر بر زیبایی و جلوه بیشتر تاج گل، رنگ گل­‌ها است. معمولاً رنگ­‌هایی که مکمل یکدیگر هستند زیبایی دوچندانی را به سبد یا تاج گل شما می‌­دهد. برای تاج گل­‌هایی که در مراسم ترحیم استفاده می‌­شود معمولاً رنگ گل­‌ها زرد، سفید و سبز هستند.
     
  3. انتخاب گل مناسب با توجه به مناسبت­‌ها: باید توجه داشته باشید که کدام گل متناسب با کدام مجلس و مناسبت است. به‌طور مثال گل­‌هایی که در مراسم­‌هایی همچون تولد استفاده می‌­شوند باید رنگ­‌های شادتری داشته باشند و گل­‌هایی که در مراسم ترحیم و خاک‌سپاری استفاده می‌­شوند باید رنگ­‌های ساده‌تری داشته باشند.
     
  4. انتخاب گل مناسب با توجه به فرد مورد نظر: ازجمله نکات مهم برای خرید گل این است که باید توجه داشته باشید گل موردنظرتان را به چه شخصی هدیه می‌­دهید. به‌طور مثال برای هدیه دادن به مدیر شرکت یا یک مقام رسمی، گل­‌های آپارتمانی یک انتخاب مناسب است. 
     

نتیجه‌گیری

امروزه افراد می­‌توانند به‌صورت آنلاین و غیرحضوری و در کم‌ترین زمان سفارش تاج گل یا سبد گل و ... را ثبت کنند. گل‌ فروشی گلمون با تجربه بالا و داشتن کادری مجرب می‌توانند طبق سلیقه شما، گل موردنظرتان را با بالاترین کیفیت آماده و ارسال کند. افرادی که در شهرهای تهران، مشهد و تبریز هستند می‌­توانند به‌ راحتی گل مورد نظر خود را سفارش دهند.